Bredoc Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Å fy faen.. Er det der sant blir jo warriors brutale. Dualwielding Might of Menethil og Dark Edge of Insanity hehe. Edit: Faktisk er det så mye fete talents der at jeg MÅ spille på warrioren igjen når BC kommer. Endret 25. august 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Føler meg ganske lik og enig med gamer73 her, det er bare disse forbaskede valor tingene som egentlig holder meg gående nå, men de dropper aldri, er oppe i snaut 50scholo run nå uten helm drop. Tror kanskje en pause er i sin skjønneste orden. Kan de talentsa være none fake? Ser for godt til å være sant. Endret 25. august 2006 av Crispin Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 takk for støtten dark:) Jeg pratet nettopp med kameraten min som også spiller. Og jeg fikk ikke helt lov å ta full pause. Han mente vi burde levle opp rougene våre som er på lvl 15:) og heller bare spille på våre main om guildet vårt må ha oss med en gang i blandt. Men som sagt..ta litt pause med warrioren min og også spille litt PS2 med dama:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Skulle bare mangle Gamer 73:) Godt tips fra kompisen din også. Greit med en aveksling. Gjorde det i januar selv, begynte med en alt. Ble til slutt min nye main hehe. Nå er det tredje main allerede på meg. Magen skal jeg holde meg til en stund. Har skrevet en søknad på en endgame guild og fikk vite i går at magen var kommet inn. Blir litt raiding på meg fremover igjen nå hehe. Må si at om warrior talentsa i BC som Per Stian posta er real deal så skal min warrior spilles igjen hehe. Spill alt noen uker og kos deg med dama. Kjenner du suget etter warrioren er det jo bare å logge seg på. Uansett er det viktigste med wow at man har det gøy da man raider. Har man ikke det, og epics er det eneste som teller er det liten vits å spille. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hehe, talents ser rimelig fake ut etter min mening, Titan Grip blir litt tåpelig imo ^^ Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Om det er fake er det bra lagd. Har noen av dere spilt Diablo så ser man at talents ligner på noen av dem en Barbar hadde. Ser ut som en vidreføring av warrior klassen til barbar. Er det her sant så er min drøm om warriors oppfylt. Ikke så lenge siden jeg pratet med noen kompiser hvor fett det hadde vært å få en barbarklasse inn i wow. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hm, tja, hmhm. Titan grip var da litt i übreste laget. -20% dmg var en litt for god penalty.. -10% to hit eller noe sånt hadde vært litt mer realistisk. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Å fy faen.. Er det der sant blir jo warriors brutale.Dualwielding Might of Menethil og Dark Edge of Insanity hehe. Edit: Faktisk er det så mye fete talents der at jeg MÅ spille på warrioren igjen når BC kommer. 6739828[/snapback] Jeg tviler litt på at Might of Menetil og Dark Edge of Insanity er noe å ronke til på lvl70 Derimot ser det lovende ut. Litt trist, dog forventet, at +weapon skill og +hit kom dypt i arms-treet. Bortsett fra Windwalk er ikke noen av talentene overpowered. Protection-endrigene er helt Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hm, tja, hmhm. Titan grip var da litt i übreste laget. -20% dmg var en litt for god penalty.. -10% to hit eller noe sånt hadde vært litt mer realistisk. 6740258[/snapback] Huh? minus 10% to hit er bare 10% mindre damage, som man dessuten kan negligere med godt nok gear. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Adaptive thinking var.. Merkelig. Defense hjelper da lite mot crushing blows og crit om du har nådd cap. Men barbarity! omg ! Endret 25. august 2006 av likferd Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Huh? minus 10% to hit er bare 10% mindre damage, som man dessuten kan negligere med godt nok gear. 6740278[/snapback] I tillegg til den vanlige penaltyen som man får for å dual-wielde? Men, greit, minus noe mer % to hit, da. Jeg skal ikke være vanskelig. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Huh? minus 10% to hit er bare 10% mindre damage, som man dessuten kan negligere med godt nok gear. 6740278[/snapback] I tillegg til den vanlige penaltyen som man får for å dual-wielde? Men, greit, minus noe mer % to hit, da. Jeg skal ikke være vanskelig. 6740308[/snapback] Joda, men problemet blizzard får da, er når warriors rundt om har samlet 30% hit, og knuser alt :!: Får jo 5% fra talents og da, så trenger ikke samle så utrolig mye i grunn. Endret 25. august 2006 av likferd Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Vel selvfølgelig vil det være fetere våpne på lvl 70. Finnes jo ingen tvil om det. Uansett det her ga meg litt gnist for warroren min igjen. Her er foresten link til mer om warrior abilitys. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Vel selvfølgelig vil det være fetere våpne på lvl 70. Finnes jo ingen tvil om det. Uansett det her ga meg litt gnist for warroren min igjen. Her er foresten link til mer om warrior abilitys. 6740328[/snapback] Å herre, victory rush i gruppe-pvp må jo rocke hardt Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 En ting: OH MY FUCKING GOD, noen som har sett Burning Crusader-warr talentS? 6739767[/snapback] Hvis det der er sant ja da blir jeg en glad warrior =) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg tipper fake 6739965[/snapback] Dem er ekte.. Det er tatt fra blizz betatest der dem kan levle opp Blood Elves til 20 nå (derfor får man vite talents) Men selvfølgelig, dem kan forandre seg.. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Endless rage + execute :!: Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg tipper fake 6739965[/snapback] Dem er ekte.. Det er tatt fra blizz betatest der dem kan levle opp Blood Elves til 20 nå (derfor får man vite talents) Men selvfølgelig, dem kan forandre seg.. 6740471[/snapback] men det var slik at bloodelfs ikke kunne være warriors, var det ikke? kanskje noe annet under alpha testing, tho ;o Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 når dere snakker on "titan grip" det står jo ingenting i tooltipen der om dual wielding, står jo at du kan ha et 2h våpen i en hånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå