Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Jeg tipper fake :wee:

6739965[/snapback]

 

Dem er ekte.. Det er tatt fra blizz betatest der dem kan levle opp Blood Elves til 20 nå (derfor får man vite talents) Men selvfølgelig, dem kan forandre seg..

6740471[/snapback]

Hvordan kan du være så sikker på at det faktisk er tatt fra Blizzard sin alphatest? Og ikke at noen bare har laget falske talents/abilities og "leaket" dem akkurat når alphatestingen startet, eller evt. har vart et par dager?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tipper fake :wee:

6739965[/snapback]

 

Dem er ekte.. Det er tatt fra blizz betatest der dem kan levle opp Blood Elves til 20 nå (derfor får man vite talents) Men selvfølgelig, dem kan forandre seg..

6740471[/snapback]

Hvordan kan du være så sikker på at det faktisk er tatt fra Blizzard sin alphatest? Og ikke at noen bare har laget falske talents/abilities og "leaket" dem akkurat når alphatestingen startet, eller evt. har vart et par dager?

6741359[/snapback]

 

Dette er så lættis; hver gang det kommer slike leaks, så sier alle at de er fake. Så kommer faktisk utgivelsen, og DÆVEN, var det ikke riktige notes alikevel? Dere må seriøst slutte å se konspirasjoner i alt, er ikke ALLE som vil lage faenskap...

Lenke til kommentar
Dette er så lættis; hver gang det kommer slike leaks, så sier alle at de er fake. Så kommer faktisk utgivelsen, og DÆVEN, var det ikke riktige notes alikevel? Dere må seriøst slutte å se konspirasjoner i alt, er ikke ALLE som vil lage faenskap...

6741425[/snapback]

Tull og pølsevev, det dukker titt og ofte opp fakes. Desverre er det mange som har en særdeles underutviklet bullshitdetector og svelger stuff rått og omvendt.

Lenke til kommentar
Dette er så lættis; hver gang det kommer slike leaks, så sier alle at de er fake. Så kommer faktisk utgivelsen, og DÆVEN, var det ikke riktige notes alikevel? Dere må seriøst slutte å se konspirasjoner i alt, er ikke ALLE som vil lage faenskap...

6741425[/snapback]

Tull og pølsevev, det dukker titt og ofte opp fakes. Desverre er det mange som har en særdeles underutviklet bullshitdetector og svelger stuff rått og omvendt.

6741522[/snapback]

 

Javel, kanskje hvis du vanker på www.Ireadbullshit.com og det tilhørende forums4n00bs-forumet, så finner du mye falske notes. Men jeg anntar at de fleste gamere med respekt for seg selv har sites man "stoler" på og bruker disse som kilde.

Lenke til kommentar
Dette er så lættis; hver gang det kommer slike leaks, så sier alle at de er fake. Så kommer faktisk utgivelsen, og DÆVEN, var det ikke riktige notes alikevel? Dere må seriøst slutte å se konspirasjoner i alt, er ikke ALLE som vil lage faenskap...

6741425[/snapback]

Tull og pølsevev, det dukker titt og ofte opp fakes. Desverre er det mange som har en særdeles underutviklet bullshitdetector og svelger stuff rått og omvendt.

6741522[/snapback]

Ja nettopp, er mye oftere fake enn ikke fake.

Lenke til kommentar
Dette er så lættis; hver gang det kommer slike leaks, så sier alle at de er fake. Så kommer faktisk utgivelsen, og DÆVEN, var det ikke riktige notes alikevel? Dere må seriøst slutte å se konspirasjoner i alt, er ikke ALLE som vil lage faenskap...

6741425[/snapback]

Tull og pølsevev, det dukker titt og ofte opp fakes. Desverre er det mange som har en særdeles underutviklet bullshitdetector og svelger stuff rått og omvendt.

6741522[/snapback]

 

Javel, kanskje hvis du vanker på www.Ireadbullshit.com og det tilhørende forums4n00bs-forumet, så finner du mye falske notes. Men jeg anntar at de fleste gamere med respekt for seg selv har sites man "stoler" på og bruker disse som kilde.

6741786[/snapback]

Haha, hvilke sites er dette da? Og hvordan kan du vite hvor de sitene du "stoler på" har fått tak i infoen sin? :roll:

Lenke til kommentar
Fordi f.eks. gamespot.com vil ikke legge ut en logg fra "unknowngamer".

På samme måte som gamer.no ikke lager artikler hvor du finner meningene til f.eks. Pug eller elf_man...

6741955[/snapback]

Finner ikke noen artikkel på GameSpot ang. nye talents og abilities i Burning Crusade... Enlighten me?

Lenke til kommentar
Dette er så lættis; hver gang det kommer slike leaks, så sier alle at de er fake. Så kommer faktisk utgivelsen, og DÆVEN, var det ikke riktige notes alikevel? Dere må seriøst slutte å se konspirasjoner i alt, er ikke ALLE som vil lage faenskap...

6741425[/snapback]

Tull og pølsevev, det dukker titt og ofte opp fakes. Desverre er det mange som har en særdeles underutviklet bullshitdetector og svelger stuff rått og omvendt.

6741522[/snapback]

 

Javel, kanskje hvis du vanker på www.Ireadbullshit.com og det tilhørende forums4n00bs-forumet, så finner du mye falske notes. Men jeg anntar at de fleste gamere med respekt for seg selv har sites man "stoler" på og bruker disse som kilde.

6741786[/snapback]

Finner masse eksempler på dette forumet også, ro deg litt du nå.

Lenke til kommentar
Dette er så lættis; hver gang det kommer slike leaks, så sier alle at de er fake. Så kommer faktisk utgivelsen, og DÆVEN, var det ikke riktige notes alikevel? Dere må seriøst slutte å se konspirasjoner i alt, er ikke ALLE som vil lage faenskap...

6741425[/snapback]

Tull og pølsevev, det dukker titt og ofte opp fakes. Desverre er det mange som har en særdeles underutviklet bullshitdetector og svelger stuff rått og omvendt.

6741522[/snapback]

 

Javel, kanskje hvis du vanker på www.Ireadbullshit.com og det tilhørende forums4n00bs-forumet, så finner du mye falske notes. Men jeg anntar at de fleste gamere med respekt for seg selv har sites man "stoler" på og bruker disse som kilde.

6741786[/snapback]

Finner masse eksempler på dette forumet også, ro deg litt du nå.

6742969[/snapback]

 

Har et tips som jeg lærte meg når jeg spilte wow...gi faen i å finne ut om hva som skal være med i de nye patchene/expansion packene whatever, får som regel falske forhåpninger.....ta det som det kommer...les kun offisielle notes etc....du kan jo se litt tilbake i tid før allaince rasen var oppgitt...da gikk mange rundt å trodde at det skulle være "pandaren(eller no sånt)" ROFL!!11oneone...samme med AQ utstyret for warriors først og fremst var bildene laga i photoshop El. for du kunne tydlig se at det var fake, andre tingen var at alle items var utrolig overdrevet bra... også viste det seg til folkets skuffelse at de ikke var så bra alikevel.....skjønner ikke at folk har så fritids at de sitter å lager fake items for å skape falske forhåpninger...lurer på hva de oppnår med det..lmao

Lenke til kommentar

Hei, jeg har børstet støvet av warrioren min, må har jeg vert i tråden her og lett, men kan ikke finne.

 

Har dere noen eksempler på godt fury build? Han her karen er bluish, men har quell serrar, og lionhart helmet.

 

Bør jeg bytte ut Quell med dal rends main hand? , jeg har off handa hans fra før av.

 

Setter pris på svar :love:

Lenke til kommentar
Hei, jeg har børstet støvet av warrioren min, må har jeg vert i tråden her og lett, men kan ikke finne.

 

Har dere noen eksempler på godt fury build? Han her karen er bluish, men har quell serrar, og lionhart helmet.

 

Bør jeg bytte ut Quell med dal rends main hand? , jeg har off handa hans fra før av.

 

Setter pris på svar :love:

6746398[/snapback]

 

Veldig opp til hva du ønsker da...en smak sak også...men jeg brukte denne når jeg gikk fury, den funka bra for meg

 

kjørte denne når jeg ble OT i guilden.

 

men den første funket veldig fint i dmg, kunne tatt med booming voice og imp demo shout, men jeg spilte så mye pvp og etter min "taste" så liker jeg først å fremst å buffe meg selv, i Pve er vel booming voice litt viktigere siden kampene varer lengre osv:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...