Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Hei skal respecce til tank/protection Build. Skal minst ha 31 poeng i Protection.

 

Kan noen her lage meg ett bra tanking build ? Har vært offensive så lenge jeg kan huske. Så for å være erlig har jeg ikke mye peiling på hva et bra tanking build er. Hadde vært flotters om dere kunne hjelpe meg ;-)

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver og diskuterer med en kamerat akkurat nå. han sier han får rage av og ha anger management. Han mener han får rage per tick når han er i combat. men kan dette stemme, jeg har en warrior selv men jeg har ikke speccet anger management. siden jeg er fury... men stemmer det min kamerat sier?

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Jeg driver og diskuterer med en kamerat akkurat nå. han sier han får rage av og ha anger management. Han mener han får rage per tick når han er i combat. men kan dette stemme, jeg har en warrior selv men jeg har ikke speccet anger management. siden jeg er fury... men stemmer det min kamerat sier?

6611314[/snapback]

 

Lese tooltip, kanskje?

 

Anger Management:

"Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%"

Lenke til kommentar
Jeg driver og diskuterer med en kamerat akkurat nå. han sier han får rage av og ha anger management. Han mener han får rage per tick når han er i combat. men kan dette stemme, jeg har en warrior selv men jeg har ikke speccet anger management. siden jeg er fury... men stemmer det min kamerat sier?

6611314[/snapback]

 

Lese tooltip, kanskje?

 

Anger Management:

"Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%"

6611355[/snapback]

 

Nei det er feil.. Anger management genererer 1 rage hvert andre sekund mens du er i comat.

 

Edit: combat, ikke combt

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Jeg driver og diskuterer med en kamerat akkurat nå. han sier han får rage av og ha anger management. Han mener han får rage per tick når han er i combat. men kan dette stemme, jeg har en warrior selv men jeg har ikke speccet anger management. siden jeg er fury... men stemmer det min kamerat sier?

6611314[/snapback]

 

Lese tooltip, kanskje?

 

Anger Management:

"Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%"

6611355[/snapback]

 

Nei det er feil.. Anger management genererer 1 rage hvert andre sekund mens du er i comat.

 

Edit: combat, ikke combt

6611396[/snapback]

 

Heller ikke comat, eller? :p

Lenke til kommentar

Anger management har alltid vært "bugget". Du mister 3 rage per tick "out of combat", og når blizzard kodet anger management, laget de det slik at du mistet 3 rage og får 1 rage per tick, istedet for å miste 2. Dette virker da også slik at du får det ene rage ticket i combat også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...