War Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Ikke ah nei, gjennom kontakter i andre guild. Er det fyfy med boe, tipper dere har laget DI sett selv jeg. Endret 19. september 2006 av War Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Nei, jeg har ikke *kjøpt* Dark Iron delene mine. De får du som regel av guilden du er i.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ikke ah nei, gjennom kontakter i andre guild. Er det fyfy med boe, tipper dere har laget DI sett selv jeg. 6894722[/snapback] For å si det slik. Er du tank i et raid-guild, får du alt at crafted resistence gear helt gratis.. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 dette er min kose alt, ikke MT nei Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 dette er min kose alt, ikke MT nei 6895081[/snapback] Så hva er poenget med resistance-tank gear om du ikke skal tanke med den? Og burde du ikke crafta NR-gear før FrR ? Eller nei, NR-gear er ikke epic glemmte meg. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Har all plate som kan mekkes i NR , FR og FrR NR er ett blått sett ja, men et digget. Skal tanke med den, men er ikke MT og får alt gratis. Bruke dkp = tid i raid . Farme = gull og ikke dkp blir det samme om jeg farmer og kjøper eller rider og kjøper med dkp av guild. Og forbrede seg før en instance er vel ikke dårlig. Mener du jeg burde ta MC i grønt for loote gear. Sparer all dkp til T.sett ikke cores og annet ah stuff. Endret 19. september 2006 av War Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er det guilds som bruker dkp på cores etc? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Yepp. når det er så mye "jeg er lei wow" mennesker der ute gidder man ikke geare opp tanker gratis som stikker om 2 uker. Alle guild på arathor har mistet mange medlemer. Øver på MT e AQ 20 nå, er tross alt en alt nr 4 som er 60. Om dere lurer påDI hjelmen i AQ så er det kun pga sta, lion duger ikke og alle di andre har mindre sta. Endret 19. september 2006 av War Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hva med å skaffe noe skikkelig? Slik som Gyth's Skull eller Golem Skull Helmet? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er lei av BRD . men det kommer, bare vert 60 i 5 timer. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Skal lage en lvl 39 Twink warrior, noen anbefalinger? Og ja, for de som lurer holder jeg fortsatt på med min lvl 39 twink warlock. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hvorfor ikke 60 twink? annbefaling til hva? build, gear? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hvorfor ikke 60 twink? 6898372[/snapback] Har du totalt misforstått konseptet med twink? Poenget er å skaffe best tilgjengelig gear for din level. Dette innebærer da gjerne alt blått/lilla du kan skaffe. Kort fortalt, har du penger, kan du ha en twink. Alle gode enchants kan kjøpes for penger. Du kan betale folk for å gjøre en libram-quest for deg. Byr du høyt nok, kan du sikkert trekke med deg folk til å farme instancer for deg slik at du kan få tak i BoP-items også. Twinken bør gjerne også være maks. level for en spesifik battleground cap, da 19, 29, 39 osv. Skal du ha en "twink" på level 60, heter det en main. Best tilgjengelig gear ingame er mer eller mindre bind on pickup. Det er godtgjørelse for innsatsen individer gjør i et raid. Uansett hvor høyt du byr, tviler jeg på at noen per dags dato er interessert i å trekke med seg en tilfeldig fjott med alt for mye gull til Kel'Thuzad slik at han kan få loote Gressil og The Hungering Cold, eventuelt Might of Menethil. Må innrømme jeg ler litt når jeg ser itemsa du har skaffet deg. Fatt at du har orket å bruke tid å penger på å skaffe deg Icebane-settet. Det er skrap for alt annet enn frost resistance, noe som er ubrukelig på annet enn Sapphiron og Kel'Thuzad (eventuelt om du har noen sære planer om å duellere en frost mage). Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hei, Jeg skal begynne å spille opp en warrior alt, lurer på om folk har råd til talent build, duel wield eller 2-hand, hva jeg burde velge av stam/strength/agility osv. Jeg skal bruke warrioren rett og slett til å levle fortest mulig med det første. Trenger bare beste grinding build osv. Gjerne muligheter til å tanke i zf/mara/st osv. Men helst mest muligheter til grinding alene. Tusen takk på forhånd. =-Evensen-= Lenke til kommentar
Marker Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 jaja, bare lurte på om han var sarkastisk jeg :S Dette er nok andre gang jeg spørr om råd på en "den store tråden" og ikke fått svar :S men det kan nok hende at denne gang så er det for tidlig på morran 6898843[/snapback] Denne tråden har jo vokst seg enorm, men spørsmålet ditt er sikkert blitt besvart flere ganger allerede. Søk i tråden på Leveling eller noe slik og les postene etter postene som vises i søkeresultatet, så tror jeg du finner svar på det meste. Har du planer om å spille warrioren mye er det mye god informasjon, så å skumme gjennom hele tråden er ikke så dumt, selv om ~3.000 posts er mye, så man må velge hva man leser. Etter hvert får man også en viss føling med hvem som kjenner klassen og kommer med vettuge innlegg. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det jeg mente med 60 Twink var en spøk. 60 "twink" er jo det alle prøver på. Få best mulig gear. For en som liker å farme og har folkeadresse på AH 0645 Ironforge Gjør det noe at man lager gear som man ikke har bruk for enda? Frost res ringer lå på 10g , nå på 40 snart på 190 som FR ligger på . Det å være tidlig ut med samlingen sparer man penger på. Selv løper jeg rundt i IF naken iført en blå smufedrakt og alle sier OMFG til mine 120 epic frost og jeg forteller hva man må kjøpe og uten om frosen rune prøver jeg å eie all mats på AH for disse armorene. Folk tenker at naxx er pure frost og nå prøver alle tanker å samle mats og jeg blir rik. Om jeg ikke får brukt armoren tjener jeg penger, se på det som en markedsføring. Siden jeg er ny 60 er gearet fortsatt bedre en det jeg hadde så derfor bruker jeg det. Denne siden er bra, men husk at det er 543 patcher siden det som står på side 1 ++ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det jeg mente med 60 Twink var en spøk. 60 "twink" er jo det alle prøver på. Få best mulig gear. For en som liker å farme og har folkeadresse på AH 0645 Ironforge Gjør det noe at man lager gear som man ikke har bruk for enda? Frost res ringer lå på 10g , nå på 40 snart på 190 som FR ligger på . Det å være tidlig ut med samlingen sparer man penger på. Selv løper jeg rundt i IF naken iført en blå smufedrakt og alle sier OMFG til mine 120 epic frost og jeg forteller hva man må kjøpe og uten om frosen rune prøver jeg å eie all mats på AH for disse armorene. Folk tenker at naxx er pure frost og nå prøver alle tanker å samle mats og jeg blir rik. Om jeg ikke får brukt armoren tjener jeg penger, se på det som en markedsføring. Siden jeg er ny 60 er gearet fortsatt bedre en det jeg hadde så derfor bruker jeg det. Denne siden er bra, men husk at det er 543 patcher siden det som står på side 1 ++ 6899585[/snapback] Alle med hue i behold vet at du ikke trenger FrR for annet enn Wrostwing i Naxx, så derfor kommer nesten ingen til å kjøpe frostgear av deg, guilds som har kommet så langt vil kunne skaffe materialer selv. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jøss, noen som husker Trevakt her? Tviler nesten litt på det War sier, og lurer også på hvor i h.. har har fått alle pengene sine fra? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skal lage en lvl 39 Twink warrior, noen anbefalinger? Og ja, for de som lurer holder jeg fortsatt på med min lvl 39 twink warlock. 6898189[/snapback] Gå 25/5/0 iaff.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jøss, noen som husker Trevakt her? Tviler nesten litt på det War sier, og lurer også på hvor i h.. har har fått alle pengene sine fra? 6899799[/snapback] Om du husker War fra tidligere så var han den som hadde 3000 gull i level 40 som han hadde tjent selv.. Han skulle også kjøpe sulfuras til druiden sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå