LoveAmiga Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jujuen er vel 30 strenght = 60 AP Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) ja godt mulig det er 60 AP...problemet er at mats til giant elixir samles inn på samme tid som jeg samler til potion of superior defense og rage potion, så det går kjapt og greit liksom. Vet av erfaring at å farme etter juju tar laaang tid. Ps er det ikek dem juju's fra blasted lands vi snakker om? Ahh så at det var everlook:) men uansett farme tid er sikekrt like lang som blasted lands questene.. Endret 10. oktober 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Når du bruker minst en titan i uka, sløser du ikke gromsblood på rage potions Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Når du bruker minst en titan i uka, sløser du ikke gromsblood på rage potions Flask of titan er rimelig uaktuelt pga altfor mye mats og stress å lage. Dessuten er flask of titan strengt tatt waste på min dps warrior i raid sammenheng. Da får jeg mye mer nytte av å bruke dem på rage potion så det så.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hva tror dere om dette? En kar som har testa rage ner.. *cough* normalization. So let's say i do 500 dmg to a target, i will gain roughly 1 rage for every 42 of that damage done. Now let's say i do 1500 damage, i will gain roughly 1 rage for every 60 damage i do Dette er da på level 67. I spillet nå, får du 1 rage per 33.3 dmg du gjør, uansett. I BC så får du MINDRE rage til hardere du slår, slik at du altså får 1 rage per 60 dmg på en 1500 crit. Dette fører da til den ultimate situasjonen, at du løper bort, critter en mage for 1500 (sikkert noenlunde standard i BC), og ikke har nok rage til å bruke MS eller bloodthirst.. Gratulerer blizzard. Det er jammen imponerende å gjøre slik at den klassen som før hadde ræva talents, sugde med dårlig gear men scalet bra, får ræva talents, suger MER med dårlig gear, og har NEGATIV scaling. Jepp, til større våpen, til mer attackpower, til mindre rage får du.. Nok et eksempel på hvor langt oppi ræva devs har gjemt huet sitt. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Dette er da på level 67. I spillet nå, får du 1 rage per 33.3 dmg du gjør, uansett. I BC så får du MINDRE rage til hardere du slår, slik at du altså får 1 rage per 60 dmg på en 1500 crit. Dette fører da til den ultimate situasjonen, at du løper bort, critter en mage for 1500 (sikkert noenlunde standard i BC), og ikke har nok rage til å bruke MS eller bloodthirst.. Gratulerer blizzard. Det er jammen imponerende å gjøre slik at den klassen som før hadde ræva talents, sugde med dårlig gear men scalet bra, får ræva talents, suger MER med dårlig gear, og har NEGATIV scaling. Jepp, til større våpen, til mer attackpower, til mindre rage får du.. Nok et eksempel på hvor langt oppi ræva devs har gjemt huet sitt. I følge "blues" videre i samme forum så mente dem at det ikke utgjorde så mye. MEN BC er jo ikke 100% klar, så om det skulle være noe som er særdeles talentløst, som med første øyefall dette kan være så får vi håpe dem retter opp i det og justerer. Intensjonen er vel at en warrior på lvl 1 og en warrior på lvl 70 i utganspunktet skal ha like mye rage å bruke på angrep under kamp. MEN en warrior på lvl 1 gir jo særdeles mye mindre skade uansett. Derfor vil det alltid være best å være lvl 70:) Gratulerer blizzard. Det er jammen imponerende å gjøre slik at den klassen som før hadde ræva talents, sugde med dårlig gear men scalet bra, får ræva talents, suger MER med dårlig gear, og har NEGATIV scaling. Jepp, til større våpen, til mer attackpower, til mindre rage får du.. Men man gir jo mer skade med et bedre våpen. Dvs at man i teorien får samme rage utelling om man slå med skinning knife som med en OEB, men OEB gir jo som sagt myye mer skade uansett. Det vil i bunn og grunn si at man har kan benytte MS på nøyaktig samme tidspunkt om man er lvl 1 eller 70. Sett at lvl 1 hadde ms da hehe. Er dette så gale da? Endret 10. oktober 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hva tror dere om dette? En kar som har testa rage ner.. *cough* normalization. So let's say i do 500 dmg to a target, i will gain roughly 1 rage for every 42 of that damage done. Now let's say i do 1500 damage, i will gain roughly 1 rage for every 60 damage i do Dette er da på level 67. I spillet nå, får du 1 rage per 33.3 dmg du gjør, uansett. I BC så får du MINDRE rage til hardere du slår, slik at du altså får 1 rage per 60 dmg på en 1500 crit. Dette fører da til den ultimate situasjonen, at du løper bort, critter en mage for 1500 (sikkert noenlunde standard i BC), og ikke har nok rage til å bruke MS eller bloodthirst.. Gratulerer blizzard. Det er jammen imponerende å gjøre slik at den klassen som før hadde ræva talents, sugde med dårlig gear men scalet bra, får ræva talents, suger MER med dårlig gear, og har NEGATIV scaling. Jepp, til større våpen, til mer attackpower, til mindre rage får du.. Nok et eksempel på hvor langt oppi ræva devs har gjemt huet sitt. 7040106[/snapback] Ehm.. 1500:60 = 25? Så har man jo Zerker Rage/Bloodrage, om man ikke charget.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 ja? 1500 dmg gir deg FEMTI rage på level 60. du får altså halvvert rage fra 60 til 67 for en pvp warrior? Får warrior doblet dmg output fra 60-67? Det gjenstår og se, men jeg vedder ganske mye imot. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) ja? 1500 dmg gir deg FEMTI rage på level 60. du får altså halvvert rage fra 60 til 67 for en pvp warrior? Får warrior doblet dmg output fra 60-67? Det gjenstår og se, men jeg vedder ganske mye imot. 7040243[/snapback] Gjør ikke meg noe at de nerfer den mest imba classen i spillet nei For min klasse, paladin, skjedde dette i de tidligere patcher, da de fjernet Holy Strike, som var imba. Uansett, du la merke til denne: sant? *Disclaimer* All of this data is currently compiled using the ALPHA so this can and most likely will be changed/tweaked at any time, so let's discuss this issue with constructive critism please, and not just troll and post stupid "re-roll", "nerf us more", or "LOL" posts. Finner blizz ut at det er for ille, fixer de det.. Hunters også fikk forresten en syk nerf når de normalizerte ranged weps. Endret 10. oktober 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Og fortvil ikke mine kjære warriors:) Vi vil fremdeles, i de samme pvp/pve situasjonene som før, eie maks i BC også Jeg har lest mange "blue" poster om warriors i den siste tid. Og Blizzard ønsker ikke å forandre oppgavene warrior har i dag, i BC. Vi vil fremdeles være dem beste tankene, samtidig som vi vil være i toppen på dps siden, både i pvp samt pve. Endret 10. oktober 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Finner blizz ut at det er for ille, fixer de det.. Etter mine erfaringer, har blizzard en UTROLIG høy terskel for hva som er "ille". Og hva snakker du om egentlig? holy strike? Vi snakker ikke om en nerf av en ability her, men av hele rage systemet. Selve kjernen bak en hel klasse. Endret 10. oktober 2006 av likferd Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hele slag systemet til paladins ble omgjort. Uansett.. If rage generation would not remain the same as it is now, we would always have a full rage bar at pretty myuch any given time, which would be overpowered. So yes, i think rage normalization is fair enough for the other classes. And as for warriors getting hit with the nerfstick all the time: We rocked before every nerf, and we rocked just as hard afterwards and we will most defenitely still be on top of the dmg charts post-TBC. so following your example: having taken way over a third of another players life off with 1 hit you are crying you might not be able to instantly take another third? did you think about how they have to re-normalise the rogue/dps warrior relationship? You don't get less rage the harder you hit, you basically get roughly the same ammount of rage no matter what the dmg...I'm pretty sure this will still be enough to allow you to keep using skills on a normal basis. Judging by this information at least. i think they did this so u wont have a full rage bar ALL OF THE TIME.i mean with that new gear you will hit alot harder etc. so u get alot rage. we are still limited with a 100 rage max. everything we use is based on that 100 rage. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) If rage generation would not remain the same as it is now, we would always have a full rage bar at pretty myuch any given time, which would be overpowered. So yes, i think rage normalization is fair enough for the other classes.And as for warriors getting hit with the nerfstick all the time: We rocked before every nerf, and we rocked just as hard afterwards and we will most defenitely still be on top of the dmg charts post-TBC. Føler meg ganske overpowered når jeg slår mot shields, har 8 rage og ikke klarer pumle heal. so following your example: having taken way over a third of another players life off with 1 hit you are crying you might not be able to instantly take another third? Om ikke den instanten treffer, og critter, er du som regel død som en sviske i pvp. You don't get less rage the harder you hit, you basically get roughly the same ammount of rage no matter what the dmg...I'm pretty sure this will still be enough to allow you to keep using skills on a normal basis. Judging by this information at least. Samme rage uansett dmg ja.. Greit, nå som warrior ikke scaler lenger, kan vi får ordentlige talents og skills, slik som de andre klassene? i think they did this so u wont have a full rage bar ALL OF THE TIME.i mean with that new gear you will hit alot harder etc. so u get alot rage. we are still limited with a 100 rage max. everything we use is based on that 100 rage. Igjen, en fury warrior har som regel noenlunde konstant 100 dps i et raid. Tar du derimot en arms warrior mot en priest/mage, skal jeg love det at det ikke er samme situasjonen. Endret 10. oktober 2006 av likferd Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det måtte bare komme. Får høre om jeg kan rerolle mage Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Levler en Orc Warrior nå, 2H fury, og lurer på hvilke Tier3 Fury talents det er verdt å bruke poeng på. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har ikke spilt warrior på et drøyt år selv, men jeg regner med at en salig miks av imp. BS og imp. Cleave er fordelaktig, alt etter bruk så klart. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Tenkte å lage noen Trolls Blood potions og ta noen two-and-two-mob-runder, cleave er fristende. Er Blood Craze verdt det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Realistisk sett - nei. Jeg vet at mange warriors har det, men når du først blir crittet tar det som regel såpass store bitt av hp-baren din at det ikke vil spille noen rolle uansett. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Da satser vi på Imp. Battle Shout, Cleave og Piercing Howl. Takker. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Levler en Orc Warrior nå, 2H fury, og lurer på hvilke Tier3 Fury talents det er verdt å bruke poeng på. 7042323[/snapback] cleave er jo helt kung imp bs er også kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå