Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare skryte litt  :D

klarte to nye critt records i dag:

2220 heroic strike med 1hander,

3020 bloodthirst

nye rekorder for meg i PVE sammenheng, wtb enrage i PVE  :whistle:

6912773[/snapback]

Flaks ;)

6913713[/snapback]

de der var uten enrage ja, hvis loatheb critter meg er det game over for min del

Lenke til kommentar

1200 i stedet for 1000 :) om jeg ikke roter nå hehe (20%)

Uansett om man først går MS kan man liksågodt gå deep wound linjen for å få dem høye burst critsa.

Imp overpwr er klart mye mer nyttig i pvp enn pve, da pve mobs stort sett har mye mindre sjanse for å dodge enn players ellers:)

Ikke mye overpower jeg f.eks bruker på en MC-raid-night

Lenke til kommentar

20% av bonusen. Hitter du for 500 (100%), critter du for 1000 (100+100%). Har du Impale, får du 20% på bonusen, dvs. 100+120%, og du vil da critte for 500+600.

Rend brukte jeg omtrent aldri, og jeg tviler på at mange gjør det (bortsett fra kanskje mot rogues). Deep wounds gjør 60% av average weapon damage, så på et 200-300-våpen vil det si 156 skade. Greit nok, gratis skade, men ikke verdt talentpoengene. I PvE er det også en av mange elendige debuffs. 5.5k Curse of Doom > 156 fra Deep wound.

Impale hadde vært selvskrevent om det var et frittstående talent.

Lenke til kommentar
20% av bonusen. Hitter du for 500 (100%), critter du for 1000 (100+100%). Har du Impale, får du 20% på bonusen, dvs. 100+120%, og du vil da critte for 500+600.

Rend brukte jeg omtrent aldri, og jeg tviler på at mange gjør det (bortsett fra kanskje mot rogues). Deep wounds gjør 60% av average weapon damage, så på et 200-300-våpen vil det si 156 skade. Greit nok, gratis skade, men ikke verdt talentpoengene. I PvE er det også en av mange elendige debuffs. 5.5k Curse of Doom > 156 fra Deep wound.

Impale hadde vært selvskrevent om det var et frittstående talent.

6914657[/snapback]

Deep wounds er en av de tinga som får dobbel bonus av buffs som gir %-vis mer damage, som enrage, deathwish, berserking osv. si du har enrage, deathwish og berserking for 75% mer damage, først får du mer 75% mer melee-damage, så får du 75% mer damage på deep wounds igjen. Skal ikke kimse av 300+ deep wounds TICKS i pvp...

Lenke til kommentar

ehhh ja. Du har jo rett :blush: I et kort øyeblikk tolket jeg det som 20% av full skade:) sannsynligvis var det kald kaffi som var årsaken hehe

Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284
Most warrior abilities add a fixed amount of threat when they land successfully. The following table gives the raw values, i.e. before the modifiers from battle stance or defensive stance, and ignores the damage done by the abilities.

Sunder Armor............260

Heroic Strike 8.........145

Heroic Strike 9 (AQ)....175

Revenge 5...............315

Revenge 6 (AQ)..........355

Shield Bash.............180

Shield Slam (1.11)......250

Thunder Clap............130

Demoralizing Shout.......43

Battle Shout.............55

Battle Shout generates 55 threat for each player that is buffed; up to 5 people in your party and their pets, as long as they are on the relevant mob's threat list. For example if you buff a player that is out of combat, no threat is generated. Therefore in a tightly packed group, Battle Shout can rival Sunder Armor for threat, but as a buff the threat is split amongst all the mobs that are aware of you. On the other hand, Demoralizing Shout gives 43 threat to each affected mob. As long as there are 6 or more mobs affected, it will hold aggro as well or better than Sunder Armor.

Recently (1.11.x), the behaviour of Taunt has been buffed slightly. It now does three things:

Taunt debuff. The mob is forced to attack you for 3 seconds. Later taunts by other players override this.

You are given threat equal to the mob's previous aggro target, permanently. Importantly, you won't necessarily get as much threat as the highest person on the mob's list, only as much as whoever is currently tanking it.

You gain complete aggro on the mob at the instant you taunt. Usually you would need 10% more threat to gain aggro (see section 3), but a taunt now gives you instant aggro on the mob. Of course if other people are generating significant threat on the mob, they could exceed your threat by more than 10% before the taunt debuff wears off, and will gain aggro as soon as it does. There is no limit to the amount of threat you can gain from Taunt.

While Challenging Shout and Mocking Blow have a similar forced attack debuff to Taunt, they do not give the caster threat in the same way as Taunt, just fixed amounts.

Jeg fant dette på warrior class forumet på guild siden. Jeg er ikke warrior selv, men tenkte at dette ville hjelpe noen.

Lenke til kommentar

Sword spec VS Axe spec:

Hva er best!!?

har nå dratt fram warrioren min igjen, og digger det. Lvl 60 orc warrior med IBSog 58 blues. Jeg er på leting etter en two handed axe eller et two handed sword. Jeg tar det første jeg finner. har tenkt på

Sword: http://thottbot.com/?i=10540 , http://thottbot.com/?i=52161

Axe: http://thottbot.com/?i=14268 , http://thottbot.com/?i=51707 (:p)

Jeg vil ha Sword spec eller Axe spec så jeg kan få Imp Hamstring som ruler i pvp.

Så hva burde jeg gå for? Extra crit eller extra attack?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...