Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor velge axen istedenfor sverdet/macen?

Fordi øksa har tregere speed, noe som gjør at crittene blir høyere og mer PWNAGE :D Det er vel viden kjent at arms-warriors skal ha trege 2Hs?

Øks eller ikke. Har ikke så mye og si så lenge den er treig og har bra dmg. Men litt synd at TUF er mace da.

Lenke til kommentar

Men som sagt, swordspec eier axespec.

Sword spec = Sjangse til å få inn enda et slag og det kan procce på alt fra vanlige slag til hamstring, og med riktige items, kommer du deg alikevel opp til 25% crit i zerker stance med sverd. Tror de nurfed folka har funnet ut at damagen du får med et sverd (ca samme stats som øks) blir mye mer.

Men bare de virkelig gode sverdene er det værdt det med da , da tenker jeg BWL sverd (Untamed blade, Askhandi; Greatsword of the brotherhood etc. )

Lenke til kommentar
Må si meg enig i at swordspec eier.

kan noen svare på dette, kan swordspec teoretisk proc'e på flere fiender når man bruker whirlwind? drømmen er jo det å windfury på en gang....

Blander du ikke shaman og warrior nå da?

krever jo at jeg er i gruppe med en shammy selvfølgelig

Lenke til kommentar

Nå må dere hjelpe meg gutter. Jeg har ikke spilt wow på 4 mnd med warrioren min. Og når jeg logget på var alle talents borte? Hva har skjedd?

Og ikke minst...jeg har 41 poeng å bruke. Hvor skal jeg sette dem? Jeg vil ha en arms/crit speca warrior. Jeg spiller stort sett alene og vil helst ikke ha my på protect.

Hva er nytt med warrior talents siden dem resatte alt?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...