Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som hvet et godt talentbuild for warrior? Tank/grind/pvp, altså et allround build? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 31\20, holder til alt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Till guttorm: Duel: Som regel charge, snu 180grader (satser på at de blinker med en gang), pummel poly, int shout ved frost nova, vent. Breaker de ikke bruker du bloodrage-> MS. blink igjen, intercept han. Da bør han være nokså død , men sånn ca da kommer alle istant spellsa (2k pyro osv) Funker avogtil, i pvp er de som regel døde hvis jeg får jump mot fire. Mot frost er det dog helt annerledes, og er ikke mye vits i å prøve mot en god frost mage Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Till guttorm: Duel: Som regel charge, snu 180grader (satser på at de blinker med en gang), pummel poly, int shout ved frost nova, vent. Breaker de ikke bruker du bloodrage-> MS. blink igjen, intercept han. Da bør han være nokså død , men sånn ca da kommer alle istant spellsa (2k pyro osv) Funker avogtil, i pvp er de som regel døde hvis jeg får jump mot fire. Mot frost er det dog helt annerledes, og er ikke mye vits i å prøve mot en god frost mage skal prøve Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Prøvde i kveld å gå dual wield, noko som eg likte svært godt og kan derfor tenke meg å respece til Fury. Er lvl 32 nå og lurar på korleis eg bør bygge opp talentpointsa med tanke på Dual wield. IMO er dual wield morsommere enn trege 2 handvåpen. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Driver med en alt twarrior som skal bli lvl 30 til lvl30 pvp guild, og i den sammenheng trenger jeg en warrrior lvl 30 build. Har ikke peiling på warrior så trenger litt hjelp der.. Trenger også litt tips til items jeg skal ha på lvl 30 for å gjøre det best mulig i WGS, jeg har ikke no problem å skaffe dem trenger bare noen tips om hva Endret 6. september 2005 av Darx* Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Whirlwind axe på lvl 30 som våpen, ingen tvil Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ah.. Starta meg en Warrior for ei stund sia. Er i lvl 24 og elsker det! Elsker når man critter Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Prøvde i kveld å gå dual wield, noko som eg likte svært godt og kan derfor tenke meg å respece til Fury. Er lvl 32 nå og lurar på korleis eg bør bygge opp talentpointsa med tanke på Dual wield. IMO er dual wield morsommere enn trege 2 handvåpen. Kan noe være morsomere enn treige 2h våpen? Er alltid like kjekt å se de enorme crits'a med ei skikkelig treig 2h øks EDIT: Sorry for dobbel Endret 6. september 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Whirlwind axe på lvl 30 som våpen, ingen tvil Jepp. Pass på at du ikke dinger etter å ha fått øksen. Skjedde med en kompis av meg. Ingen herjing i 21-30-battlegrounds på oss. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Warrior må være noe av det morsomste jeg har prøvd, er bare level 19 da men... Han blir høyere level Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Whirlwind axe på lvl 30 som våpen, ingen tvil Jepp. Pass på at du ikke dinger etter å ha fått øksen. Skjedde med en kompis av meg. Ingen herjing i 21-30-battlegrounds på oss. Dette greier du fint med å grinde quest items FØR lvl 30. Thottbot er din venn Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Warrior må være noe av det morsomste jeg har prøvd, er bare level 19 da men... Han blir høyere level warrior er kjedelig (er det selv) råder deg til å spille med en alt char også, du kommer til å bli lei. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Warrior må være noe av det morsomste jeg har prøvd, er bare level 19 da men... Han blir høyere level warrior er kjedelig (er det selv) råder deg til å spille med en alt char også, du kommer til å bli lei. Warrior er jo dødsgøy. Nå har jeg spilt min på lvl 60 i 40 dager og er ennå ikke lei. Vil tro at warrior er en av klassene som er vanskeligst å bli lei (selv om veien til 60 har sine kjedelige sider, tar det helt av etter 60). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 warrior er kjedelig (er det selv) råder deg til å spille med en alt char også, du kommer til å bli lei. Kommer jo helt an på hvilken spillestil en har. Noen syns casters er toppen av lykke, noen syns melee er det eneste som duger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvorfor velge axen istedenfor sverdet/macen? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ah.. Starta meg en Warrior for ei stund sia. Er i lvl 24 og elsker det! Elsker når man critter criter ikke akurat mye på lvl 24:P burde se hvor mye execute med full rage kan crite på lvl 60 2hand epicaxe du med 31/20 builden da får du sjokk Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvorfor velge axen istedenfor sverdet/macen? fordi axe criter mere? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Execute skader ikke mer med Sulfuras enn det gjør med worn axe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå