Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Noen av dere som har merket seg at valor skuldrene ikek dropper mer?

 

Selv har jeg nå vært 25 ganger foran rend og dem siste 10 gangene (etter siste patch) har jeg ikke sett dem i det hele tatt. Jeg har i alt sett dem 2 ganger av de 25 gangene jeg har vært foran ham.

 

Dette suger sinnsykt og begynner å ødelegge min opplevelse i wow. Pga armor upgrade blir stoppet da jeg mangler kun skuldrene.

 

Hvorfor forandrer blizzard drop-rate på dem skuldrene er beyond min fatteevne.

6670931[/snapback]

Jeg har to lvl 60 warriors og har gått bortimot 80-90 runs og har sett de droppe 3 ganger. Over det siste året. 2 av dropsa nylig, for meg har dropraten økt fra 0.014% til 10%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MY UBAH GNOME!!

 

Name: JanJansen

Class: Warrior

Race: GNOME! :thumbup:

Server: Doomhammer

LVL: 60

Guild: CoA (Crusaders Of Azeroth)

 

Ja.for meg var en Gnome Warrior bare det rette valget for meg!

Jeg bare elsker den fete dansen til disse gnomene med lys pipene stemme.

Jeg er en av De få som er Gnome Warrior på min server..

Jeg vil gjerne at flere kontakter meg over WoW så vi kan spille litt WoW!

 

Jeg har faktisk Noen Epix!

Jeg PvPer mye.. rank 7 atm.. Exalted med AV, men prot spec atm :(

Vi gnomer er jo bare best i Melee! Vanskelige å targete i combat!

 

Dette er min så kalte Victory dance! Neida jeg bare danser foran

min kamerat som er horde.. Vi var 3-2 ally som prøvde å drepe han..

 

>>>>>>>>>

Lenke til kommentar

Åh, forresten til dere som skal velge våpen enchants:

 

http://forums.elitistjerks.com/viewtopic.php?id=7894

 

If I remember Correctly the offhand proc rate averages out to about 22 str, and double crusader procs rule.

 

On my spreadsheet, offhand averages out to about 22 str.  The great thing is that there is very little that influences offhand proc rate(haste), so I can say with a good amount of confidence that the number is correct.  7 more str worth the extra price?  Usually is for me, especially since a lot of my offhand weapons were originally mainhand weapons.
Lenke til kommentar

Det eneste jeg som sagt har vært uheldig med er skuldrene. Alt det andre droppet på dem par første runs, selv skjoldet. Og hjelmen utrolig nok på første gang jeg var med å tok ned scholoo bossen. Strevet litt med bootsa men etter 7 run rett etterhverandre kun for disse bootsa så droppet dem:)

 

I går droppet heller ikke skuldrene og jeg hoppa av når rend døde:) Jeg orker ikke mer av hele ubrs run bare for å få skuldrene mine. Mange i guildet vet jeg strever og ser gjennom fingrene med min noe ustabile tilstedeværelse om rend ikke dropper dem:)

Lenke til kommentar

spaulders, brestplate og draconic defender droppet mitt første run med warrioren min.. passet shoulders siden jeg er fury spec å liker de fra warrior questet bedre.. å chest og shield fikk jeg begge siden gruppen splittet så jeg fikk guild members til å hjelpe meg xD

 

har foreste den shieldet på palaen min også, rollet ikke mot noen warrior.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...