Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

  Kanskje la Terje 82 svare på det selv hvorfor han mener den er bedre en Conqueror`s.

 

Spurte han Terje82 direkte om hvorfor han syntes den var bedre? Nei, da kan jeg svare? :)

 

Missrate for DW fury warrior er 24% Mer enn 10-15% er høyst unødvendig. Man må jo også balansere HP/AP/CRIT i tillegg til hit.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ett litt dumt spørsmål, men..

 

Arms warriors har best burst dmg sant? (mortal strike etc)

 

Tenker på hvilken builder jeg skal teste ut på twink warrioren min (59) :)

 

Edit: Har tenkt å bruke Reaper. Dw-levler nå :cool:

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Speed har ikke så veldig mye å si med 2h fury, du vil jo lande høyere heroic strikes med treigt våpen(er ikke normalisert vettu) mens det er mindre rom for marginer, men det jevner seg jo ut i det lange løp.

 

Jeg kjører ihvertfall fury med Bonereaver's edge, med ellers bob-bob armor, går fin-fint det. En kompis kjører fury med Sulfuras og tonnevis med attackpower, han har helt vanvittig burst, lander heroic strikes med latterlig høye tall.

 

Fury 2h åpner ihvertfall for mer enn bare standard charge -> hamstring -> mortal strike ->overpower/whirlwind/whatever -> mortal strike -> osv -> execute.

 

Du kan fortsatt kjøre whirlwind og gjøre damage, bruker Bloodthirst isteded for Mortal Strike, overpower gjør massiv damage og gir flurry(hvis du har improved overpower yet da). Time en heroic strike med enrage og death wish, osv.

Lenke til kommentar

utifra våpnene jeg har nevnt er jeg level 42 ;) .

Så har ikke nok rage generetion til å bruke HS.

Og poenget med høye HS er jo akkurat samme om du skulle hatt raskt våpen siden det er +x skade on next hit, noe som gjør at heller et raskt våpen lønner seg til HS spam (og rage generation).

Lenke til kommentar

Har startet en warrior alt, lvl 19 nå. (tauren) Da er det tid for WC snart, så lurte jeg på noe ang. tanking.

 

1. Skifter man ofte stance under tankingen for å "tillgjelighet" til alle angrep?

 

2. Hvordan eller hva er lestteset måten å holde aggro på 4-5 mobs? uten at andre tar overaggroet :p

 

3. Har hørt man bruker 1h våpen + skjold fremfor 2h våpen? (i instancer)

 

Jeg har taunt, mocking blow og heroic strike. er det en slags spesiell "combo" man bør bruke disse? eller kanskje tilfeldig.

 

Ja jeg er warrior nub :whistle:

 

EDIT# la på spørsmål 3

Endret av johnny Bravo
Lenke til kommentar

Det der trenger du ikke tenke for mye på før du får noen flere lvs på ryggen :)

Frem til Maraudon er det så masse villstyringer i instancer så å holde aggro der er rene helvete selv om du uber tanker.

Når du skal tanke er det jo fordelaktig å bruke skjold så du tåler mer.

 

Er mange gode tanke guider og forklaringer på warrior forumet til Blizzard. Da jeg var ny som deg lærte jeg meg mye der.

Ville ha lest der først så sparer vi warriors oss for å skrive alt om igjen som allerede står i denne tråden fra før :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...