Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Warriors er ikke lette å bruke i PvP uten gode healers, nei :) Og dem er det altfor få av! Iallefall på min server...!

Jeg var imidlertidig så heldig at jeg fikk et godt endgame guild ganske fort! Masse flaks som gjorde det! Men flaks skal man da ha noen ganger? ;)

Lenke til kommentar
det er bare en ting jeg må si, det er mange warriors i wow! nei jeg tuller ikke, det er helt umulig å finne en endgame guild som i det heletatt rekruterer warriors.

6543199[/snapback]

Skal du ha deg en god guild må du enten være med helt fra starten eller ha bekjentskaper i guildet, etter mine erfaringer!

Lenke til kommentar
det er bare en ting jeg må si, det er mange warriors i wow! nei jeg tuller ikke, det er helt umulig å finne en endgame guild som i det heletatt rekruterer warriors.

6543199[/snapback]

Skal du ha deg en god guild må du enten være med helt fra starten eller ha bekjentskaper i guildet, etter mine erfaringer!

6549058[/snapback]

Ja, eller en super application ;)

For meg var det det förste du sa, väre med fra starten. Er på Flamegor nå ;)

Lenke til kommentar

6543199[/snapback]

6549058[/snapback]

Ja, eller en super application ;)

For meg var det det förste du sa, väre med fra starten. Er på Flamegor nå ;)

6555709[/snapback]

Gode kontakter er nesten alt. Å ha bekjentskaper i guilds, gjerne til folk som kan trekke i tråder (officers) er over halve jobben. Det kommer litt av seg selv om du er aktiv og viser pågangsmot

Lenke til kommentar
Å herregud! Skjönner godt hvorfor de endra design xD

6588510[/snapback]

CHTs nåværende design er jo ikke akkurat lekkert det heller.. :roll:

6591106[/snapback]

Synes designet passer ganske bra med tanke på navnet jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...