gamer73 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12115 Heorism er bedre da:) jeg hadde Stalwart før, men byttet den glatt med heorism Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Farmet nå Valor bracers, tipper jeg du er fornøyd UU , farmet hands også nå. ironisk nok har jeg lootet kun e deler, di 3 som er BoE Endret 11. september 2006 av War Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Noen som vet om en server der det trengs et par warriors? :O Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 tenkte på en ting.... har ikke worr men allikevel. Hva blir det i bc hvis man gjør slik: endless rage+recklessness+execute spam.. hvis dette funker er det en drapmaskin... og hvor mye rage blir endless rage? konstant 100 eller konstant 60/70/80 etc... kansje shared cool-down... bare en tanke Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du får vel bare gratis 15rage execute siden rage cost på execute er 15. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Er det noen av dere som bruker sweping strikes og retaliation i det hele tatt? Jeg har funnet ut at disse skilsene bruker ikke jeg i det hele tatt. Sweping strikes mest pga at jeg bruker helelr cleave or whirlwind når det er flere enn 1 mob, og husker jeg ikek feil så må sweping strikes startes i battlestand og det er litt tungvindt å gjøre det til en vane liksom. Retaliation er også noe jeg rett og slett glemmer å bruke, og den deler vel CD med noe jeg bruker oftere så gjerne like greit å la være å bruke den. Hva er deres synspunkter? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 SS bruker jeg hele tiden som dps.. Den er veldig kjekk å bruke når vi clearer trash i 5-manns instancer. Retaliation har jeg ikke fremme på toolbar Lenke til kommentar
PcT Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Sweaping strikes og Retaliation er nerfet til et skamfullt nivå. Reta var <3 før, gathere hele DM og trykka reta som en 60 warrior ftw (Du får sånn 100k dps) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Husker gamle sweeping + retaliation... *droool* Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hmm kanskje jeg skulle prøvd sweeping strikes... charge inn, fyre i gang sweeping strikes, skifte over til berserker stance og fyre på cleave eller whirlwind...dette vil kanskje ikke være så stress om jeg bare "åpner" kampen med sweeping strikes og ikke skifter tilbake til battlestance for å fyre den av igjen liksom. For mye stance dance kan fort trekke fokus bort fra det som foregår på skjermen hehe. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Det var det jeg gjorde omtrent hele tiden da jeg gjorde dps. Slenge inn recklesness også da den ikke hadde cd. Fortsatt kan en warrior gjøre syk dps på den måten i grupper med mobs. Helt sinnsykt kult med sword spec om den proccer samtidig. Utrolig effektivt i BWL på addsa til Razorgore for eksempel. Edit: Får vel legge til at det var tilbake i November 2005, vet ikke hvordan det funker nå etter masse nerfs Edit: 2 Er for lenge siden jeg spilte warrioren min, er recklesness jeg brukte sammen med ovennevnte. Redigert bort retaliation. Endret 11. september 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Er vel bare noe sånt som maks 20 retaliations eller noe nå? Latterlig lite ihvertfall, og er ingenting iforhold til hvordan den var når jeg levlet (eller i lvl 60 instances for den sagts skyld) Endret 11. september 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 ja retaliation brukte jeg bare før jeg ble lvl 60 hehe. Jeg liker å spare på CD'en til jeg kaster inn recklessness eller i krise shield wall. Men klart...retaliation har jo sikkert en bedre effekt om man blir slått på av multiple mobs enn recklessness har da hehe. Uansett så er alle disse kriseløsninger i grunnen. Men tror jeg skal prøve den sweeping strikes strategien som jeg foreslo...om jeg husker det hehe..spiller egentlig mest på hunter-alten min for tiden da jeg er frustrert over warriorsituasjonen i guildet mitt. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Sweeping strikes er vel stort sett bare brukbar til gruppe-pvp når du har healer.. Om du kunne aktivert den i zerker-stance, hadde den vært grei til PvE og. Retaliation er... ubrukelig. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Sweeping strikes er vel stort sett bare brukbar til gruppe-pvp når du har healer.. Om du kunne aktivert den i zerker-stance, hadde den vært grei til PvE og. Retaliation er... ubrukelig. Jo men om jeg aktiverer den som en "starter" etter jeg har charget inn da? Vil ikek det hjelpe? På den annen side mister jeg da muligheten for å sette i gang demo shout og eventuelt den der ehh...slå i bakken og skade AOE hehe..(tunder strike?...lol..husker ikke) MEN uansett så er det mulig den er unyttig å så tilfelle, da jeg i en pve situasjon mot mange mobs vil samle mest mulig aggro på et tidlig tidspunkt fra flest mulig mobs Endret 11. september 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 På den annen side mister jeg da muligheten for å sette i gang demo shout og eventuelt den der ehh...slå i bakken og skade AOE hehe..(tunder strike?...lol..husker ikke) 6842854[/snapback] Thunder Clap heter det... ^^ Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har nettopp Farmet Sang'thraze the Deflector og Jang'thraze the Protector Så nå har jeg kombinert de to og fått Sul'thraze the Lasher Som da blir min første Epic Er lvl 47 så må vente 3 lvl til jeg kan bruke den PS! Farmet de to One-Handene på iallefal 9 Runs i ZF!! OG skal nok ha en til (NOT) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Utstyret begynner å komme seg nå. Har plukka opp Seal of the Gurubashi Berserker og Zandalar Vindicator's Bracers, og fikk craftet Lionheart Helm og Titanic Legplates i dag Så min første 1800+ MS i går Fullt raidbuffet etc, men var artig likevel Endret 11. september 2006 av Dingot0m Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Utstyret begynner å komme seg nå. Har plukka opp Seal of the Gurubashi Berserker og Zandalar Vindicator's Bracers, og fikk craftet Lionheart Helm og Titanic Legplates i dag Så min første 1800+ MS i går Fullt raidbuffet etc, men var artig likevel 6843601[/snapback] Lionheart og Titanic men ikke Fury? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har useless 1H's atm. Kommer med tiden :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå