ahpadt Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 For min del har jeg 17%crit, 6% extra hit, 5300hp 1009AP Du trenger bare 5% hit. Det jeg mente var sword spec, det gir 6% sjangse for et ekstra slag, har bare +2 hit Ah, my bad. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 For min del har jeg 17%crit, 6% extra hit, 5300hp 1009AP Du trenger bare 5% hit. Kan tenke meg at det er greit å ha mer enn det om man vil bruke to 1h-våpen. Miss-raten da er jo mildt sagt fæl. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 For min del har jeg 17%crit, 6% extra hit, 5300hp 1009AP Du trenger bare 5% hit. Kan tenke meg at det er greit å ha mer enn det om man vil bruke to 1h-våpen. Miss-raten da er jo mildt sagt fæl. hjelper lite siden det er cap på 5% Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 For min del har jeg 17%crit, 6% extra hit, 5300hp 1009AP Du trenger bare 5% hit. Kan tenke meg at det er greit å ha mer enn det om man vil bruke to 1h-våpen. Miss-raten da er jo mildt sagt fæl. hjelper lite siden det er cap på 5% Åkei, det var nytt for meg. Hvor står den slags info? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 critwarrior er en spøk.......går ned på 3 slag. en warrior på alakir som bruker 4 leather rogue items for å få critchanse. han har 3k armor el no. latterlig Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 critwarrior er en spøk.......går ned på 3 slag. en warrior på alakir som bruker 4 leather rogue items for å få critchanse. han har 3k armor el no. latterlig Du vet ikke hva plate-crit warrior er hører jeg... Lenke til kommentar
Gone Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Med det rette utstyret kan arms/fury warrior eie noe totalt i pvp. En dps-warrior kan LETT eie en rogue i dps. Endret 29. august 2005 av Gone Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Jeg bruker bare en del mail armor, nemlig hjelmen. Henrik2k, prøver du å gimpe deg selv? Ikke kom her og klag bare fordi du er en prot fan og ikke klarer ta en dritt i pvp Endret 29. august 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Min warrior Player name: Rinos Race: human Class: warrior lvl: 60 Guild: The Epic Legends Server: Deathwing Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Tja jeg bruker mail-hjelmen, gidder ikke skaffe Lionheart. Men det kommer jo såklart an på situasjon, men jeg synker da ikke til leather nivå, får crit uten og bruke leather da vettu. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er ikke battleborn armbracers bedre en Vampbracers of the sadist da? Tja, sadist har stamina stats, liker ikke items uten stats tar heller mer hp kontra +hit egentlig, smelte på en +9 stamina i tillegg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) 3 barer igjenn til lionhart, men han som skal lage den vil ha 100g for det. Kjenner dere noen på BB som kan lage? allliance. Etterpå skal jeg lage strongholdt gauntlets, noen som vet om noen som kan lage dette? Sykt med slotter de tinga jeg trenger til hjelmen tar, så det skal bli godt å få laget den. PVP: 31/20 . Hvordan skal jeg ta mage? jeg blir sheepet. nuked. blink. frost. nuke. død. eller så godt som. Jeg får ganske enkelt ikke komme innpå dem. Og shadow preist da, men da er vel de beste å håpe at det er alliance i nærheten. Endret 31. august 2005 av guttorm Lenke til kommentar
Choo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) For og ta mages: Charge, /rofl, dø. Eller; charge å prøv å få inn en hamstring så fort som mulig, bruk trinket ved nova og intercept rett etter blink eller bare når du føler for å stoppe den pyroblasten du ser han lader opp til og tenker på dine stakkars 10fire res xO men altså, helst intercept etter han blinker. Editen: Glemte å si, bruk alle instant attacks du kan når du først er nært han (MS, Whirlwind etc etc ) ---- Bør jeg bruke flameguards eller Stronghold gauntlets? + Reaper med crusader (31/20MS War) Er det værdt å få Stronghold gauntlets for imune to disarm? Endret 31. august 2005 av Choo Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Jeg blir Disarmet noe i AV, defor ønsker jeg stronghold, i tillegg har de + crit og + parry. Om du går for flameguard bør en ha vepon chain på våpenet, og da får su som kjent ikke enchanted det. Et moment er jo at flameguard er en smule blilligere da disse dropper i mc, og ikke koster 15 arcanite bars +++++. Edit: Han bossen som dropper "Key to the city" i stratholme, dropper noen blå hansker som er imune mot disarm. Ellers må jeg få meg en skjikkelig chest, vurderer å prøve å skaffe kromcrushs chestplate, da jeg er lei av UBRS etter 60 runs. Intersept rett etter blink ja, skal prøve det. Du ser, som regel når jeg charger/intersepther så blinker de, så frem til nå har det omtrent gått slik som du beskrev i den første setningen Wisper me if you know armor epic crafters on BB Endret 31. august 2005 av guttorm Lenke til kommentar
Choo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 warning: "Sutrepost:" Arg.. så vanskelig.. x_X jeg har nå 12 arcanite bars, og fant plutselig ut at han som kunne lage lionhearthelm på shadowmoon var alliance og jeg er horde -.- Så har jeg 12 bars og egenlig det meste som skal til for å lage stronghold gauntlets.. T_T hvorfor skal det være så vanskelig?! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Poster her jeg, har kjørt Imperial Plate armor siden lvl 55 + en del blå items opp til lvl 60. Fikk Gauntlets of Might i MC forleden, dette virker som et bra gear å gå for men hva er best av "Wrath", "Might" og "Dark Iron" når det gjelder --> -Tanking. -Generell grinding. -PVP. Vil vente med de grommeste enchantene til jeg har det beste item som jeg kan få. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Poster her jeg, har kjørt Imperial Plate armor siden lvl 55 + en del blå items opp til lvl 60. Fikk Gauntlets of Might i MC forleden, dette virker som et bra gear å gå for men hva er best av "Wrath", "Might" og "Dark Iron" når det gjelder --> -Tanking. -Generell grinding. -PVP. Vil vente med de grommeste enchantene til jeg har det beste item som jeg kan få. Tanking. Molten core funker might greit, men sikter du på å være maintank, evt mt 2 bør du også få deg dark iron gear. Her er det viktig å maxe mt 1 med dark iron, men om du har råd, kan det være greit å ha litt av det ivertfall. Might Funker også på grinding, så spørs det hvilken build du har. Det finnes crafted pvp gear som nevnt i postene over, men det er dyrt og vanskelig å finne crafters. Det dropper også +crit gear i mc, men dette må du ofte by mot palladins og andre damage warriors. Wrat er vankelig å få tak i, er egenlig et gear som kan brukes til alt, men er først og fremst tanking utenfor mc, grinding utstyr. pga sykt mye stamina, men lite fire res. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det dropper også +crit gear i mc, men dette må du ofte by mot paladins og andre damage warriors. ..noe som er totalt latterlig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Enig. Jeg måtte ut med 70 dkp for drillboresdisk pga at en palladin hadde lyst på. ftw sier nå jeg. Raidet fikk overtfalt han til å gi seg til slutt. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Paladiner som insisterer på å være damage dealers er så "$/")(#/"&)(# -.- Okay jeg spiller horde, men spillte alliance paladin før, og jeg skjønner godt Warriors blir irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå