Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

...

6934265[/snapback]

Det sverdet der slår vel bonereaver om jeg ikke tar feil for bossfights?

vel, raid lederen din er litt av en skrue.. men for det sverdet der kan jeg gå go for. men alt annet av 2håndere er like mye pala som warrior IMO..

dette ble skrevet på forumet vårt for litt siden: :p

Make sure you have a giant 2h weapon somehow. If you do not have one, make sure you loot one somewhere, Hakkar, Razorgore, Patchwerk, Gluth, Nef are all options.

We're going to need your dps on loatheb, so make sure you have something. The bigger the better.

giant 2hander = 70+ dps

so, as we have no-one is walking around with a blackhand doomsaw, this is not a major issue.

But since 2handers are the major suck for warriors, you can start spending some dkp on them anyway. Good for BC grind also.

Vi har Hammer of Jizhi på to, Herald of Woe på en, Bonereaver på en, Jeg har Kalimdor's Revenge, og siste har sulfuras (guild leader)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det slår bonereaver tviler jeg vel egentlig litt på, men problemet med bonereaver er at det dropper fra raggy som guildet mitt har wipet minst 10-15 ganger på, men tatt ned 1 gang uten at jeg var med. Så sjansen for at jeg får bonereaver er svært lav, samt at bonereaver er stygt som nøkken. Dvs jeg håper at bonereaver aldri dropper når jeg er med slik at jeg slipper å ta et valg.

Lenke til kommentar
vel, raid lederen din er litt av en skrue.. men for det sverdet der kan jeg gå go for. men alt annet av 2håndere er like mye pala som warrior IMO..

Det er utenfor all fornuft at en pala skal få dette sverdet før meg som er 31/5/15 warrior. På ingen måte kan en pala gjøre mer skade enn meg med dette sverdet. Det vet jeg, det vet dem aller fleste i guildet mitt og det vet raid-leder heldigvis:)

Finnes det et snev av INT på et 2H våpen som sverd, øks eller mace så regnes det som palavåpen i guildet mitt og pala får det uansett hvoe mye en warrior måtte ønske det. Alle andre 2H er regnet som warriorvåpen uten spørsmål.

Men pala er nr 2 på listen når alle warriors har sverdet. Og før det eventuelt disenchantes kan det gå til hunters om dem vil ha det..noe jeg tviler sterkt på.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Det er utenfor all fornuft at en pala skal få dette sverdet før meg som er 31/5/15 warrior. På ingen måte kan en pala gjøre mer skade enn meg med dette sverdet. Det vet jeg, det vet dem aller fleste i guildet mitt og det vet raid-leder heldigvis:)

Finnes det et snev av INT på et 2H våpen som sverd, øks eller mace så regnes det som palavåpen i guildet mitt og pala får det uansett hvoe mye en warrior måtte ønske det. Alle andre 2H er regnet som warriorvåpen uten spørsmål.

Men pala er nr 2 på listen når alle warriors har sverdet. Og før det eventuelt disenchantes kan det gå til hunters om dem vil ha det..noe jeg tviler sterkt på.

6934545[/snapback]

Som jeg sa, akkurat for dette våpenet er det greit, siden +8 2h swords er superbra. Ellers ville jeg ikke hatt noe prio på 2håndere da fury med 2 våpen gjør mer damage enn arms enkelt.

ta Brut.Blade og uhm.. hvilket som helst 1hand og du vil gjør mer dps :) (med respecc da sefF)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Må si meg enig med Gamer73 her, uten at jeg er en hardcore endgame raider. Kanskje helt mot slutten er det bedre med 2epixxxx våpen en 2hånds, men 2hånds er da meget bra synes jeg, funker fett for meg hvertfall :)

Ble glad da jeg leste posten din gamer73, det virker fullt fortjent og forstår din frustrasjon tidligere, og håper det kan løsne litt for meg også snart :)

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Må si meg enig med Gamer73 her, uten at jeg er en hardcore endgame raider. Kanskje helt mot slutten er det bedre med 2epixxxx våpen en 2hånds, men 2hånds er da meget bra synes jeg, funker fett for meg hvertfall :)

Ble glad da jeg leste posten din gamer73, det virker fullt fortjent og forstår din frustrasjon tidligere, og håper det kan løsne litt for meg også snart :)

6934584[/snapback]

Jeg er warrior og synes det burde være lik prio på twohanders til paladin og warrior.

Grunnen er at warriorene utnytter prioriteten for å skaffe seg pvp-våpen.. Blir forøvrig litt frustrert på de såkalte "dps" warriorene som er MS.. er selv twohand fury i mangel på bedre onehanders.. Men outDPS'er alltid MS-warrs med dårligere gear enn dem.

Lenke til kommentar

Hvorvidt 2H fury eller fury duel wield gir mest skade strides de lærde om. Jeg har egentlig kommet frem til at jevnt over gjør dem omtrent lik skade. Men jeg har aldri vært noen av delene så jeg er ikke 100% sikker, men jeg har lest mange poster om emnet.

Om 2H våpen vil jeg si at i guildet våres har vi det på en måte slikt at den klassen som har best potensiale med våpenet har pri. Dvs at dem aller fleste 2H våpen har warriors i vårt guild første-pri på. Og etter det jeg har fått med meg så er det ingen paladins som har klaget på dette. Selv han palaen som trilte mot meg på OEB svarte bare "Ahh ok, fair enough" på TS, da raid-leder sa sitt.

Men selv om potensielt sett en warrior har større potensiale med et 2H våpen som har int på også, så er int 2H våpen regnet som pala-class våpen og warriors har ikke sjanse mot palas på dem. Og det er det helelr ingen warriors i guildet som klager på. Det er bare rett og rimelig.

Lenke til kommentar
Jeg er warrior og synes det burde være lik prio på twohanders til paladin og warrior.

Grunnen er at warriorene utnytter prioriteten for å skaffe seg pvp-våpen.. Blir forøvrig litt frustrert på de såkalte "dps" warriorene som er MS.. er selv twohand fury i mangel på bedre onehanders.. Men outDPS'er alltid MS-warrs med dårligere gear enn dem.

Men er du ikke enig at en warrior har større nytte av en 2H enn en pala?

Som sagt så er 2H fury og duel wield fury regnet som omtrent lik i dps. Fury duel wield har kanskje hakket mer dps i pve, mens 2H fury har hakket mer dps i pvp. Og speccet 31/20/0 er langt i fra noe å skimse av. spes til pvp.

Selv er jeg 31/5/15, men det er fordi guildet vil at jeg skal OT fra tid til annen, men jeg blir som oftest satt til å være en ekstra rogue, som GM'en vår sier hehe. Ikke det at jeg slår dem beste roguene på dps, men jeg er i blandt dem på dps siden:) Hadde jeg speccet 2H fury/arms combo regner jeg med at jeg hadde krøpet meg opp til toppen av dps listen

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Men er du ikke enig at en warrior har større nytte av en 2H enn en pala?

6934649[/snapback]

Kommer jo ann på hvor guildet er hen.. Vi er på twins, det vil si at warriors har tilgang på blant annet Crul'Shoruk, CTS, AQR osv..

Two-handers som dropper går til warriors pga prio, men de blir bare brukt til pvp uansett. noe som jeg synes er utrolig waste.

PvE-drops burde gå til PvE, men når det uansett blir brukt til pvp, så burde det være bedre å prioritere de klassene som faktisk kan bruke våpenet likt.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Kommer jo ann på hvor guildet er hen.. Vi er på twins, det vil si at warriors har tilgang på blant annet Crul'Shoruk, CTS, AQR osv..

Two-handers som dropper går til warriors pga prio, men de blir bare brukt til pvp uansett. noe som jeg synes er utrolig waste.

PvE-drops burde gå til PvE, men når det uansett blir brukt til pvp, så burde det være bedre å prioritere de klassene som faktisk kan bruke våpenet.

Vel...nå går ikke palas rundt med 2H i raid uansett. Det finnes ingen stats på dem våpnene vi snakker om som hjelper en pala å buffe/heale osv i raid. Så om pala får en 2H så brukes denne kun til pvp den også. Og 2H kan fint brukes av en dps warrior i raid. I hvertfall i MC gjør vi det:)

Uansett så gjør en warrior mer nytte med en 2H enn en pala, om det er raid eller pvp.

Prioriteringen er der for en grunn. Og det er mest sannsynlig fordi folk har gjennom 1.5-2 år med wow har kommet frem til den konklusjonen at 2H gjør mest nytte hos warriors.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

PvE-drops burde gå til PvE, men når det uansett blir brukt til pvp, så burde det være bedre å prioritere de klassene som faktisk kan bruke våpenet.

Vel...nå går ikke palas rundt med 2H i raid uansett. Det finnes ingen stats på dem våpnene vi snakker om som hjelper en pala å buffe/heale osv i raid. Så om pala får en 2H så brukes denne kun til pvp den også. Og 2H kan fint brukes av en dps warrior i raid. I hvertfall i MC gjør vi det:)

Uansett så gjør en warrior mer nytte med en 2H enn en pala, om det er raid eller pvp.

Prioriteringen er der for en grunn. Og det er mest sannsynlig fordi folk har gjennom 1.5-2 år med wow har kommet frem til den konklusjonen at 2H gjør mest nytte hos warriors.

6934767[/snapback]

Hvorfor har en warrior mer nytte av en twohander for pvp enn en paladin i et pve-guild?

Lenke til kommentar
Fordi en palas oppgave i pvp er mer enn dmg. En warriors oppgave er bare dmg.

Og som sagt så bruker nok mange warriors 2H i raid. Akkurat som jeg gjør. En pala bruker ikke 2H i raid eller burde ikke bruke det, da han ikke dps'er uansett.

6934860[/snapback]

Husk at begge to har like lyst på den.. Et pvp-guild burde ikke prioritere at en warrior skal ha det gøy i pvp. Så lenge det ikke hjelper guildet pve-messig er det samme faen hvem som får asscandy, sulfuras, DEoI med mer.

Lenke til kommentar
Husk at begge to har like lyst på den.. Et pvp-guild burde ikke prioritere at en warrior skal ha det gøy i pvp. Så lenge det ikke hjelper guildet pve-messig er det samme faen hvem som får asscandy, sulfuras, DEoI med mer.

Som sagt så brukes 2H sverd av warriors i raid, og ikke av palas pga mangle på stats som hjelper dem å heale etc.

Er heller ikke enig i at det bare skal hjelpe pve messig.

Vet det er litt harry og si, men om pala ikke vil vente på tur så skulle dem kanskje ikke valgt pala-klassen om dem ønsker første pri på det jeg og mange med meg kaller warrior-sverd.

Og når det er sagt så snakker vi svært mye i guildet vårt..om ønsker av items osv..og stort sett så er det slik at palas ikke snakker om eller ønsker seg såkalte warrior-items og jeg har aldri oppfattet det som et problem for dem at vi warriors har pri på en rekke av end-game 2H.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Som sagt så brukes 2H sverd av warriors i raid, og ikke av palas pga mangle på stats som hjelper dem å heale etc.

Vet det er litt harry og si, men om pala ikke vil vente på tur så skulle dem kanskje ikke valgt pala-klassen om dem ønsker første pri på det jeg og mange med meg kaller warrior-sverd.

6934927[/snapback]

Da sier jeg bare at om du vil gjøre DPS har du valgt feil klasse :) Warrior = tank.

( Ikke dette jeg mener, men måtte bare kommentere til tåpelige kommentar )

Lenke til kommentar

6934927[/snapback]

Da sier jeg bare at om du vil gjøre DPS har du valgt feil klasse :) Warrior = tank.

6934974[/snapback]

Tull, en warrior gjør veldig bra skade med riktig gear.

Lenke til kommentar

6934927[/snapback]

6934974[/snapback]

Vi har mange warriors i raidene våre, 7-8 stk i hvert raid. For guildprogress er det bra om warriors også kan gjøre bra dps. Jeg kjører fury med 2h, og gjør dps på linje med rogues i guildet. Etter min mening utgjør en bra warrior en som kan tanke bra, OG i tillegg gjøre mye dps.

Lenke til kommentar
Da sier jeg bare at om du vil gjøre DPS har du valgt feil klasse  Warrior = tank.

uff la oss ikke beskylde hverandre for å være tåpelig. Jeg mener ikke noe vondt med mine uttalelser, men jeg kan bli litt ivrig noen ganger. Vi har det så koselig her i denne tråden at det må vi ta vare på.

Lenke til kommentar
Etter min mening utgjør en bra warrior en som kan tanke bra, OG i tillegg gjøre mye dps.

Jeg er veldig enig med deg der! Men jeg mener også at et guild trenger 1-2 full prot warriors som kun MT'er. Jeg er heldig jeg har havnet i et guild som hadde MT fra før og jeg gled fint inn i rekken som occational OT/ reserve rogue:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...