Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

om man har 2x protectors?  ser ikke poenget. samme våpen

6382030[/snapback]

Feil.

Protector's Sword er unique, så Per-Stian må ha et level 58 sverd og et level 48.

Level 48 sverdet har 35 dps og er mye dårligere enn Kroll blade.

Kroll Blade er vel ikke så dyrt som det en gang var så Kroll bade med Protector's Sword i off-hand er en god kombinasjon.

6382984[/snapback]

fair enough glemte det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nytt spørsmål..

+15str/crusader, 15str/15str, 15agi/15str, 15agi/15agi, 15agi/crusader eller crusader/crusader og isåfall hvilken av hendene? :)

gearet mitt forresten: http://ctprofiles.net/1498086

Ikke akkurat noe å flexe over etter 18dager played :cool:

Fikk joine ZG i dag, plukka opp nok rep til bracers på ett run inc. madness og fish til bracers + fikk bloodlord's defender (var ikke grådig, ingen andre ville ha :))

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Får DPS bracers og pants fra WSG - 18000rep igjen, så vet ikke, skal trappe ned pvp etter Commander (og tiger)..

AB repen min er: 9000/12000, så går iaff. for Revered.. Er ett horde farm-team med 13-14 eks. High Warlords som driver og tuller seg der. Klarer å temme dem med guildet, men i andre alliance farm-team går det ikke...

AV gidder jeg ikke, horde får signe opp nærmest som gruppe, mens jeg havner bare med masse idioter som maser om å få nub-sticken sin, som jeg har til gode å få, har ikke vunnet ennå...

Enda ett spørsmål: Hva er miss-raten på Dual-wield?

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
om man har 2x protectors?  ser ikke poenget. samme våpen

6382030[/snapback]

Feil.

Protector's Sword er unique, så Per-Stian må ha et level 58 sverd og et level 48.

Level 48 sverdet har 35 dps og er mye dårligere enn Kroll blade.

Kroll Blade er vel ikke så dyrt som det en gang var så Kroll bade med Protector's Sword i off-hand er en god kombinasjon.

6382984[/snapback]

Hva er Kroll Blade?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...