Pingo68 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei. Hvilken build er den som brukes for å lvl raskest opp? Har en lvl 41 warrior som jeg skal finpusse på og få opp til lvl 60 ASAP. Takker på forhånd for eventuelle tips. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Full prot. (jk) gå DW-fury. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kunne noen her ha hjulpet meg med en build som off-tank? Jeg er 3. tanken i guildet... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kunne noen her ha hjulpet meg med en build som off-tank?Jeg er 3. tanken i guildet... 7026157[/snapback] 31/5/15 bør vel være en grei spec for 3. tank? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 31/5/15 er fin den, men om du har bra tank gear så trenger du ikke noe særlig i prot. Gå da heller for 31/20/0 eller noe, så gjør du mer nytte for deg når du ikke tanker i raid. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Med mindre du kun er "nød" tank, så gå for 15 i prot (dvs Defiance). Et must for at raidet ikke må justere dmg etter din threat. + enklere for deg å holde aggro. Du får jo med deg 10def +armor gain. Jeg kjørte full prot spekk i begynnelsen av Naxx. Men nå som folk (healers) kjenner instancen litt bedre gikk jeg over til 15 poeng i prot. Det er ikke veldig morsomt å spille warr. som full prot. man logger inn tanker i naxx. når raidet er over. logg ut og over på en annen char. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei. Hvilken build er den som brukes for å lvl raskest opp? Har en lvl 41 warrior som jeg skal finpusse på og få opp til lvl 60 ASAP. Takker på forhånd for eventuelle tips. 7025228[/snapback] Mortal strike all the way. Idiotisk gimp å springe rundt med dual wield UTEN tactical mastery og en ynkelig 12% crit som skal bære flurry i tillegg til 0% hit. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg lurer på om dere kunne gitt meg en oversikt over hvilke alchemy potions dere ser på som "must" i en raid situasjon. Jeg har nettopp byttet mining med alchemy, da jeg så meg lei av å måtte kjøpe major heal potins etc. Så kan dere komme med en oversikt over hvilke potions som er svært nyttige for en warrior? Det jeg tenker meg er følgende: Mongroose potion (dette er nok stavet feil, men dere skjønner hva jeg mener her) Rage potion def potion (den som gir økt armor) også en som gir økt styrke Noen jeg har glemt? Og er det ikke slik at alle disse stacker fint? Selv med f.eks sunfruit som gir +10 STR ? EDIT: jeg tror jeg har funnet ut den perfekte warrior potion listen:) Denne listen tar ikek for seg flasks da disse er svært kostbare og tidkrevende å lage, og brukes ihvertfall ikek av meg i vanlige raidsammenhenger. Men her er listen Elixir of Fortitude Superior Heal Potion Major Heal potion Elixir of giants mighty rage potion Elixir of superior defense Elixir of brute force Major troll's blood potion Elixir of the mongoose Noen jeg har glemt? dette er til raid og solo pve, og ikke til pvp. Endret 9. oktober 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Marker Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei. Hvilken build er den som brukes for å lvl raskest opp? Har en lvl 41 warrior som jeg skal finpusse på og få opp til lvl 60 ASAP. Takker på forhånd for eventuelle tips. 7025228[/snapback] Mortal strike all the way. Idiotisk gimp å springe rundt med dual wield UTEN tactical mastery og en ynkelig 12% crit som skal bære flurry i tillegg til 0% hit. 7030981[/snapback] Nå husker jeg ikke helt fra tidligere, men da jeg levlet opp warrioren min mener jeg jeg ble anbefalt av de aller fleste å gå DW. Jeg følte det gikk fortere, samtidig som det ble mer action, ikke bare Charge - swing - MS -wait - swing- wait - swing - MS - wait - swing - Execute... Jegtror heller ikke at kravene til AP og +hit er like gjeldene pre60 som de er i fury vs MS diskusjonen @ 60, men det kan være jeg har misforstått... PS: Jeg husker heller ikke helt hvilken lvl jeg var da jeg skiftet... Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 dw fury, tregner lite eller ingen ekstra +hit når du skal speed levle opp, siden du slår på like eller laver levels mobs. Men husk og oppgradere våpen og armor for en kjappest mulig progress Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg lurer på om dere kunne gitt meg en oversikt over hvilke alchemy potions dere ser på som "must" i en raid situasjon. Jeg har nettopp byttet mining med alchemy, da jeg så meg lei av å måtte kjøpe major heal potins etc. Så kan dere komme med en oversikt over hvilke potions som er svært nyttige for en warrior? Det jeg tenker meg er følgende: Mongroose potion (dette er nok stavet feil, men dere skjønner hva jeg mener her) Rage potion def potion (den som gir økt armor) også en som gir økt styrke Noen jeg har glemt? Og er det ikke slik at alle disse stacker fint? Selv med f.eks sunfruit som gir +10 STR ? EDIT: jeg tror jeg har funnet ut den perfekte warrior potion listen:) Denne listen tar ikek for seg flasks da disse er svært kostbare og tidkrevende å lage, og brukes ihvertfall ikek av meg i vanlige raidsammenhenger. Men her er listen Elixir of Fortitude Superior Heal Potion Major Heal potion Elixir of giants mighty rage potion Elixir of superior defense Elixir of brute force Major troll's blood potion Elixir of the mongoose Noen jeg har glemt? dette er til raid og solo pve, og ikke til pvp. 7030998[/snapback] Personlig ville jeg ikke laget 'Superior Heal Potion' da det er bedre med og poppe en major, de få gangene du trenger dem, du vet raidet er ute og sykler når du må bruke disse. Elixir of brute force stacker ikke med fortitude, du bare får str effekten. Da er det jo bedre med en giants pot. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei. Hvilken build er den som brukes for å lvl raskest opp? Har en lvl 41 warrior som jeg skal finpusse på og få opp til lvl 60 ASAP. Takker på forhånd for eventuelle tips. 7025228[/snapback] Mortal strike all the way. Idiotisk gimp å springe rundt med dual wield UTEN tactical mastery og en ynkelig 12% crit som skal bære flurry i tillegg til 0% hit. 7030981[/snapback] DW for å levle... prøvde ut begge to med ganske god twohander ( Lord alexanders battle axe ) DW gikk helt klart fortest selv uten +hit. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Personlig ville jeg ikke laget 'Superior Heal Potion' da det er bedre med og poppe en major, de få gangene du trenger dem, du vet raidet er ute og sykler når du må bruke disse. Elixir of brute force stacker ikke med fortitude, du bare får str effekten. Da er det jo bedre med en giants pot. Ja jeg lager superior heal stort sett til solo grinding...om jeg liksom bare vel ha en liten desh med heal Ahh ok..da kjører jeg giant pot og fortitude pot:) Takk Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fury > alt for lvling, DW eller 2hander. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Personlig ville jeg ikke laget 'Superior Heal Potion' da det er bedre med og poppe en major, de få gangene du trenger dem, du vet raidet er ute og sykler når du må bruke disse. Elixir of brute force stacker ikke med fortitude, du bare får str effekten. Da er det jo bedre med en giants pot. Ja jeg lager superior heal stort sett til solo grinding...om jeg liksom bare vel ha en liten desh med heal Ahh ok..da kjører jeg giant pot og fortitude pot:) Takk 7031949[/snapback] Err mente fortitude buffen til priests, elexir of fortiude er en health buff på 120, som stacker med det meste der ute. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Err mente fortitude buffen til priests, elexir of fortiude er en health buff på 120, som stacker med det meste der ute. joda greit nok det:) Men resultatet blir det samme. Det svarer seg mest for meg å kjøre giant potion og elexir of fortitude:) Og droppe elixir of brute force! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Giants stacker ikke med "juju power", og med tanke på de saftige prisene på gromsblood (hvertfall på min server), er det bedre å få med seg noen venner og farme juju'er. Når det dropper en juju, kan alle i gruppen/raidet loote, og de binder ikke, så du får 5 stk hver gang det dropper med en full gruppe. En times tid på denne måten og du har juju'er for en god stund Alle i gruppen må ha gjort questen, og ha den "cache of ettellerannet" i bagen for at dette skal fungere. Endret 9. oktober 2006 av likferd Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Giants stacker ikke med "juju power", og med tanke på de saftige prisene på gromsblood (hvertfall på min server), er det bedre å få med seg noen venner og farme juju'er. Når det dropper en juju, kan alle i gruppen/raidet loote, og de binder ikke, så du får 5 stk hver gang det dropper med en full gruppe. En times tid på denne måten og du har juju'er for en god stund Alle i gruppen må ha gjort questen, og ha den "cache of ettellerannet" i bagen for at dette skal fungere. Joa greit nok, men i vårt guild så farmer vi mats stort sett alene. Og jeg foretrekekr faktisk dette da man konstant kan gå afk de uten å plage dem andre. Jeg skal samle mats jeg trenger til pots med alten min og denne "solo" jobben liker jeg best å gjøre alene i fred og ro uten å være avhengig av å prate med andre og følge dem rundt liksom. Jeg vat at jujuer kan være ganske bra og skal se litt mer på dette, men det kan være litt lettere å bare farme mats til pots selv. Jeg tenker meg at jeg skal bygge opp et lager på 20 pots av hver ting jeg trenger, også farmer jeg og fyller på når lageret minsker:) Det er mange bra buffs i spillet men dem potsa ser ut til å være minst stress med å få tak på. Men det skal sies at dem mest hardcore i guilden min snakker om juju's osv og dem farmer dem noenganger sammen. Men jeg orker ikke stresse med å henge sammen med dem hele tiden hehe. Mer enn nok stress når det er raid tid uansett. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hva med den 40 AP i ti minutter juju'en? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 hmm 40 ap i 10 min er ganske lite i grunnen. Da kan jeg liksågodt fortsatt farme sandworm meat som kokt gir meg omregnet 40 AP i 15 min. Bedre med Elixir of the giant som gir +50 AP i 1 time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå