John Keats Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jaja... la healerne deres bli utbrent av å kun få healing gear I dont mind. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jaja... la healerne deres bli utbrent av å kun få healing gear I dont mind. Det er det man har alter for Selv har jeg en hunter lvl 58 ALT som jeg spiller for å unngå warrior-fatigue:) Og dem aller fleste av dem som raider i guildet våres har alter, mye pga at dem trenger en avveksling. Endret 25. september 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Problemet ligger vel i det at få lager healing alter som de stiller med til raids, så healere må komme og heale hvert eneste raid for at det faktisk skal bli noe raid og progresjon i det hele tatt Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Paladins fortjener fete våpen og solo/pvp gear. Derimot er det for mange guilds viktig å geare opp for PvE først, følgelig vil plate dps-drops i raidsammenheng tjenestegjøre best på en warrior. I flere encounters er det kun nødvendig med én, kanskje to tanks. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Dual wield fury blir ikke bra dps wise før du får iallfall +10% hit. Før 900 AP buffed gir MS spec bedre dps enn 2handed fury. Med dårlig gear gjør en 2handed warrior med samma gear som en dual wield warrior mye mer dps enn dual wield warriorn. MEN når du har 1k+ ap og 10% hit gjør en dual wield warrior MYE bedre dps enn en MS warrior, og litt bedre enn en 2handed fury warrior. Dessuten er 2handers mye sterkere for dps hos hordes enn hos alliance (windfury gir mye mer damage til 2handed warriors, pga du bruker de samma instantsa men på et instant vanlig attack gjør du mer dmg med en 2hander enn one hander.) Though, poenget er at det er mest om gear og hva du vil ha. Dessuten i pvp er paladins mye mer effektive som healers anyway ^^. (På fights some razorgore, nefarian, til en viss grad anub, gluth og spesielt gothik er 2handers MYE MYE bedre å bruke enn DW) Men uansett, 2hander priority til warriors, pga en paladin scaler nesten ikke med bra 2handers, warriors elsker dem for pvp (dw funker ikke i bgs iforhold til 2handers ), pve fights, osv osv. Og dessuten, når du har over +10% hit og 1000 AP, vil ingen warriors ha Askhandi/Severance/Spinal/Untamed/Bonereavers/Holy might fra gluth osv. Men om du er en warrior med 800 AP unbuffed, horde, under 6% hit, TA EN 2hander. Du vil suge med 1handers. Btw, fleste priests healer/dispeller i pvp, siden du vil ikke kunne bruke en dritt skills uten shadow uansett. (Gotta love outhealing warlocks i duels til de er oom og 20% hp igjen etter lifetaps ) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Fra paladins synsvinkel må jeg si at jeg hadde quitta om jeg ikke hadde fått lov til å snuse på dps gear.. men nå har det seg iaff. slik at blizz har gitt 3 pure pala dps items i naxx. grand crusader serien, som får meg til å holde meg borte fra girdle of the mentor, legplates of carnage etc. Ellers er jo Avenger i AQ40 fin, fine saker, men bortsett fra det, omtrent ingenting, vis meg en 'dps' 2hånder som er designet for pala, jeg tror ikke den finnes. Derfor kommer jeg mest sannsynlig til å ta neste Severance som dropper for oss, siden så mye som EN warrior ville ha den sist gang.. På fredag går jeg til BWL med håp om disse ting: drac.might, chromatic boots og drake fang talisman, samt nef ringen (quest). Atm har jeg 1000 ap, rundt 20% crit og flyr rundt med kalimdor's.. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Fra paladins synsvinkel må jeg si at jeg hadde quitta om jeg ikke hadde fått lov til å snuse på dps gear.. men nå har det seg iaff. slik at blizz har gitt 3 pure pala dps items i naxx. grand crusader serien, som får meg til å holde meg borte fra girdle of the mentor, legplates of carnage etc. Ellers er jo Avenger i AQ40 fin, fine saker, men bortsett fra det, omtrent ingenting, vis meg en 'dps' 2hånder som er designet for pala, jeg tror ikke den finnes. Derfor kommer jeg mest sannsynlig til å ta neste Severance som dropper for oss, siden så mye som EN warrior ville ha den sist gang.. På fredag går jeg til BWL med håp om disse ting: drac.might, chromatic boots og drake fang talisman, samt nef ringen (quest). Atm har jeg 1000 ap, rundt 20% crit og flyr rundt med kalimdor's.. 6935932[/snapback] Du har Kalimdors revenge og klager på våpen..? Anyway, Avenger eier, du må fortsatt ha spell damage for å kunne pvpe skikkelig ^^ (Har et par paladins på vek nilash med +500 spell damage, ZHC og den AQ40 trinketen, boom 2k dmg , og den forbanna judgement med SoC og stunna..) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg fikk den over en warrior som ville ha den, ja, men han fikk thunderfury ikke så veldig lenge etter, gikk DW-fury. og 'felt the pwnage', han fikk den også til min pris neste gang den droppa, for å faktisk få finne ut hvor elendig den er.. Jeg hadde dissa den anytime for ett bedre våpen... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Selv om jeg er dualweild speccet, bruker jeg 2h våpen ganske mye i raids egentlig. Alt av AOE er mye bedre med 2h (får ikke særlig fres i whirlwind med 1h..), samt når du må gimpe deg noe jævlig med resist gear, er 2h bedre. Klarer meg fint med kalimdors revenge da, men vi slipper også hele paladin "problemet" på horde, enn så lenge, siden de fleste 2h våpen går til warrior som "default". Huntere er ikke så interessert i 2h våpen med strenght, så det er bare shamaner som tar ett og annet våpen. Vi har vært ekstremt uheldig med 2h våpen da, jeg spøkte med at vi kom til å få dark edge of insanity før ashkandi, og det holdt stikk. Har ikke fått ashkandi ennå faktisk.. Endret 25. september 2006 av likferd Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg er ihvertfall glad for at guildet mitt (og raidleder) prioriterer 2H sverd (uten INT/+ to heal og spells) til warriors. Ellers hadde jeg sannsynligvis den dag i dag hatet wow og følt at verden var sinnsykt urettferdig, pga at en paladin hadde vunnet OEB framfor meg siden han hadde mer dkp. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jeg er ihvertfall glad for at guildet mitt (og raidleder) prioriterer 2H sverd (uten INT/+ to heal og spells) til warriors. Ellers hadde jeg sannsynligvis den dag i dag hatet wow og følt at verden var sinnsykt urettferdig, pga at en paladin hadde vunnet OEB framfor meg siden han hadde mer dkp. 6936297[/snapback] mja, litt uenig her.. om han har mer dkp enn deg, har han jo jobbet mer for raidet enn deg, og derfor fortjener han jo mer enn deg. så lenge de ikke blir gitt ut some attendance dkpfree rewards.. Eksempler er Nightfall.. Endret 25. september 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg er ihvertfall glad for at guildet mitt (og raidleder) prioriterer 2H sverd (uten INT/+ to heal og spells) til warriors. Ellers hadde jeg sannsynligvis den dag i dag hatet wow og følt at verden var sinnsykt urettferdig, pga at en paladin hadde vunnet OEB framfor meg siden han hadde mer dkp. 6936297[/snapback] mja, litt uenig her.. om han har mer dkp enn deg, har han jo jobbet mer for raidet enn deg, og derfor fortjener han jo mer enn deg. 6936321[/snapback] Laaaaangt ifra så svart/hvitt som du fremstiller det. Tenk litt over det, litt logisk nytenkning nå; er det andre måter en warrior kan ha mindre DKP enn en paladin? Hvor mye gear har warrioren fått for f.eks. tanking/dps? Hvor mange lifetime DKP har warrioren fått? Er warrioren i minus DKP med en lifetime dkp på 500000 mens paladinen er fresh med 100 lifetime dkp og er i pluss? Tenke vettu Er ikke alltid den med MEST dkp som har gjort MEST for guilden i det hele tatt. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Earned dkp så ser du hvem som har gjort mest for guildet, men får jeg lov til no mer selv om det er kun 1 person som har vært på flere raids ? trokke det ^^ men er delte meninger om 2hnds, jeg ville aldri tatt en 2hnd fra folk jeg vet gjør ting fra guildet.. men kommer det en dude som har vært i guildet 2 uker å tror han kan ta ash'kandi før meg ? trokke det Endret 25. september 2006 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 kom ut for en pala med ashkandi i wsg i dag, jeg var flagbærer. måtte bare stoppe og ta en /rofl når han slo meg for noen og 40 dmg, shieldblock tok vel nærmere 200dmg da men :!: Lenke til kommentar
smultr1ng Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 kom ut for en pala med ashkandi i wsg i dag, jeg var flagbærer.måtte bare stoppe og ta en /rofl når han slo meg for noen og 40 dmg, shieldblock tok vel nærmere 200dmg da men :!: 6937274[/snapback] Haha. Vi hadde vårt andre asscandy drop for noen dager siden. Det var bare en hunter i veien for at jeg skulle få den Fin-fint gear du har Men det hadde vel gjort seg med lionheart hvis du gjør en del dps i raids Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 kom ut for en pala med ashkandi i wsg i dag, jeg var flagbærer.måtte bare stoppe og ta en /rofl når han slo meg for noen og 40 dmg, shieldblock tok vel nærmere 200dmg da men :!: 6937274[/snapback] Haha. Vi hadde vårt andre asscandy drop for noen dager siden. Det var bare en hunter i veien for at jeg skulle få den Fin-fint gear du har Men det hadde vel gjort seg med lionheart hvis du gjør en del dps i raids 6937375[/snapback] har en annen orc med tilsvarende gear i guilden, han bruker lionheart og titanic leggs. jeg vinner de fleste gangene Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 vis meg en 'dps' 2hånder som er designet for pala, jeg tror ikke den finnes. Herald Of Woe er vel en DPS 2H som er deignet for Pallys/shammys. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19357 Men det er vel ingen tvil om at DW fury Warriors er imba for DPS. Bare se på den siste patchwerk killen vår http://img147.imageshack.us/img147/7179/se...tchykillbe5.jpg og gearet hans er ikke akkurat imba heller http://ctprofiles.net/3812036 Som tank kommer jeg nok aldri på topp av noe damage meter da men Jeg var på 21 plass da men Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 vis meg en 'dps' 2hånder som er designet for pala, jeg tror ikke den finnes. Maul of the Redeemed Crusader Grand Marshal's Demolisher Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 tror nettopp pinnella eide deg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Paladins kan slutte å grine, dere har avenger. Ingen andre vil ha sitt lusne elendige Tier 2.5 set, delene går nesten utelukket til paladins i min guild. Så er det bare å plukke opp et hand-me-down 2h våpen og så kan vi slutte å bitche. Like greit, hater Hunters/Paladins som gjør sport av å ta 'warrior'-dubba våpen ala DEoI(eller hvilkensomhelst øks really) og de første Ashkandiene osv for å være grinete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå