Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Till guttorm:

Duel: Som regel charge, snu 180grader (satser på at de blinker med en gang), pummel poly, int shout ved frost nova, vent. Breaker de ikke bruker du bloodrage-> MS. blink igjen, intercept han.

Da bør han være nokså død , men sånn ca da kommer alle istant spellsa (2k pyro osv) Funker avogtil, i pvp er de som regel døde hvis jeg får jump mot fire.

Mot frost er det dog helt annerledes, og er ikke mye vits i å prøve mot en god frost mage :p

Lenke til kommentar
Till guttorm:

Duel: Som regel charge, snu 180grader (satser på at de blinker med en gang), pummel poly, int shout ved frost nova, vent. Breaker de ikke bruker du bloodrage-> MS. blink igjen, intercept han.

Da bør han være nokså død , men sånn ca da kommer alle istant spellsa (2k pyro osv) Funker avogtil, i pvp er de som regel døde hvis jeg får jump mot fire.

Mot frost er det dog helt annerledes, og er ikke mye vits i å prøve mot en god frost mage :p

skal prøve :thumbup:

Lenke til kommentar

Driver med en alt twarrior som skal bli lvl 30 til lvl30 pvp guild, og i den sammenheng trenger jeg en warrrior lvl 30 build. Har ikke peiling på warrior så trenger litt hjelp der..

Trenger også litt tips til items jeg skal ha på lvl 30 for å gjøre det best mulig i WGS, jeg har ikke no problem å skaffe dem trenger bare noen tips om hva

Endret av Darx*
Lenke til kommentar
Prøvde i kveld å gå dual wield, noko som eg likte svært godt og kan derfor tenke meg å respece til Fury. Er lvl 32 nå og lurar på korleis eg bør bygge opp talentpointsa med tanke på Dual wield.

IMO er dual wield morsommere enn trege 2 handvåpen.

Kan noe være morsomere enn treige 2h våpen? :D

Er alltid like kjekt å se de enorme crits'a med ei skikkelig treig 2h øks :love:

EDIT: Sorry for dobbel

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar
Whirlwind axe på lvl 30 som våpen, ingen tvil  :yes:

Jepp. Pass på at du ikke dinger etter å ha fått øksen. Skjedde med en kompis av meg. Ingen herjing i 21-30-battlegrounds på oss. :(

Dette greier du fint med å grinde quest items FØR lvl 30. Thottbot er din venn ;)

Lenke til kommentar
Warrior må være noe av det morsomste jeg har prøvd, er bare level 19 da men...

Han blir høyere level  :thumbs:

warrior er kjedelig (er det selv) råder deg til å spille med en alt char også, du kommer til å bli lei.

Warrior er jo dødsgøy. Nå har jeg spilt min på lvl 60 i 40 dager og er ennå ikke lei. Vil tro at warrior er en av klassene som er vanskeligst å bli lei (selv om veien til 60 har sine kjedelige sider, tar det helt av etter 60).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...