Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

joa jeg kommer sikkert til å by på might når det dropper i og med at det forventes at jeg gjør det. Men er ikke OEB det beste som dropper i MC? Og dkp'en vi får der kan ikke brukes andre steder enn i MC når vårt og det andre guildet er der sammen. Det begynner å bli flaut å løpe rundt med demonshear etterhvert:)

 

Men du har sikekrt rett i det egentlig. DKP'en jeg nå opparbeider meg vil ikke være verd noe som helst når vårt eget guild begynenr å kjøre mc alene, så jeg kan liksågodt bruke det på might ja. Det er jo ikek sikekrt OEB dropper før vårt sammarbeid med det andre guildet opphører uansett så.

Lenke til kommentar
joa jeg kommer sikkert til å by på might når det dropper i og med at det forventes at jeg gjør det. Men er ikke OEB det beste som dropper i MC? Og dkp'en vi får der kan ikke brukes andre steder enn i MC når vårt og det andre guildet er der sammen. Det begynner å bli flaut å løpe rundt med demonshear etterhvert:)

 

Men du har sikekrt rett i det egentlig. DKP'en jeg nå opparbeider meg vil ikke være verd noe som helst når vårt eget guild begynenr å kjøre mc alene, så jeg kan liksågodt bruke det på might ja. Det er jo ikek sikekrt OEB dropper før vårt sammarbeid med det andre guildet opphører uansett så.

6647492[/snapback]

 

Nei, OEB suger. Skaff deg Spinal Reaper eller Bonereavers edge.

Lenke til kommentar
joa jeg kommer sikkert til å by på might når det dropper i og med at det forventes at jeg gjør det. Men er ikke OEB det beste som dropper i MC? Og dkp'en vi får der kan ikke brukes andre steder enn i MC når vårt og det andre guildet er der sammen. Det begynner å bli flaut å løpe rundt med demonshear etterhvert:)

 

Men du har sikekrt rett i det egentlig. DKP'en jeg nå opparbeider meg vil ikke være verd noe som helst når vårt eget guild begynenr å kjøre mc alene, så jeg kan liksågodt bruke det på might ja. Det er jo ikek sikekrt OEB dropper før vårt sammarbeid med det andre guildet opphører uansett så.

6647492[/snapback]

 

http://thottbot.com/?i=38057

http://thottbot.com/?i=38349

 

Begge dropper av Ragnaros.

 

OEB er et utrolig trivielt våpen, og både Zin'rokh og Rajaxx-sverdet er vel bedre=

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Da du har sjangse på noe annet enn OEB så bør du heller ta deg Bonereaver eller Spinal Reaper

 

Jeg dreit meg ut på det der og brukte DKP på OEB, ikke at det er dårlig men i forhold til Bonereaver er det sucky. Et par uker etterpå drepte vi Ragnaros og Spinal Reaper droppa. Da hadde jeg ikke mest DKP mere, og måtte gi meg.

Er du blandt de som har mest DKP så spar dem, bruk kun litt på cheap might.

Might er alltid en fordel å ha pga gode tanke egenskaper, og gode ressistancer.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

ok jeg skjønner poenget deres:) ja jeg burde kanskje vente på det sverdet ja:) Selv om OEB er 100 ganger kulere:) men men vi får se.

 

Jeg har mest dkp, men et eneste might item kommer ikek til å være billig da alle dem tre andre warriorene kommer til å by. Så da er jeg under dem igjen etter 1 might del rikere:( men men such is life.

 

Og siden min dkp ikek varer evig pga mulig opphøring av sammerbeidet så er det mulig jeg bruker alt på første og beste våpen som dropper.

 

Men i utganspunktet har jo dere helt rett! :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg duelerte mot kameraten min i går:) han er holy spec prest og har omtrent like mye epics som jeg. Det var utrolig gøy og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg har aldri eid noen så mye i hele min wow tid:) han hadde rett og slett ikke en sjanse:) joda han tok jo liv av meg også, men vi var på TS og han ba meg vente med å skade ham når han var på 50% liv så han fikk tid å mindcontrolle meg hehe. han sa ha nskulle hoppe meg utfor klippen der utenfor IF:) men han gjorde det selvsagt ikke. I duel så er det vel strengt tatt ikke lov etter uskrevne regler å mindcontrolle dem for så og la dem hoppe i døden:)

 

Men hadde han vært shadow hadde han nok tatt meg:) Husker han fortalte at han tok vår gode mage venn 3 av 5 ganger i duel som shadowprest. Da var det riktignok et par lvl i forskjell på dem. Husker ikke hvem som var høyest.

Lenke til kommentar

Hvordan er utstyret ditt? Er 21/30 holy selv, og har bare tapt mot et par warriors i dueller med holy-gearet mitt. Da gjerne rank 14-warriors og ashkandi-nooblets. Pleier ikke å ha problem med folk i MC-gear og dårligere, da jeg greit out-healer skaden deres.

 

Har dog mye med spilleren å gjøre.

Lenke til kommentar

jeg har epic hanser, bukser, neck og bracers. Ellers gode blå dps warrior items. Presten har noenlunde samme oppsett, men han er heal specca og har ikke valgt noe som helst som hjelper i pvp. Han spec er jeg ikke sikker på men han valgt den slik at han kan heale maks. Han fikk heala seg fult opp en gang. Andre gang han prøvde fyrte jeg pummel og han var død en kort stund etter.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Noen av dere som har merket seg at valor skuldrene ikek dropper mer?

 

Selv har jeg nå vært 25 ganger foran rend og dem siste 10 gangene (etter siste patch) har jeg ikke sett dem i det hele tatt. Jeg har i alt sett dem 2 ganger av de 25 gangene jeg har vært foran ham.

 

Dette suger sinnsykt og begynner å ødelegge min opplevelse i wow. Pga armor upgrade blir stoppet da jeg mangler kun skuldrene.

 

Hvorfor forandrer blizzard drop-rate på dem skuldrene er beyond min fatteevne.

Lenke til kommentar

Stemmer det. Sjeldent jeg ser dem nå. Noe loot dropper oftere en annet, og nei det er ikke slik at det bare føles slik. Mage og Warlock tier 0 deler dropper oftere enn for eks. Valor. Når jeg spilte presten droppa det lite devout, det var lite av det på AH, samme med Valor. Magister, Lightforce og Dreadmist derimot.. Samme er det nå med magen. Masse drops tidligere nevnte klasser, heller lite Valor, Shadowcraft og Wildheart. Faktisk har jeg kun en gang sett Valor hanskene på AH, aldri sett Devout hanskene til salgs.

Så gamer 73 du er ikke alene om å føle det slik, vet ikke om det bare er følsen vår. Kanskje er det slik?

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

ja det suger :cry:

 

Kan nevne at LF skuldrene droppet 2 ganger fra beast i mine 2 UBRS run jeg gjorde i går. Palas er heldig med dem skuldrene.

 

Men jeg vet også at prest-chest dropper sinnsykt sjeldent fra drakki også. Tror GM'en vår har vært der hele 80 ganger uten å ha fått den. Men det skal sies at han har tapt et par rolls.

 

Jeg har tapt 2 ganger for valor skuldre, men det var sinnsykt lenge siden. Nå nekter jeg plent å være med i UBRS om den andre warrior'en mangler skuldrene. Hjertet mitt tåler ihvertfall ikke tape på en roll om jeg først får se skuldrene droppe. Jeg sa i guildet mitt at om jeg taper et roll på valorskuldre så kaster jeg både wow og pc'en ut av vinduet.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...