Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

ja jeg har forstått det slik at et 2H sverd kan gjøre svært mye skade med fury build. Men jeg vet ikke...jeg har alltid likt å ha MS, da dette også eier i pvp.

Jeg tviler ikke på at 2H fury kan gi bra dps, men hva vil dere si om forskjellen mellom 31/20/0 og 31/5/15?

6941831[/snapback]

Hmm du får enrage som ikke er nyttig for fem øre i PvE samt litt bedre Battleshout.. Ikke store forskjellen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm hvorfor er ikke enrage nyttig egentlig? jeg kan svært lite om den skillen i og med at jeg aldri har hatt den hehe. Den er passiv sant? dvs jeg trenger ikke trykke på skillen for at den skal iverksettes?

Men imp cleave vil jo være nyttig i pve da vil det ikke?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
hmm hvorfor er ikke enrage nyttig egentlig? jeg kan svært lite om den skillen i og med at jeg aldri har hatt den hehe. Den er passiv sant? dvs jeg trenger ikke trykke på skillen for at den skal iverksettes?

6942066[/snapback]

Når jeg hadde 31/20 specca jeg: Booming Voice, 5% crit ofcourse, Imp BS, Imp Cleave og Imp execute. Hadde bra erfaring med den, og nå greier meg ikke uten 3min battleshout lenger. Imp execute er fin i bossfights, spame execute. Cleave er jeg litt mer usikker på nytten av, men fin boost i dps om du har nok rage.

Lenke til kommentar

6942066[/snapback]

Enrage øker skaden du gjør med 25% men kun når noen Critter deg..

For å si det enkelt, du vil ikke bli crittet av en boss når du er i DPS-gear :)

Lenke til kommentar

jeg tenker ikke bare på boss fights. Jeg tenker også på trash mobs i f.eks MC...dem critter meg vel litt..men uansett jeg sliter jo om jeg blir critta uansett hehe.

Booming voice ser jeg på som unødvendig men men. Cleave er noe jeg bruker hele tiden i grunnen.

Men jeg tenker også på å rulle gjennom strat, BRD etc..som dps tanker:) dette gjør jeg endel da jeg hjelper venner osv.

Men jeg ser at 20 poeng i fury ikke utgjør allverden på dps siden. Sett i forhold til min nåværende 31/5/15 build.

Og jeg må innrømem at last stand har reddet meg utallige ganger. Selv i MC med heal support som OT. Siden dem først og fremst fokuserer på MT1 or MT2.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Jeg har MS-build og bruker The Unstoppable Force til vanlig, med den har jeg +8 hit og 898 ap.

Jeg har også Perdition's Blace og The Lobotomizer. Med dem har jeg +7 hit og 890 ap.

Guildet har zg og aq-20 på farm, samt MC -to siste bosser. Jeg ønsker meg et nytt våpen, 1h eller 2h er egentlig ett fett. Utseendet har null å si, jeg vil gjøre dmg.

Er det noen som har/kan rangere våpen i disse instansene ?

Vil det være en ide å bytte build til fury (har aldri prøvd det) ?

Kan noen sette opp den ultimate dps furybuild ?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Jeg har MS-build og bruker The Unstoppable Force til vanlig, med den har jeg +8 hit og 898 ap.

Jeg har også Perdition's Blace og The Lobotomizer. Med dem har jeg +7 hit og 890 ap.

Guildet har zg og aq-20 på farm, samt MC -to siste bosser. Jeg ønsker meg et nytt våpen, 1h eller 2h er egentlig ett fett. Utseendet har null å si, jeg vil gjøre dmg.

Er det noen som har/kan rangere våpen i disse instansene ?

Vil det være en ide å bytte build til fury (har aldri prøvd det) ?

Kan noen sette opp den ultimate dps furybuild ?

På forhånd takk :)

6942219[/snapback]

Du kan jo prøve å få tak i sand polished hammer fra Ossirian :) Konge mainhand.

Lenke til kommentar

men hmm..Det hadde vært gøy a specce 31/20/0 nå mens vi alle venter på at BC skal komme ut og alt blir snudd på hodet uansett:)

Tenk dere 31/20 build i strat, scholo..med imp cleave etc...enrage vil procco konstant da man er garantert at en av dem 5-6 skjelettene rundt deg får inn en liten crit:)

Jeg er jo bare OT i guildet uansett så det gjør kanskje ikke så mye om jeg dør et par ganger mer enn før:) hihi

pokker...tror jeg skal hjem å respecce etter jobb hehe. :)

Hva syntes dere om denne?

klikk meg:)

jeg vet ikke helt om jeg skal ha 3 poeng i imp cleave eller 1-2. Hva mener dere?

Lenke til kommentar

For dual wield ligger mye mer i det øvrige gearet enn for 2hand(spesielt ms). Nytter lite med Crul'Shoruk og BB hvis du dasser rundt i Valor osv. Må se på resten av gearet, men sånn rent generelt vil jeg tro 2h langt på vei knuser dw i pvp. Enchantene dine burde forøvrig være bytta om, riktignok har vel BB vært MH'en din før I guess, men still, du burde hevet på crusader på crul også imho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...