Jan Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 gamer73: husk +8 weapon skill = mer white dmg = mer rage. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 gamer73: husk +8 weapon skill = mer white dmg = mer rage. Joda det er jo sant det:) Men alternativet til UW er jo booming voice og demo shout. Ingen av disse hjelper på min dps. Så da kan jeg liksågodt putte dem i noen som potensielt sett gir meg bedre dps. Eneste er at ved booming voice så slipepr jeg bruke rage på å fyre i gang BS, men det man sparer tror jeg er mindre enn potensiell rage fra UW uansett. Jeg ser riktignok at jeg skulle valgt et par poeng i imp execute som dere mente. Og heller bare ha 3/5 poeng i enrage til PVE. Men til PVP så tror jeg kanskje 5/5 er best. Uansett kanonfornøyd med skaden jeg deler ut med warrioren min nå. Gleder meg slik til å begynne med å pvp i BC:) Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 41 talent pointet i fury begynner å komme seg (de tok vekk cooldownen) Fortsatt 31/30 er mye bedre ^^ Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 41 talent pointet i fury begynner å komme seg (de tok vekk cooldownen) Fortsatt 31/30 er mye bedre ^^ WHAT? cooldown på endless rage? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 gamer73: husk +8 weapon skill = mer white dmg = mer rage. Joda det er jo sant det:) Men alternativet til UW er jo booming voice og demo shout. Ingen av disse hjelper på min dps. Så da kan jeg liksågodt putte dem i noen som potensielt sett gir meg bedre dps. Eneste er at ved booming voice så slipepr jeg bruke rage på å fyre i gang BS, men det man sparer tror jeg er mindre enn potensiell rage fra UW uansett. Jeg ser riktignok at jeg skulle valgt et par poeng i imp execute som dere mente. Og heller bare ha 3/5 poeng i enrage til PVE. Men til PVP så tror jeg kanskje 5/5 er best. Uansett kanonfornøyd med skaden jeg deler ut med warrioren min nå. Gleder meg slik til å begynne med å pvp i BC:) 6962929[/snapback] Booming Voice = mindre BS-spam. = rage spart = 1 ms etter 6 min. Kanskje ikke så stor forskjell, men kjipt å plutselig miste BS, så buffe deg og gruppa igjen, så kommer MS på delay. Gang det med fire timer i MC og det blir litt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 41 talent pointet i fury begynner å komme seg (de tok vekk cooldownen) Fortsatt 31/30 er mye bedre ^^ 6962930[/snapback] Så rage ble forkastet og erstattet med energy? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Booming Voice = mindre BS-spam. = rage spart = 1 ms etter 6 min. Kanskje ikke så stor forskjell, men kjipt å plutselig miste BS, så buffe deg og gruppa igjen, så kommer MS på delay. Gang det med fire timer i MC og det blir litt. joda du har et poeng, men i mange tilfeller så må man fyre i gang en bs når en fight starter uansett. pga det går mer enn 2-3 min mellom hver kamp ganske ofte, og da er fordelen borte. Men uansett så var det en kar på us-forum som på en måte hadde regnet på dette og kom fram til at UW gav 1.88 rage pr min, mens Booming voice gav 1.66 rage pr min. (om jeg ikke husker helt feil nå) Dette var i MC. Jeg har ikke linken men kan se om jeg finner den. Men poenget hans var at UW var mer effektivt enn booming voice, men mindre effektiv enn Anger management. Eneste grunn til å velge Booming voice var at man kunen være litt "latere" på BS knappen:) Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Booming Voice = mindre BS-spam. = rage spart = 1 ms etter 6 min. Kanskje ikke så stor forskjell, men kjipt å plutselig miste BS, så buffe deg og gruppa igjen, så kommer MS på delay. Gang det med fire timer i MC og det blir litt. joda du har et poeng, men i mange tilfeller så må man fyre i gang en bs når en fight starter uansett. pga det går mer enn 2-3 min mellom hver kamp ganske ofte, og da er fordelen borte. Men uansett så var det en kar på us-forum som på en måte hadde regnet på dette og kom fram til at UW gav 1.88 rage pr min, mens Booming voice gav 1.66 rage pr min. (om jeg ikke husker helt feil nå) Dette var i MC. Jeg har ikke linken men kan se om jeg finner den. Men poenget hans var at UW var mer effektivt enn booming voice, men mindre effektiv enn Anger management. Eneste grunn til å velge Booming voice var at man kunen være litt "latere" på BS knappen:) 6962987[/snapback] Jeg er lat og digger 3min BS. Så så lenge jeg bruker treg 2h som våpen, velger jeg BV. Skal jeg specce om til DW senere, blir det nok UW. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg er lat og digger 3min BS. Så så lenge jeg bruker treg 2h som våpen, velger jeg BV. Skal jeg specce om til DW senere, blir det nok UW. det er fair enough:) Med DW øker nytten av UW enda mer:) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hva snakker dere om egentlig? 41 poengern i fury er den "bygg opp 40 AP per slag for totalt 200 ap i 30 sekunder" greia. Den har nå ikke cooldown, men koster 30 rage. Helt greit, siden en fury warrior mangler en ragedump likevel. Men uansett så var det en kar på us-forum som på en måte hadde regnet på dette og kom fram til at UW gav 1.88 rage pr min, mens Booming voice gav 1.66 rage pr min Unbridled wrath gir deg 40% sjanse for å få 1 rage per slag. regna bare kjapt på det, og om du holder flurry konstant oppe med 2,5 speed MH og 2 speed OH, med 0% +hit for å gjøre det enkelt, blir det rundt 20 rage i minuttet. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det var en 2min cooldown på den likferd. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Det var en 2min cooldown på den likferd. 6963881[/snapback] ja jeg vet det men folk startet å blande inn 41 poengern i arms, den "endless rage of crap" greia. Endret 29. september 2006 av likferd Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det var en 2min cooldown på den likferd. 6963881[/snapback] ja jeg vet det men folk startet å blande inn 41 poengern i arms, den "endless rage of crap" greia. 6963884[/snapback] Ja, jeg rota der. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Yay fikk Binding of the Windseeker fra Geddon i går Men jeg lurte på noe, hvis jeg får den andre bindingen fra Garr nå snart. Vil det være verdt å farme 100 arcanite bars for å få sverdet laget? (Med tanke på at TBC kommer om noen måneder.) Alltid hatt lyst på Thunderfury men er litt i tvil nå :S Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Yay fikk Binding of the Windseeker fra Geddon i går Men jeg lurte på noe, hvis jeg får den andre bindingen fra Garr nå snart. Vil det være verdt å farme 100 arcanite bars for å få sverdet laget? (Med tanke på at TBC kommer om noen måneder.) Alltid hatt lyst på Thunderfury men er litt i tvil nå :S 6968760[/snapback] Om du står alene så er det ikke verdt det imo. Er guilden behjelpelig så kos deg. Arcanites går bra, men alt annet.. uff, det er endel. Om dere ikke farmer MC så går jo cores for et par dkp her. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Giev Geddon binding >( Har farmet en 35 bars alene Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Yay fikk Binding of the Windseeker fra Geddon i går Men jeg lurte på noe, hvis jeg får den andre bindingen fra Garr nå snart. Vil det være verdt å farme 100 arcanite bars for å få sverdet laget? (Med tanke på at TBC kommer om noen måneder.) Alltid hatt lyst på Thunderfury men er litt i tvil nå :S 6968760[/snapback] Vi har så fin guildbank at den spanderte alt til alle de tre thundefuriene våre (og den ene sulfurasen faktisk ) Lenke til kommentar
amarios Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Om du står alene så er det ikke verdt det imo. Er guilden behjelpelig så kos deg. Arcanites går bra, men alt annet.. uff, det er endel. Om dere ikke farmer MC så går jo cores for et par dkp her. 6968966[/snapback] Jeg får nok alle cores, elementium ore etc hos guild banken gratis. Eneste jeg trenger å ordne selv er arcanite (Er nok en del guildies som blir å hjelpe meg der ) og elemental flux. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Sett igang imho, ikke så veldig mye annet bedre å gjøre imens, og det blir fortsatt et durabelig (offhand)våpen i BC. + Det er bling bling. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Det er nesten et must å skaffe seg Skull of Impending Doom Men denne i offhand eier man ALLE mages, huntere , rogues , og warlocks Ikke at dem er så dårlige men når du løper 60% fortere ikke kan sheepes, puttes i is , blindes (eller feares i berz ) blir klassese så stresset og gjør mange feil og dør. Var i BG og drepte 16 horder før jeg døde , men man slirer litt mer mot plate , da funker det dårlig med skull . Jeg er prot spekket ja. (at jeg har 191 FrR kan ha hjulpet mot mage) Har ikke tapt en eneste duell mot rogue,druid, hunter eller mage etter doom var annskaffet. Står ikke og duellerer uten of if hele dagen men ca 3-4 ganger om dagen Endret 2. oktober 2006 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå