Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor improved rend (!), deep wounds og impale er bundet sammen er nok en logikk som er langt over min fatteevne hvertfall..

6718373[/snapback]

"Rend" er jo et kutt, en flenge, så har vi "Deep Wounds" som er et dypere sår, og til slutt Impale som går hele veien? Ser ikke problemet med navngivingen i allefall - dyp, dypere, dypest. Hva effekten av disse talentsa angår har vi jo langt, LANGT, mer obskure greier overalt i talent trees... Sword/Mace/Axe/Polearm Spec - hva tilsier at en er flinkere til å få et stjernetreff med Øks/Polearm, eller å få inn to slag etterhverandre med sverd? Shield Slam, hei, jeg dasker deg i trynet med dette skjoldet også forsvinner magiske velsignelser fra deg? Alt trenger ikke å være fullstendig ordrett og virkelighetstro?

6719758[/snapback]

Mente ikke at det skulle være virkelighetstro.. Poenget mitt er at andre linkede talents har noe med hverandre å gjøre, som gjør den linken et naturlig valg. F.eks:

malice-->lethality

precision-->dualweild spec.

ghostly strike-->setup

meditaion-->divine spirit

divine fury-->searing light

lethal shots-->mortal shots

deterrence--->counterattack

Men så kommer: Improved rend-->deep wounds-->impale.

Improved rend har ingenting å gjøre med noenting. Deep wounds har ingenting å gjøre med impale, eller rend.

Meget mulig ordbruken er catchy, men som talents er det helt ubrukelig :roll:

Endret av likferd
Lenke til kommentar
*snip*

6720634[/snapback]

Joa sant det, men det er fortsatt talents hvis prerequisite ikke henger på greip. Demonic Sacrifice og Soul Link f.eks - Ikke at det er like problematisk though :p

Har fremdeles ikke så veldig mye mot deep wound, det utgjør en grei 4-5% av total damage og det er sjeldent at det er så vanvittig mange debuffs, stings og moonfire kan dog ta seg et stev.

Lenke til kommentar

Her er min warrior på et tidlig stadie...hehe...var ikke en gang Exalted i AV den gang:P

SuperSio.jpg

jeg må si at jeg var ganske imba da også.....

JADA! det er den møkka macen fra questen i Silithus!! takk og pris for at jeg ble kvitt den....

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
Hvorfor improved rend (!), deep wounds og impale er bundet sammen er nok en logikk som er langt over min fatteevne hvertfall..

6718373[/snapback]

"Rend" er jo et kutt, en flenge, så har vi "Deep Wounds" som er et dypere sår, og til slutt Impale som går hele veien? Ser ikke problemet med navngivingen i allefall - dyp, dypere, dypest. Hva effekten av disse talentsa angår har vi jo langt, LANGT, mer obskure greier overalt i talent trees... Sword/Mace/Axe/Polearm Spec - hva tilsier at en er flinkere til å få et stjernetreff med Øks/Polearm, eller å få inn to slag etterhverandre med sverd? Shield Slam, hei, jeg dasker deg i trynet med dette skjoldet også forsvinner magiske velsignelser fra deg? Alt trenger ikke å være fullstendig ordrett og virkelighetstro?

6719758[/snapback]

Mente ikke at det skulle være virkelighetstro.. Poenget mitt er at andre linkede talents har noe med hverandre å gjøre, som gjør den linken et naturlig valg. F.eks:

malice-->lethality

precision-->dualweild spec.

ghostly strike-->setup

meditaion-->divine spirit

divine fury-->searing light

lethal shots-->mortal shots

deterrence--->counterattack

Men så kommer: Improved rend-->deep wounds-->impale.

Improved rend har ingenting å gjøre med noenting. Deep wounds har ingenting å gjøre med impale, eller rend.

Meget mulig ordbruken er catchy, men som talents er det helt ubrukelig :roll:

6720634[/snapback]

Host *hark*

Arcane Resilience -> Arcane Mind, denne er da også svært ugjennomtenkt og ubrukelig...

Lenke til kommentar

Personlig foretrekker jeg impale pga økt dmg på crit. Hva som havner i debuff slot på bosser driter jeg langt i. Dvs jeg driter i det helt til en eller annen streber finner ut noe han tror er lurt og truer med å kicke meg fra guildet om jeg ikke tar bort deep wound:) Men til dags dato har jeg aldri hørt (in-game) om noen som klager på at man tar opp debuffplasser på bosser.

Lenke til kommentar
Personlig foretrekker jeg impale pga økt dmg på crit. Hva som havner i debuff slot på bosser driter jeg langt i. Dvs jeg driter i det helt til en eller annen streber finner ut noe han tror er lurt og truer med å kicke meg fra guildet om jeg ikke tar bort deep wound:) Men til dags dato har jeg aldri hørt (in-game) om noen som klager på at man tar opp debuffplasser på bosser.

6721652[/snapback]

er vel warlocks/prester som syter (meg inkludert :) ). Når noen hyler "more dots" og plutselig er 2-3 deep wounds og 5 rend :wee:

Lenke til kommentar

Vel, det er jo forskjell på "nødvendige" og unødvendige dots. Serpent sting, moonfire, poison og annet dritt er unødvendig. Deep wounds klarer jeg å leve med, samme med Winter's chill.

Nå er det en stund siden vi brukt mer enn ett minutt på å ta ned 2x giants i MC, men når 3-5x Curse of Doom ble dyttet unna av ørti serpent stings, så jeg rødt. 12-20k skade erstattet av 1500-2500.. grrr.

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en lvl 52 warrior med godt utstyr for levelen.

Head: http://www.thottbot.com/?i=9642

main hand: http://www.thottbot.com/?i=8407

off hand: http://www.thottbot.com/?i=16653

++

men pga av guildet må jeg gå defensive specc. Det eneste av defence gear jeg har ordna meg er:

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13072

og

http://www.thottbot.com/?i=38597

+ 3 valor

Hva mer ville dere anbelfale? og viktigst av alt, hvordan skal jeg specce?

6725452[/snapback]

Bruk den her.

Bli lvl 60 før du tenker på respec. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...