Dingot0m Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Nei, vi har ZG på farm (unntatt Jin'do) og har tatt Kurinnaxx Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 haha snuggles har du zinrokh? rar verden Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg følger i Hersis' fotspor Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg følger i Hersis' fotspor 6719946[/snapback] ikke et dumt valg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Er du ikke med i Moo lenger, Dingo? :o Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Hvorfor improved rend (!), deep wounds og impale er bundet sammen er nok en logikk som er langt over min fatteevne hvertfall.. 6718373[/snapback] "Rend" er jo et kutt, en flenge, så har vi "Deep Wounds" som er et dypere sår, og til slutt Impale som går hele veien? Ser ikke problemet med navngivingen i allefall - dyp, dypere, dypest. Hva effekten av disse talentsa angår har vi jo langt, LANGT, mer obskure greier overalt i talent trees... Sword/Mace/Axe/Polearm Spec - hva tilsier at en er flinkere til å få et stjernetreff med Øks/Polearm, eller å få inn to slag etterhverandre med sverd? Shield Slam, hei, jeg dasker deg i trynet med dette skjoldet også forsvinner magiske velsignelser fra deg? Alt trenger ikke å være fullstendig ordrett og virkelighetstro? 6719758[/snapback] Mente ikke at det skulle være virkelighetstro.. Poenget mitt er at andre linkede talents har noe med hverandre å gjøre, som gjør den linken et naturlig valg. F.eks: malice-->lethality precision-->dualweild spec. ghostly strike-->setup meditaion-->divine spirit divine fury-->searing light lethal shots-->mortal shots deterrence--->counterattack Men så kommer: Improved rend-->deep wounds-->impale. Improved rend har ingenting å gjøre med noenting. Deep wounds har ingenting å gjøre med impale, eller rend. Meget mulig ordbruken er catchy, men som talents er det helt ubrukelig Endret 21. august 2006 av likferd Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 *snip* 6720634[/snapback] Joa sant det, men det er fortsatt talents hvis prerequisite ikke henger på greip. Demonic Sacrifice og Soul Link f.eks - Ikke at det er like problematisk though Har fremdeles ikke så veldig mye mot deep wound, det utgjør en grei 4-5% av total damage og det er sjeldent at det er så vanvittig mange debuffs, stings og moonfire kan dog ta seg et stev. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Her er min warrior på et tidlig stadie...hehe...var ikke en gang Exalted i AV den gang:P jeg må si at jeg var ganske imba da også..... JADA! det er den møkka macen fra questen i Silithus!! takk og pris for at jeg ble kvitt den.... Endret 21. august 2006 av Sk8on Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hvorfor improved rend (!), deep wounds og impale er bundet sammen er nok en logikk som er langt over min fatteevne hvertfall.. 6718373[/snapback] "Rend" er jo et kutt, en flenge, så har vi "Deep Wounds" som er et dypere sår, og til slutt Impale som går hele veien? Ser ikke problemet med navngivingen i allefall - dyp, dypere, dypest. Hva effekten av disse talentsa angår har vi jo langt, LANGT, mer obskure greier overalt i talent trees... Sword/Mace/Axe/Polearm Spec - hva tilsier at en er flinkere til å få et stjernetreff med Øks/Polearm, eller å få inn to slag etterhverandre med sverd? Shield Slam, hei, jeg dasker deg i trynet med dette skjoldet også forsvinner magiske velsignelser fra deg? Alt trenger ikke å være fullstendig ordrett og virkelighetstro? 6719758[/snapback] Mente ikke at det skulle være virkelighetstro.. Poenget mitt er at andre linkede talents har noe med hverandre å gjøre, som gjør den linken et naturlig valg. F.eks: malice-->lethality precision-->dualweild spec. ghostly strike-->setup meditaion-->divine spirit divine fury-->searing light lethal shots-->mortal shots deterrence--->counterattack Men så kommer: Improved rend-->deep wounds-->impale. Improved rend har ingenting å gjøre med noenting. Deep wounds har ingenting å gjøre med impale, eller rend. Meget mulig ordbruken er catchy, men som talents er det helt ubrukelig 6720634[/snapback] Host *hark* Arcane Resilience -> Arcane Mind, denne er da også svært ugjennomtenkt og ubrukelig... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er du ikke med i Moo lenger, Dingo? :o 6720344[/snapback] Raidpause. Drittlei BWL og AQ40. Forøvrig, jævla sviker Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hæhæ. Trivdes ikke at all i Moo, folk skulle forandre på absolutt alt og enforce ditten og datten. Og da jeg endelig fikk muligheten til å spille med 4 - 5 kompiser så var det ikke så veldig vanskelig å velge Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Personlig foretrekker jeg impale pga økt dmg på crit. Hva som havner i debuff slot på bosser driter jeg langt i. Dvs jeg driter i det helt til en eller annen streber finner ut noe han tror er lurt og truer med å kicke meg fra guildet om jeg ikke tar bort deep wound:) Men til dags dato har jeg aldri hørt (in-game) om noen som klager på at man tar opp debuffplasser på bosser. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Personlig foretrekker jeg impale pga økt dmg på crit. Hva som havner i debuff slot på bosser driter jeg langt i. Dvs jeg driter i det helt til en eller annen streber finner ut noe han tror er lurt og truer med å kicke meg fra guildet om jeg ikke tar bort deep wound:) Men til dags dato har jeg aldri hørt (in-game) om noen som klager på at man tar opp debuffplasser på bosser. 6721652[/snapback] er vel warlocks/prester som syter (meg inkludert ). Når noen hyler "more dots" og plutselig er 2-3 deep wounds og 5 rend Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Vel, det er jo forskjell på "nødvendige" og unødvendige dots. Serpent sting, moonfire, poison og annet dritt er unødvendig. Deep wounds klarer jeg å leve med, samme med Winter's chill. Nå er det en stund siden vi brukt mer enn ett minutt på å ta ned 2x giants i MC, men når 3-5x Curse of Doom ble dyttet unna av ørti serpent stings, så jeg rødt. 12-20k skade erstattet av 1500-2500.. grrr. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 jeg har nå respeccet til 31/5/15 og er sword specc, jeg bare lurte på om det var et ganske bra 2h sverd som ikke dropper i MC/BWl/ZG etc. ? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) jeg har nå respeccet til 31/5/15 og er sword specc, jeg bare lurte på om det var et ganske bra 2h sverd som ikke dropper i MC/BWl/ZG etc. ? 6723964[/snapback] http://www.thottbot.com/?i=53896 http://www.thottbot.com/?i=53095 Kunne ikke dy meg men serial, hva med et enkelt thottbot søk? Blå quality 2h swords lvl 50+ Endret 22. august 2006 av Carl M Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) nå tanka jeg nettopp twin emps for første gang, uten et eneste prot talent måtte steppe inn siden MT hadde connection problems Endret 22. august 2006 av Terje82 Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) *snip* Bare glem det Endret 11. november 2006 av Selte Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Vent til du er 60 med å styre med defensegear. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei, jeg er en lvl 52 warrior med godt utstyr for levelen. Head: http://www.thottbot.com/?i=9642 main hand: http://www.thottbot.com/?i=8407 off hand: http://www.thottbot.com/?i=16653 ++ men pga av guildet må jeg gå defensive specc. Det eneste av defence gear jeg har ordna meg er: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13072 og http://www.thottbot.com/?i=38597 + 3 valor Hva mer ville dere anbelfale? og viktigst av alt, hvordan skal jeg specce? 6725452[/snapback] Bruk den her. Bli lvl 60 før du tenker på respec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå