Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desverre nei, har allerede mistet kontoen mange ganger pga blizz har fått gull tips , men jeg får den tilbake hver gang.

Har et hus til 1,5 mill og studielån -trur kona hadde drept meg om du så spill ting på kontoutskriftene våres.

Så vidt jeg får ha 2 kontoer med wow , etter å ha diskutert i lange tider om at det gir meg mer unerholdning en kino ;)

Og ja, min kriger kan lage epic macen og dropper eye i mc og ingen andre vil ha pga dem ikke vil koste på seg mats tar jeg den og legendarer meg. FR om ikke annet.

Så får kolk noe å snakke om.

For de jeg lager en armor du ikke synnes jeg burde ha skal mine ord tas med en klype salt. Her lukter det umodenhet./sjalusi

Hadde jeg kløpt gull trur jeg ikke jeg hadde giddet min 6-8t hver dag farming i silithus.

Endret av War
Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om umodenhet/sjalusi, det er bare snakk om at du har uhorvelig mye penger til å ha absolutt ingen viten og kjennskap om spillet. Du kjøper det absolutt sykeste av tanking gear beregnet på de to siste bossene i spillet, når du ikke har utstyr som holder til BWL en gang. Skjønner du ikke hvorfor folk er skeptiske?

Lenke til kommentar

hehe ok war..

Men lån på 1.5 og studielån er vel egentlig mindre enn hva andre folk har :cool:

Selv har jeg samme huslån, billån på 0.5 mill, studielån osv...og et gullkjøp koster jo ikke akkurat så mange hundrelappene etter det jeg har hørt.

Og Blizzard klarer aldri å bevise om du har kjøpt gull uansett så en permban er det jo heller ikke snakk om.

Men ok..jeg skal la tvilen komme deg til gode og ikke beskylde deg for noe som helst:)

Lenke til kommentar

Takker, har 9000 imnd i utgifter og jeg betaler alle reginingene så langt studielånet rekker og kona resten + mat .

jeg måtte slutte å trene på flex men melde meg inn på universitetet pga utgiftene.

Men takker for tilitten.

Jeg vet jeg har et fritids problem , men jeg får ikke nok av farming :love:

Mente seff at studielånet var inntekt, og ikke en gjeld .

Endret av War
Lenke til kommentar
Jeg har litt kjennskap til spillet da.  :hmm: 

siste bossen i AQ 40 og naxx er eneste jeg ikke har vert med på .

Sånn tjener jeg penger foressten, 600g over natta på DE loot dagen før.

6900246[/snapback]

Nekter å tro at du har tatt twin emps. I motsetning til Golemagg og Hogger krever de nemlig et fnugg fokus.

Lenke til kommentar
Takker, har 9000 imnd i utgifter og jeg betaler alle reginingene så langt studielånet rekker og kona resten + mat .

jeg måtte slutte å trene på flex men melde meg inn på universitetet pga utgiftene.

Men takker for tilitten.

Jeg vet jeg har et fritids problem , men jeg får ikke nok av farming

Mente seff at studielånet var inntekt, og ikke en gjeld .

hehe ..ok skjønenr dere sliter litt økonomisk. Hmm kanskje du skulle vurdert å selge litt gull i stedet da? :) Etter hva jeg forstår så er du minst en like god farmer som en kineser :dribble:

Men etter hva jeg forstår så "waster" du gull på relativt unyttige items. Skjønner ikke helt hva som driver deg til denne vanvittige farmingen hehe. kinesere tjener jo real life penger på slikt, mens du bare tjener wow-gull. Kanskje du heller burde bruke tiden på en vanlig jobb for å hjelpe på økonomien:) Men selvsagt det er opp til hver enkelt hva man gjør og ikke gjør, og dette er heller ikke ment som kritikk. Jeg prøver bare å forstå hva som driver deg til insane farming hehe.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Vel. joina dem fr 4 dager siden for å hjelpe dem i bwl. RL friend guild.bossen bor i gata.

Og spiller druiden min i guildet? spør dem.

Guildet heter Turul Legion , og siden ikke alter for raide vet dem ikke om dem heller, kun druiden.

Endret av War
Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor dere ikke tror på war.

hvorfor skulle han ljuge??

blir sikkelig irritert av dere

edit: får vel få inn litt topic da...

er det andre her som har merket at det er jævlig mye warriors på WoW? det er drit vansklig å finne guild for tiden

Endret av bottleneck
Lenke til kommentar
Eyy, war, har vel ikke en alt på aszune vel? tauren warrior?

LOL det er vel bare 1-2 ting der jeg ikke har.

Jeg vet mange ikke trur på meg , det henger vet eller fra alle crayzy ideene jeg hadde om spillet da jeg hadde spillt wow i 2 mnd.

Jeg tar ut finder som er 9 lvl høyere en meg med de fleste klasser.

Skaffer masse gear som jeg ikke får bruk for på 2 år. men mindre vi eier naxx lett nos som vi ikke vil gjøre. Tjener mengder gull som får en kinafarmer til å svette og kommer med mange ideer på ting som virker umulig eller dumt.

Så det er ikke rart jeg ikke blir trudd.

Jeg spiller en druid som er main , den fikk jeg byttet navn på fra megaron til noe annet

pga for mange folk spammet og maset om gull og items. denne skriver jeg ikke om lengre og sjekker dere historikken til megaron ser dere at han sluttet å existere 25 des da han fikk nytt navn.

Denne prøver jeg å få twins på farm med før vi går på neste boss.

Og kun denne er i guildet og min prest og rogue + kriger var i et guild som var på twins dem også , men etter en opprydding i guildet tilbød jeg meg å slutte pga det ble for mye raiding i 2 guild og det var ikke veldig lovelig.

Så de 3 altene ble med i et guild som ledes av en jeg kjenner og de har bare MC på farm og skal snart til bwl, da får jeg t2 et mine alter sammtidig som jeg hjelper dem

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...