andiss Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei skal respecce til tank/protection Build. Skal minst ha 31 poeng i Protection. Kan noen her lage meg ett bra tanking build ? Har vært offensive så lenge jeg kan huske. Så for å være erlig har jeg ikke mye peiling på hva et bra tanking build er. Hadde vært flotters om dere kunne hjelpe meg ;-) Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 10/10/31 - http://www.wowhead.com/?talent=TA0bZVVZEizoe0zMo 10/5/36 - http://www.wowhead.com/?talent=LA0bZVZEizoe0dVo Lenke til kommentar
Yerua Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvem sa at warrior's ikke kunne gjøre skade? :!: SJEKK DEN FILMEN! da vil dere se at warrior's kan gjøre skade! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ræva full av buffs, personlig healer og dispeller og recklessness sier vel ikke særlig mye annet enn at warrior er en god teamklasse. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 ser jeg både MS og deathwish i den filmen? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Talent bug, 31/21/0 build. Noe med at warriors fikk 52 talent points ved en bug etter en eller annen patch, er ikke sikker. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Etter en eller annen patch kunne du specce 31/20 og respecce uten å miste mortal strike, for deretter å specce 30/21, og dermed få både mortalstrike og deathwish. Ble hotfixa ganske fort da Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 okey, da var den filmen enda mer teit da. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 har noen sagt at warriors ikke kan skade i denne tråden? med rett gear dealer vi mer dmg enn noen annen class Lenke til kommentar
værdama Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Jeg driver og diskuterer med en kamerat akkurat nå. han sier han får rage av og ha anger management. Han mener han får rage per tick når han er i combat. men kan dette stemme, jeg har en warrior selv men jeg har ikke speccet anger management. siden jeg er fury... men stemmer det min kamerat sier? Endret 4. august 2006 av værdama Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg driver og diskuterer med en kamerat akkurat nå. han sier han får rage av og ha anger management. Han mener han får rage per tick når han er i combat. men kan dette stemme, jeg har en warrior selv men jeg har ikke speccet anger management. siden jeg er fury... men stemmer det min kamerat sier? 6611314[/snapback] Lese tooltip, kanskje? Anger Management: "Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%" Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Jeg driver og diskuterer med en kamerat akkurat nå. han sier han får rage av og ha anger management. Han mener han får rage per tick når han er i combat. men kan dette stemme, jeg har en warrior selv men jeg har ikke speccet anger management. siden jeg er fury... men stemmer det min kamerat sier? 6611314[/snapback] Lese tooltip, kanskje? Anger Management: "Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%" 6611355[/snapback] Nei det er feil.. Anger management genererer 1 rage hvert andre sekund mens du er i comat. Edit: combat, ikke combt Endret 4. august 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg driver og diskuterer med en kamerat akkurat nå. han sier han får rage av og ha anger management. Han mener han får rage per tick når han er i combat. men kan dette stemme, jeg har en warrior selv men jeg har ikke speccet anger management. siden jeg er fury... men stemmer det min kamerat sier? 6611314[/snapback] Lese tooltip, kanskje? Anger Management: "Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%" 6611355[/snapback] Nei det er feil.. Anger management genererer 1 rage hvert andre sekund mens du er i comat. Edit: combat, ikke combt 6611396[/snapback] Heller ikke comat, eller? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Å faen eid Jaja begynner å bli litt seint. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Trodde anger management gjorde slik at ragen forsvant 30% tregere? Spilte på haxxe fury warrioren til værdama som bruker nubstick. Var faktisk litt gøy :O . Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Mener å huske at Anger Management har vært bugged i det siste, slik at du faktisk får 1 rage per tick, eller annethvert tick, eller noe sånt. Du får i hvert fall rage over tid mens du er i combat. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Anger management har alltid vært "bugget". Du mister 3 rage per tick "out of combat", og når blizzard kodet anger management, laget de det slik at du mistet 3 rage og får 1 rage per tick, istedet for å miste 2. Dette virker da også slik at du får det ene rage ticket i combat også. Lenke til kommentar
Yerua Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bra sykt at warrior leder i DPS i MC raid, det var meg det Leda til og med over dem når magene AoE'd mobsa Rank 10 champion warrior set ftw! Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 warrior kan gjøre bra dmg ja, patchwerk fra mine øyne Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Gief 60 warrior med ashkandi . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå