Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Agi om du skal bruke våpnet til å tanke med. Ut over det er ikke agi noen warrior-stat imo. Jeg blir nesten lei meg når jeg ser warriors med +8 agi libram på head/leggings...

 

Crusader mainhand er et must, Crusader eller +15str i offhand. Selv har jeg dual Crusader for tiden, kan bekrefte at det proccer over en lav sko. Faktum at de stacker gjør det helt enestående.

Lenke til kommentar

I går tok vi 7 bosser i MC og jeg må innrømme at det ikke var lett å unngå å by på might delene som droppet:) Men meg og MT mente det var best at han fikk samlet alle delene før jeg begynner å samle. Dessuten er ikke might noe for en dps warrior som jeg halveis er:) Nå går jeg bare å venter på at OEB skal droppe og jeg gå all-out med dkp'en min.

 

Det skal ikke være lett for en sliten kriger der ute:)

Lenke til kommentar
I går tok vi 7 bosser i MC og jeg må innrømme at det ikke var lett å unngå å by på might delene som droppet:) Men meg og MT mente det var best at han fikk samlet alle delene før jeg begynner å samle.

6646708[/snapback]

 

Mange guilds som har brent seg på å geare kun 1 tank heftig opp først. Plutselig blir tanken inaktiv, eller bytter guild helt uten videre, og whoops, tilbake til start.

Lenke til kommentar

ja selv har jeg zandalar epic bracers til dps:) og den blastershor droppet også i går, men jeg gav meg på 40 dkp da jeg helst vil spare til OEB også må jeg jo nesten by på might neste gang..tror GM forventer det av meg nå når MT nesten har alt av might. dessuten har han som bød på blastershot OEB fra før av og han hadde garantert fått meg til å bruke nesten alle dkp'ene på blastershot, selv om jeg hadde vunnet i og med at jeg har 40 mer dkp enn ham. Men som sagt jeg ville brukt så mye dkp at warriors med mindre dkp lett hadde vunnet OEB om den dropepr neste gang. Vår MT er dønn stabil i guildet vårt så det er ikke noe problem og han er i tillegg en utrolig grei kar som jeg etterhvert anser som min venn. Og warriorsene fra det andre guildet anser jeg ikek som mine venenr, heller som bitre konkurenter:) jeg verken liker eller hater dem:)

 

Selv er jeg 2-3 valg av warriors når vi joiner for MC med et annet guild. Det er som oftest plass til 5-6 warriors da, dvs 2-3 fra vårt guild. Men han som egentlig er fast nr 2 har ikek vært online på en stund så fortsetter jeg å stilel så blir kanskje jeg valg nr 2 fast:)

 

+9 STA har jeg hatt på bracers siden tidenes morgen:)

 

jeg har jo ihvertfall bravers of might som jeg vant på en roll mot trashmobs før vi begynte med dkp:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...