Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Vel, det er jo forskjell på "nødvendige" og unødvendige dots. Serpent sting, moonfire, poison og annet dritt er unødvendig. Deep wounds klarer jeg å leve med, samme med Winter's chill.

 

Nå er det en stund siden vi brukt mer enn ett minutt på å ta ned 2x giants i MC, men når 3-5x Curse of Doom ble dyttet unna av ørti serpent stings, så jeg rødt. 12-20k skade erstattet av 1500-2500.. grrr.

6723910[/snapback]

 

Nødvendige:

 

shadow vulnerability

scorch-ting

winter's chill

coe

cor

cos

sunder armor

TF-procc

jow (pala)

 

mulig flere også, men husker ikke alle :x

 

og NEI, curse of doom er IKKE viktig...

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vår liste:

 

Thunderfury 1

Thunderfury 2

Curse of Elements

Curse of Shadow

Curse of Recklessness

Improved Scorch

Sunder Armor

Winter's Chill

Demoralizing Shout

Judgement of Wisdom

Screech

Nightfall

 

Legg til:

 

Ignite

Fireballs

Shadow Vulnerability

Deep Wounds

 

Vi kjører uten Lolferals og shadowpriests i raidet btw..

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Våre warriors har:

 

2x Main tanks: (MYE prot.)

Thunderfury + Elementium-tingen. (dark edge, ja, lol, faktisk)

Bloodlord's + Plague Bearer (chromatically tempered word + claw of the black drake)

 

3x Offtanks: (15 prot.)

Thunderfury + AQ-tingen (tf + cts/widow's)

Thunderfury + Elementium-tingen. (tf + doom's edge) (trial)

Quel'Serrar + Drillborer (zin'rokh)

 

4x DPS-warrs: (ingen prot. 17/34/0 - 31/20/0 mest vanlig)

Zin'rokh (trial)

Crul'wtf + Brut.blade

Claw of the B.Drake + Maladath

Spinal Reaper

Lenke til kommentar

Nightfall bør vel gis til noen som ikke gjør dps.....voter paladins...for de som faktisk for lov til å gå retro...i min guild hadde vi hvertfall 2-3 retro paladins, som healet og slo på bosser/mobs ol. under en kamp....prøvde aldri å gi dem Nightfall da siden ingen BS i guilden kunne mekke en....men de bør jo ikke brukes i hver eneste kamp heller, kommer vel ann på mobs og situasjon. vet ikke om debuffen dens stacker, gjør den det så kan jo magi bli ganske så brukbart... den procer ofte vistnok så hvis 2-3 står melee med denne så kan jo det bli ganske mye extra skade.

 

Når jeg kom til å tenke på det, hvis en warrior spamer instant cast skills så vil jo denne proce riktig så ofte...det kan jo gjøre saken enda bedre:) hvis man er heldig så får man procen før den andre har gått ut.....15% spelldmg er og blir imba...ingen tvil :dribble:

Lenke til kommentar
dette sverdet droppet nettopp i urbs.. http://www.thottbot.com/?i=25672 trenger og vite hvilke enchante som ville vert det aller beste til det, og sånn ca pris.. takk for svar

6738896[/snapback]

 

Warriors bør alltid gå for crusader på 2h sine...kanskje 25 agil hvis du er kin på 1+ i crit, men du vil få mer ut av crusader litt healing og 200 extra Attack power i noen sec ganske ofte i pvp vil gjøre nytten sin;)

prisen på crusader ligger på omtrent 100g kommer ann på hva AH prisene er på Rightous orbs er, de ligger på rundt 40-50g og du trenger 2 husker ikke hva resten av tingene du trenger er, men Rightous orb er main mats for crusader enchanten.

Lenke til kommentar

Ble exalted med WSG og fikk nettopp snappet Berserker Bracers og Sentinel's Plate Legguards.

 

Jeg har 5k HP og 934 AP uten shout og buffs før jeg har enchantet disse.

 

Hva tjener jeg mest på i lengden, +9 stam bracer og +100 hp legs eller +9 strength bracers og +8 strength legs? Btw, glem PvE, jeg tanker der.. dette er i PvP øyemed ;)

 

edit: se signatur for nærmere utstyr.

Endret av superreven
Lenke til kommentar

I går droppet OEB fra Garr, og jeg hadde ikke nok dkp til å sikre meg det:( En warrior som hadde 20 mer dkp enn meg brukte alt han hadde:(

 

Å se at det dropper og ikke få det var så hjerteskjærende at jeg vurderer en pause fra wow. Sammen med at valor skuldrene ikke dropper så begynner wow i frustrere meg til de grader.

 

Vet jo at det finnes bedre sverd der ute, men jeg er human og spiller ikke pvp lenger. Da er OEB noe av det beste som er mulig for meg å oppnå. PS..vi har enda ikke tatt raggy og vi sliter med ham.

 

Men jeg hadde trengt OEB for å holde motet oppe og kjempe videre i timelange raid. Nå er alt bare tungt og trist:(

Lenke til kommentar

ja jeg budre det. For items har vært alt som har holdt meg oppe en stund:(

 

En jente jeg kjenenr skal flytte til byen jeg bor i og hun ville at jeg skulle skaffe PS2 for Buzz, singstar etc...så kanskje jeg helelr skulle vært sosial med henne og droppet wow-livet en stund. Vente på BC kanskje....slik at OEB uansett suger maks når BC kommer...da får jeg det bedre med meg selv.

Lenke til kommentar

Høres ikke så dumt ut det Gamer73. :thumbup:

Alle har godt av en pause innimellom, og er man gått lei så epics er det eneste man ser, er det greit å slappe litt av.

Var jo der selv en gang, men rerollet å så på wow litt annerledes enn før.

 

Kjenner du at følsen for wow kommer tilbake, er det jo bare å smelle til igjen.

Du er jo såppas mature at du greier å skille wow fra RL uansett, så om du får lyst til å spille senere er det jo ingen hindring. :)

 

Uansett lykke til med hvilken valg du tar.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...