Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenkte på en ting.... har ikke worr men allikevel.

Hva blir det i bc hvis man gjør slik: endless rage+recklessness+execute spam.. hvis dette funker er det en drapmaskin... og hvor mye rage blir endless rage? konstant 100 eller konstant 60/70/80 etc... kansje shared cool-down... bare en tanke

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som bruker sweping strikes og retaliation i det hele tatt?

Jeg har funnet ut at disse skilsene bruker ikke jeg i det hele tatt. Sweping strikes mest pga at jeg bruker helelr cleave or whirlwind når det er flere enn 1 mob, og husker jeg ikek feil så må sweping strikes startes i battlestand og det er litt tungvindt å gjøre det til en vane liksom. Retaliation er også noe jeg rett og slett glemmer å bruke, og den deler vel CD med noe jeg bruker oftere så gjerne like greit å la være å bruke den.

Hva er deres synspunkter?

Lenke til kommentar

hmm kanskje jeg skulle prøvd sweeping strikes...

charge inn, fyre i gang sweeping strikes, skifte over til berserker stance og fyre på cleave eller whirlwind...dette vil kanskje ikke være så stress om jeg bare "åpner" kampen med sweeping strikes og ikke skifter tilbake til battlestance for å fyre den av igjen liksom. For mye stance dance kan fort trekke fokus bort fra det som foregår på skjermen hehe.

Lenke til kommentar

Det var det jeg gjorde omtrent hele tiden da jeg gjorde dps. Slenge inn recklesness også da den ikke hadde cd. Fortsatt kan en warrior gjøre syk dps på den måten i grupper med mobs. Helt sinnsykt kult med sword spec om den proccer samtidig.

Utrolig effektivt i BWL på addsa til Razorgore for eksempel.

Edit: Får vel legge til at det var tilbake i November 2005, vet ikke hvordan det funker nå etter masse nerfs

Edit: 2 Er for lenge siden jeg spilte warrioren min, er recklesness jeg brukte sammen med ovennevnte. Redigert bort retaliation.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

ja retaliation brukte jeg bare før jeg ble lvl 60 hehe. Jeg liker å spare på CD'en til jeg kaster inn recklessness eller i krise shield wall. Men klart...retaliation har jo sikkert en bedre effekt om man blir slått på av multiple mobs enn recklessness har da hehe. Uansett så er alle disse kriseløsninger i grunnen.

Men tror jeg skal prøve den sweeping strikes strategien som jeg foreslo...om jeg husker det hehe..spiller egentlig mest på hunter-alten min for tiden da jeg er frustrert over warriorsituasjonen i guildet mitt.

Lenke til kommentar
Sweeping strikes er vel stort sett bare brukbar til gruppe-pvp når du har healer.. Om du kunne aktivert den i zerker-stance, hadde den vært grei til PvE og. Retaliation er... ubrukelig.

Jo men om jeg aktiverer den som en "starter" etter jeg har charget inn da? Vil ikek det hjelpe? På den annen side mister jeg da muligheten for å sette i gang demo shout og eventuelt den der ehh...slå i bakken og skade AOE hehe..(tunder strike?...lol..husker ikke) MEN uansett så er det mulig den er unyttig å så tilfelle, da jeg i en pve situasjon mot mange mobs vil samle mest mulig aggro på et tidlig tidspunkt fra flest mulig mobs

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Utstyret begynner å komme seg nå. Har plukka opp Seal of the Gurubashi Berserker og Zandalar Vindicator's Bracers, og fikk craftet Lionheart Helm og Titanic Legplates i dag :) Så min første 1800+ MS i går :p Fullt raidbuffet etc, men var artig likevel :)

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Utstyret begynner å komme seg nå. Har plukka opp Seal of the Gurubashi Berserker og Zandalar Vindicator's Bracers, og fikk craftet Lionheart Helm og Titanic Legplates i dag :) Så min første 1800+ MS i går :p Fullt raidbuffet etc, men var artig likevel :)

6843601[/snapback]

Lionheart og Titanic men ikke Fury? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...