Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg hater baron.. at han skal vere så forbanna gnieten på den valor buksa er rett og slett skummelt.. er jo ikke noe epic.. men herregud.. skulle tro den var det.. dropper jo aldri.. 7% droprate in my ass..

måtte bare få det ut:P

Samme som Rend etter at heorism settet kom ut. Han har ikke droppet skuldrene en eneste gang for meg etter det.

Lenke til kommentar
Hmm joda, ser bra ut. Men ville det ikke være en fordel å ha impale over imp charge og twohand specialization?

6847891[/snapback]

Mesteparten av damage fra pve kommer fra white damage uansett. Impale er 20% crit bonus på specials only. Liker egentlig ikke impale-linjen, for mye poeng sløst bort på tull for å komme dit (bleed, deep wounds).

Lenke til kommentar

For PvP:

Hvis du som warrior kunne valgt mellom BRE, Spinal Reaper og TUB - hvilken ville du valgt og hvorfor?

(er ikke interessert i "whatever drops first" comments, hvis du kunne velge mellom et av disse tre på dagen).

Jeg vil helst ha svar fra folk som faktisk har erfaring med et/flere av disse våpnene.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
For PvP:

Hvis du som warrior kunne valgt mellom BRE, Spinal Reaper og TUB - hvilken ville du valgt og hvorfor?

(er ikke interessert i "whatever drops first" comments, hvis du kunne velge mellom et av disse tre på dagen).

Jeg vil helst ha svar fra folk som faktisk har erfaring med et/flere av disse våpnene.

6861610[/snapback]

Hadde tatt Spinal for Execute -> Intercept comboen, har alltid sett morsomt ut.

Men nå er ikke jeg en sånn utrolig PvP-er, jeg løper rundt med DW med 1h spec i prot som core talent siden jeg er MT i guilden.

Lenke til kommentar
For PvP:

6861610[/snapback]

Men nå er ikke jeg en sånn utrolig PvP-er, jeg løper rundt med DW med 1h spec i prot som core talent siden jeg er MT i guilden.

6861672[/snapback]

Kom igjen, 5 poeng der er vel så waste som du kan få det? :S

Lenke til kommentar
For PvP:

6861610[/snapback]

Har UTB atm, den proccer så ofte at jeg vil ikke bytte den mot noen av de andre du nevnte :)

Lenke til kommentar
For PvP:

6861610[/snapback]

6861672[/snapback]

Kom igjen, 5 poeng der er vel så waste som du kan få det? :S

6861753[/snapback]

Hehe :) Er nok ikke det du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...