M@R7!N Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Altså, på lvl 26 tar du ikke en decent shaman på samme level eller høyere De kan jo tilogmed kite deg da, siden hamstring ikke har 50% snare. Har du dog Piercing howl og Ms (noe du ikke kan ha før lvl 40ca ) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg tenkte jeg skulle få tak i Tortoise Armor til meg... men jeg finner ikke ut hvor Blackfathom Deeps er... noen som vet hvor det er? Du er level 26 og vil ha level 20-armor uten ekstra stats? Tøys, du vil heller ha Shining Silver Breastplate som en smed kan lage til deg. Men har dere alliance-krigere ingen class-quests med fine rewards? Min tauren warrior hadde en liten håndfull av dem, som bl.a. gav meg Brutal Hauberk. Det kan jo være en idé å undersøke det ... Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg tenkte jeg skulle få tak i Tortoise Armor til meg... men jeg finner ikke ut hvor Blackfathom Deeps er... noen som vet hvor det er? Du er level 26 og vil ha level 20-armor uten ekstra stats? Tøys, du vil heller ha Shining Silver Breastplate som en smed kan lage til deg. Men har dere alliance-krigere ingen class-quests med fine rewards? Min tauren warrior hadde en liten håndfull av dem, som bl.a. gav meg Brutal Hauberk. Det kan jo være en idé å undersøke det ... ville ha den p.g.a at det er 311 armor på den... Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Eh. 1. Paa lvl 26 eller whatever har 50 armor ingenting og si, faa deg stats! 2. Du levler i fra det paa 1/2/3 ps! amerikansk tastatur... Edit, Siden du bruker min konto kan jeg heller skaffe noe bedre Endret 17. august 2005 av Dandar Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har hjulpet en kompis med diverse Warrior-quests (Brutal armor på lvl20, brutal leggings litt senere), og det er sant som Dandar sier, man vokser fra sakene på 0,svisj. Eneste lowlevel-sakene som man gjerne har en stund (som jeg har sett), er reward for Leaders of the fang (Crescent staff) eller Corpsemaker (drop i RFK). Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Tjaa, de fleste warriorerne klarer å skaffe seg Whirlwind Axe når de får questet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har hjulpet en kompis med diverse Warrior-quests (Brutal armor på lvl20, brutal leggings litt senere), og det er sant som Dandar sier, man vokser fra sakene på 0,svisj. Eneste lowlevel-sakene som man gjerne har en stund (som jeg har sett), er reward for Leaders of the fang (Crescent staff) eller Corpsemaker (drop i RFK). Mailbeltet man får etter endt WC mener jeg..Jeg hadde iallefall et blått 250 arm +5sth 4stam til lvl 42 pga jeg ikke fant noe bedre..det beltet holdt sykt sykt lenge. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Håper "super"skillsa til warrior blir ulinka til hverandre og cooldown på tja 10 min? Pala har 5 min på sitt piss... Jeg hadde igrunn håpet på en oppgradering på warstomp. En slags battle stance whirlwind. Hvor den tar høy dmg til alle mobsa rundt deg og stun. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 /clap beste warrior filmen jeg har sett http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=4761 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tenkte jeg skulle legge rouge cutter builden på hylla en stund. Noen som har en defenc spec å annbefale? Har fått queall`serrar og greier, så guilden forventer nesten def. spec. Er det foresten noen som vet hvor mange defence en% doge eller parry er? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Om defense for level 60 warriors: Øker block-sjansen Øker parry-sjansen Øker dodge-sjansen Minsker sjansen for at en mob treffer deg Minsker sjansen for å bli critta Minsker sjansen for å få en såkalt "crsuhing blow" Så vidt jeg har lest, er 25 def = 1% økning/minskning for alle punkter. En gjennomsnittsmob har etter sigende 5% crit-sjanse. Om du har 300 + 5*25 = 425 defense, skal mobs ikke kunne critte deg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 All defence skal nerfres med 33% i neste patch. HAr ikke link, men ryktet går Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Det er ikke et rykte, etter 1.7 blir all items med defencive, nefred 33%. 1.7 Patch notes: http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html We have determined that the defense statistic was being applied to items too liberally, causing those items to be stronger than they should have been relative to other items of the same level with different effects. As a result, we have reduced the amount of defense points on all items with bonuses to defense by approximately 33% in order to bring those items in line with other similar items. Dette har det vært en masse treads om på de officielle wow warrior forumene. Endret 24. august 2005 av B-QL Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Først fjerner de agility på "might" settet for å bytte det ut med +defense, og nå tar de vekk store deler av +defense i tillegg. Jeg tror warrior har det eneste tier 1 settet som kommer til å bli dårligere en Dire Maul blått, om de ikke gir tilbake litt stats.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Defence nerfen kom jo helt fra blå himmel :-| Har iof sett en del rogue whine ang "dodge, dodge, miss, miss, parry, parry, block, block" som er ett resultat av høy defence, men hva så er jo seriøst gimpa som prot specca/geara (har 424 defence, mangler noen pices). Tror jeg skal droppe def gearet som jeg har kosta på _en del_ penger (enchanted thorium armour før reaper) åsså en flat 33% reduction, fordi defence stat gear gikk over "thresholden" til blizzard, ikke at de vil si hva de mener med det (i så fall burde de jo nerfe alle andre klassers +dmg/heal gear, siden disse har bra med int,spi, sta, agi og +critt/healing/spell power) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Håper de kan fixe sunder armor igjenn da, eller er det bare jeg som syns at det er vanskeligere å holde aggro etter forige patch? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 nei egentlig ikke :S guttorm jeg kan gi deg min uber spec 2005! Den er 12arms/16prot/23fury Eier så sykt i pvp (Ikke så bra som MS men man tanker sykt bra med det, jeg vet ^^ vært MS spec med epic våpner for 3måneder) Skal få satt den opp ett sted og linke den Lenke til kommentar
PcT Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Her er den.. Anbefaler ALLE warriors som liker PvP og Tanking bruker denne ^^ Arms Talents - 12 points Deflection rank 5/5 Tactical Mastery rank 5/5 Improved Overpower rank 2/2 Fury Talents - 23 points Booming Voice rank 1/5 Cruelty rank 5/5 Improved Demoralizing Shout rank 5/5 Piercing Howl rank 1/1 Blood Craze rank 3/3 Enrage rank 5/5 Death Wish rank 1/1 Improved Intercept rank 2/2 Protection Talents - 16 points Shield Specialization rank 5/5 Toughness rank 5/5 Improved Shield Block rank 1/3 Defiance rank 5/5 Med denne vil ikke rogues få deg unner 90% og warriors vil ikke få deg under 95% (Blood CRAZE ftw!!) Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Håper "super"skillsa til warrior blir ulinka til hverandre og cooldown på tja 10 min? Pala har 5 min på sitt piss... Jeg hadde igrunn håpet på en oppgradering på warstomp. En slags battle stance whirlwind. Hvor den tar høy dmg til alle mobsa rundt deg og stun. Da hadde warriors blitt latterlig overpowered dessverre. Paladins sine skjold er nærmest helt nødvendig for å vinne enhver kamp mens skills som retaliation eller hva det er kallt ikke trengs i enhver kamp, bruker warrioren en av disse skillsa er han nærmest Garantert å vinne, og da har vi den terminator klassen fra CB igjen . Og en oppgradering til en allerede veldig bra skill , "warstomp" trengs heller ikke. Den er meget bra allerede i mine øyne. Sånn føler jeg det ihvertfall. Endret 25. august 2005 av Keylar Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 tror jeg holder meg til 31/0/20 jeg gitt reaper eier fury warriors med critt gear (som jeg jobber med) så får jeg ~20% critt i berzerker mode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå