PSV Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg bruker nå en 13/38 build. Ser på det som en god PvE-DPS build. Kommentarer? 7080534[/snapback] Ville gått for noe ala http://www.wowhead.com/?talent=pbhxbhbZE00VgxoVo Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg trenger en ny OH bruker Brutality Blade men jeg er litt misfornøyd med det. Har Crul' som MH. Ser for meg Chromatically Tempered Sword, funker det bra til en warrior? eller har noen andre et bedre forslag. BWL-Loot only Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Per-Stian din forum orm:P ser deg i hver eneste tråd ^^ Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 er du human? Maladath er kanskje verd å se på da. er du orc? se etter en øks om du kan. er du pvp fokusert? kanskje gode, gamle, Skull of Impending Doom kan være verd å se på for ekstra morro. hvordan er du spec'et? er du DW fury pvp med eller uten dual wield spec? du gir for lite info til å kunne gi et godt svar vennen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg trenger en ny OH bruker Brutality Blade men jeg er litt misfornøyd med det. Har Crul' som MH.Ser for meg Chromatically Tempered Sword, funker det bra til en warrior? eller har noen andre et bedre forslag. BWL-Loot only 7082610[/snapback] Brutality Blade >>> CTS? correct me if im wrong.. men er ikke offhand mest for stats? Ellers, er jo.. Om du har sjanser på Noth i nærmeste fremtid er Hatchet of the Sundered Bone veldig, veldig fin. (spesiellt orc) Samme kan sier om Ancient Qiraji Ripper, selv om jeg ikke vet om den er bedre enn CTS. Stamina er noe som du ikke skal bry deg om, kun AP/STR/AGI/CRIT. Endret 16. oktober 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) En av dps Warriorene i guilden vår hadde en bra uke. Chest fra første bossen i AQ40, gloves fra C'thun, Hatchet of the Sundered Bone & Iblis fra Naxx Nye skuldre på meg da Sjekk profil Endret 16. oktober 2006 av LoveAmiga Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 I går droppet endelig mine valor skuldre. Som på 1 min ble forvandlet til heroism skuldre. ENDELIG!! Og med skuldrene kom jo selvsagt heroism boots:) Men jeg er usikker på om jeg skal legge ut 180-200 gull for den brazier man kjøper av AD for å komme videre i heroism settet nå så nært BC. 200 gull er mye å bruke på utstyr som snart er utdattert, men på den annen side hadde det vært kult å kunne hatt komplett heroism sett. Bare for å ha oppnådd å ha alle deler av et sett liksom. Ikke det at jeg noengang kommer til å bruke alle heroism itemsene da, men bootsa, hanskene, brystplaten og hjelmen er jo digg i warrior dps sammenheng. Men akk...BC er like om hjørne.... På den annen side kan jeg sikkert bruke dem nevnte delene over opp til lvl 65 eller noe....som igjen vil si ja..2-3mnd, så helt waste er det vel ikke. Men så må jeg jo faktisk gjennomføre noen svært vanskelige oppdrag før jeg har brystplaten og hjelmen uansett Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Items i TBC: Did you notice if we will be trading in strikers/DS/CS for some choice blue/crafted/5 man items anytime soon? If you're in Beastmaster (tier 0.5), you'll find upgrades from random green drops. Giantstalker (tier 1) will be upgraded through green and blue quest rewards in the first couple zones. I havn't found any direct upgrades to Dragonstalker (tier2) or Cryptstalker(tier3) yet, but I havn't gotten any instance loot, either. I don't expect Dragonstalker to last me past 65. Dette er kommentar fra en Beta tester. Han spiller hunter though. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, jeg ser for meg at jeg lett kommer til å bytte ut imba +500dmg-warlock-armor med Netherweave-settet. Grønt, BoE, crafted, laveste level required er 61. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 ja jeg skjønner at tier 0.5 ikke er det hotteste i BC:) Men dere vet jeg er en "look-freak" og skal alltids klare å tyne 0.5 ihvertfall 1-2 lvl ekstra:) Men det kommer selvsagt ann på "looken" på dem nye itemsa da:) Men jeg regner med at jeg dropper alle planer om å kjøpe meg den brazieren til 180 gull. Vi har jo MC på farm og raider 2 dager i uken så sjansen for at jeg får noe bedre dps gear er jo der:) Men det hadde vært gøy å gjøre resten av tier 0.5 questene, da jeg storkoste meg med å skaffe quest-items opp til og med del 3 upgrade. Men men..får droppe det hele. Nå driver jeg å prøver å finne ut hvilken tabard som passer best til gearet mitt. Enten stormpike tabard elelr AD tabard. Men har tenkt på en tabard til som kunne passet. Den fra scarlet crusade. Tror den hvite og litt røde tabarden kunen blitt fin til mine blå skuldre og sko osv...får da på en måte litt sånn crusader-look:) Så i kveld skal SM-library farmes etter den tabarden:) Det gjøres lett solo:) Lenke til kommentar
amarios Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 yay fikk meg nettopp Wristguard of Vengeance, endelig begynner dps gearet mitt å bli brukbart Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Bortsett fra neck, chest og shoulders var det ikke så ille. Kjipt med 36-timers maintenance. Alt har vært bra i lengre tid, så dette kom litt uventet. Vil anta at det vil ta 12-20 timer mer enn forventet før serveren er oppe igjen, tidlig fredag. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 nå som det blir 25 manns raid, tror dere det blir helt slutt på dps warriors,med tanke på att de trenger en del tanks pr raid. setter de kanskje alle warriorene som tanks, eller hva tror dere? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det blir på ingen måte slutt på dps warriors. Dem vil ha samme funksjon som før. 90% dps i 25 mans raid, 10% tanking på enkelte mobs. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Mja, blir en vel liten forandring. En retri-pala tror jeg får plass over en dps warrior da. (Bemerk:én) Endret 19. oktober 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Når man snakker om TBC loots i forhold til loot man får i high-end instancer idag, så kommer TBC greens og blues til å være hvertfall like gode som naxx loot idag. Men man kan allikevel ikke sove og tro at du kan vente med å skaffe gear, fordi TBC loot er mye bedre allikevel. Instancene er ganske vanskelige når man tenker etter og green/blue geara spillere kommer til å slite. Så warriors, go get gear! Med tanke på våpen og etc. som dropper så er de veldig gode, hvis man ikke har naxx loot på g. For eksempel droppa disse 2 godsakene i den letteste instancen: http://img483.imageshack.us/img483/4151/roflsverdtd2.jpg http://img217.imageshack.us/img217/4020/hellreavertm9.jpg Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Naxx loot? det der er jo bare hakket over ZG kvalitet.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Mja, blir en vel liten forandring. En retri-pala tror jeg får plass over en dps warrior da. (Bemerk:én) 7105165[/snapback] Bytte ut en dps/tank klasse med en dps/healer er jo bare idioti. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Naxx loot? det der er jo bare hakket over ZG kvalitet.. 7105792[/snapback] Jeg mente jo ikke akkurat de våpnene der da, det droppa masse grønne random ting som hadde bedre stats enn visse naxx loots. Men ja, kanskje det var å ta litt hard i... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Naxx loot? det der er jo bare hakket over ZG kvalitet.. Req. Lvl 60 rings a bell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå