Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

HS treffer én mob, Cleave treffer to.

 

Smak og behag, jeg syns egentlig HS bare var bortkastet rage for lite ekstra skade. Med mye armor, troll blood potion og bandasjer var det lite problem å holde seg i live med to-tre mobs på seg.

6800539[/snapback]

 

Ehhh xD Hvor lange og mye har du egentlig spillt WoW? :tease: Litt for mye kanskje? hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er et quest på level 50 som inkluderer noen sneisne rewards ;) Gled deg.

6806830[/snapback]

 

angående det...

VELG TRINKETEN! gjorde selv tabben å hvelge hjelmen. har angret siden

6806918[/snapback]

 

Indeed, jeg angrer selv... Valgte skuldrene, men brukte dem aldri :S

 

Så dere som ikke har valgt reward fra det questet enda, velg trinketen! Dere vil angre på det hvis ikke ;)

Lenke til kommentar

Da er det bevist av men vanlig gear kan en kriger farme mobs som er 4-5 lvl høyere , noe jeg fikk mye kjeft for forrige gang jeg sa det.

Farmer nå i WS på lvl 55, og alt fra 55-60 går ned men minimum 50% liv igjen. Kun men egene buffs.

 

På dette bildet har man di vanskligste mobsene pga man blir frosset ned og slått på flere ganger under kampen

 

Jeg har ingen enchants på hands og bracers , generelt lite HP pga har bedre geat i banken på neste lvl.

 

wow11ov1.jpg

 

wow111se8.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Alle klasser kan fint grinde mobs som er et par levels høyere, problemet er at det ikke er særlig effektivt. Som du selv skriver, du mister opptil halve hp-en din på én mob, og hvis du da får en add (intet problem hvis du valser rundt mellom +2-3-mobs) eller en ambush/aimed shot i ryggen, så er løpet kjørt for din del.

 

Du critter mindre, bommer oftere, tar mer skade og bruker generelt sett lengre tid på å drepe en mob, og du bruker i tillegg tid på å bandasjere eller spise etter hver/annenhver mob. Istedenfor kan du f.eks. løpe rundt i Azshara og knerte nagaer, blood elves eller satyrer som er 2-3 levels under, ta minimalt med skade, få litt mindre xp per kill men mye mer xp/time. Og mer loot.

Lenke til kommentar

Lol, og du er Dual Wield atpåtil? Fjåm, fint for deg at det går 'fint' - det er uansett mer effektivt å gå på ting 1-2 lvler under deg... mye mer.

 

Og 'vanlig' gear, er det stockade pauldrons og mugthol helm jeg ser? Mr. Auction House.

 

Jeg leser: miss - parry - dodge - hit 42dmg(41 blocked)

Virkelig awesome ja.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
jeg tok shoulders og angrer ikke i det hele tatt.. er bare alt i guildet med warrioren så kan ikke få no bedre fury shoulders.. eller kan få abyssal men de dropper aldri..

6812314[/snapback]

 

/point Field Marshal :p

 

Funker ikke de dere Abyssal i Leather og Mail også dA?

6812576[/snapback]

 

 

Conqueror's Spaulders ftw :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...