veluci Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 eg hater baron.. at han skal vere så forbanna gnieten på den valor buksa er rett og slett skummelt.. er jo ikke noe epic.. men herregud.. skulle tro den var det.. dropper jo aldri.. 7% droprate in my ass.. måtte bare få det ut:P Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 eg hater baron.. at han skal vere så forbanna gnieten på den valor buksa er rett og slett skummelt.. er jo ikke noe epic.. men herregud.. skulle tro den var det.. dropper jo aldri.. 7% droprate in my ass.. måtte bare få det ut:P Samme som Rend etter at heorism settet kom ut. Han har ikke droppet skuldrene en eneste gang for meg etter det. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hehe ja Valor leggs Ble vel 40 runs, dem droppa ikke en gang. Dreit i dem og ranka opp til 8 isteden. Så ble jeg med på en run etter jeg kutta pvp på rank 10 og hva droppa, jo Valor.. Tok dem og la dem i banken. Der har dem vært siden bare for å ha en "epic" hehe. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har nå hatt Untamed Blade en stund, tenkte å prøve meg på two-hand fury-specc.. Noen som kan linke til et build som er å anbefale? Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Har nå hatt Untamed Blade en stund, tenkte å prøve meg på two-hand fury-specc.. Noen som kan linke til et build som er å anbefale? 6847607[/snapback] Grats med UTB. Jeg bruker dette buildet, 2h fury. Jeg spiller kun pve, ingen pvp: http://www.wowhead.com/?talent=pVMxdmZE0hVMxoVo Funker bra for min del, MC, AQ20, ZG. Endret 12. september 2006 av KaLasH Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hmm joda, ser bra ut. Men ville det ikke være en fordel å ha impale over imp charge og twohand specialization? Lenke til kommentar
lolindirelensar Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hmm joda, ser bra ut. Men ville det ikke være en fordel å ha impale over imp charge og twohand specialization? 6847891[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=pMhxbhbZVVum0xRio dette er det jeg brukte som 2h-fury. Endret 12. september 2006 av lolindirelensar Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hmm joda, ser bra ut. Men ville det ikke være en fordel å ha impale over imp charge og twohand specialization? 6847891[/snapback] Mesteparten av damage fra pve kommer fra white damage uansett. Impale er 20% crit bonus på specials only. Liker egentlig ikke impale-linjen, for mye poeng sløst bort på tull for å komme dit (bleed, deep wounds). Lenke til kommentar
superreven Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Stemmer det ikke at Blood Elves ikke fikk warrior? Kom over dette screen'et på BC sidene til wow europe som ser ut som en warrior med mer eller mindre fullt Wrath set (hjelm viser ikke og skuldre er annerledes): Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 De kan jo ikle modellene hva som helst for å ta promo-bilder. Men, nei, ingen BE warrior. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hva er forklaringen på at Blood Elves ikke får warriors? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Charge > AoE-silence Lenke til kommentar
smultr1ng Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Charge > AoE-silence 6861285[/snapback] Det hadde vært imba Lenke til kommentar
superreven Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) For PvP: Hvis du som warrior kunne valgt mellom BRE, Spinal Reaper og TUB - hvilken ville du valgt og hvorfor? (er ikke interessert i "whatever drops first" comments, hvis du kunne velge mellom et av disse tre på dagen). Jeg vil helst ha svar fra folk som faktisk har erfaring med et/flere av disse våpnene. Endret 14. september 2006 av superreven Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 For PvP: Hvis du som warrior kunne valgt mellom BRE, Spinal Reaper og TUB - hvilken ville du valgt og hvorfor? (er ikke interessert i "whatever drops first" comments, hvis du kunne velge mellom et av disse tre på dagen). Jeg vil helst ha svar fra folk som faktisk har erfaring med et/flere av disse våpnene. 6861610[/snapback] Hadde tatt Spinal for Execute -> Intercept comboen, har alltid sett morsomt ut. Men nå er ikke jeg en sånn utrolig PvP-er, jeg løper rundt med DW med 1h spec i prot som core talent siden jeg er MT i guilden. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 For PvP: Hvis du som warrior kunne valgt mellom BRE, Spinal Reaper og TUB - hvilken ville du valgt og hvorfor? (er ikke interessert i "whatever drops first" comments, hvis du kunne velge mellom et av disse tre på dagen). Jeg vil helst ha svar fra folk som faktisk har erfaring med et/flere av disse våpnene. 6861610[/snapback] Hadde tatt Spinal for Execute -> Intercept comboen, har alltid sett morsomt ut. Men nå er ikke jeg en sånn utrolig PvP-er, jeg løper rundt med DW med 1h spec i prot som core talent siden jeg er MT i guilden. 6861672[/snapback] Kom igjen, 5 poeng der er vel så waste som du kan få det? :S Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 For PvP: Hvis du som warrior kunne valgt mellom BRE, Spinal Reaper og TUB - hvilken ville du valgt og hvorfor? (er ikke interessert i "whatever drops first" comments, hvis du kunne velge mellom et av disse tre på dagen). Jeg vil helst ha svar fra folk som faktisk har erfaring med et/flere av disse våpnene. 6861610[/snapback] Har UTB atm, den proccer så ofte at jeg vil ikke bytte den mot noen av de andre du nevnte Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kom igjen, 5 poeng der er vel så waste som du kan få det? :S 6861753[/snapback] ehm...nei? Mer damage = mer threat... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 For PvP: Hvis du som warrior kunne valgt mellom BRE, Spinal Reaper og TUB - hvilken ville du valgt og hvorfor? (er ikke interessert i "whatever drops first" comments, hvis du kunne velge mellom et av disse tre på dagen). Jeg vil helst ha svar fra folk som faktisk har erfaring med et/flere av disse våpnene. 6861610[/snapback] Hadde tatt Spinal for Execute -> Intercept comboen, har alltid sett morsomt ut. Men nå er ikke jeg en sånn utrolig PvP-er, jeg løper rundt med DW med 1h spec i prot som core talent siden jeg er MT i guilden. 6861672[/snapback] Kom igjen, 5 poeng der er vel så waste som du kan få det? :S 6861753[/snapback] Hehe Er nok ikke det du. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kom igjen, 5 poeng der er vel så waste som du kan få det? :S 6861753[/snapback] ehm...nei? Mer damage = mer threat... 6861894[/snapback] MT i guilden vår sier at 40-50 % threat er fra hvit damage, så en økning på 10 % vil være en passiv økning på 5 %? Roughly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå