Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Filmen viser ikke annet enn at en undergeared, middels dårlig spiller ikke har mye å stille opp med. Warriors er ikke en 1v1-klasse, rett og slett. Med et solid team blir det en annen historie. Masse rage, blessing of freedom, konstant enrage, dispels og heals - da er det artig.

 

Når dette er profilen din, er du greit imba i alt. (ikke min nei^^)

6250634[/snapback]

 

Nå er det jo ikke alle som har imba blessing of freedom da :realmad:

Lenke til kommentar
Filmen viser ikke annet enn at en undergeared, middels dårlig spiller ikke har mye å stille opp med. Warriors er ikke en 1v1-klasse, rett og slett. Med et solid team blir det en annen historie. Masse rage, blessing of freedom, konstant enrage, dispels og heals - da er det artig.

 

Når dette er profilen din, er du greit imba i alt. (ikke min nei^^)

6250634[/snapback]

Sexy gear :)

Så å si det beste gearet som det er mulig å få tak i per dags dato(utenom kanskje DEoI ja)

 

For min del hadde jeg bare gitt en laaang faen i DEoI og specca fury med det der. Sulfuras er jo perfekt for svinhøye heroic strikes, og mace specc er jo ikke særlig tess. Snaut under 680 max damage uten 2h spec der, jatakk!

Lenke til kommentar
går det an og få sånne addons som trykker på de og de spellsa automatisk liksom når du slåsst??

6253503[/snapback]

Nei, men man kan kjøpe kinesere.

6253545[/snapback]

 

 

hva er det, og hvor får eg kjøpt det??

6256388[/snapback]

 

Håper på ironi? ellers så anbefaler jeg deg å slutte med WoW å komme deg ut litt.. siden du lurer på om du det finnes addons som slåss for deg? kanskje komme seg på skolen å se om det er en addon som skriver automatisk for deg maybeh?

Lenke til kommentar
Alt warrior min nå er lvl 30.

 

jeg har tenkt å gjøre warrior questet der hvor man kan velge mellom Øks/Sverd/Mace.

 

Atm er jeg Fury specced.. Hvilket av disse 2 handerne vil passe best med  fury specc. Og hva vil jeg levle fortest med ? Ja har lvl 60 som hjelper meg :p

 

Link til wepsa : http://www.thottbot.com/?s=Whir

 

Takker for alle svar .

6255134[/snapback]

 

Sorry quoter meg selv..answer please ;-)

Lenke til kommentar
huff... ikke skade mye? trodde det var det warrior gjorde jeg..

 

har kommet til lvl 17 nå, burde jeg begynne på nytt? ønsker jo sefølgelig å spille pvp!!

PvP-messig kan jeg ikke skjønne annet enn at Blizzard må finne på noe smart, så det får vi tro og håpe forbedrer seg. Men, hvis du spiller warrior for å gjøre mye skade har du rett og slett valgt feil klasse. De aller fleste klasser gjør mer skade, en del gjør veldig mye mer skade. Rogue, mage og hunter for eksempel. Slik må det nesten være også. Du kan ikke få både plate armor og kraftige angrep uten at du blir rimelig overlegen i forhold til andre klasser.

3689606[/snapback]

 

 

 

WTF hørt om respecc?

Lenke til kommentar
går det an og få sånne addons som trykker på de og de spellsa automatisk liksom når du slåsst??

6253503[/snapback]

Nei, men man kan kjøpe kinesere.

6253545[/snapback]

 

 

hva er det, og hvor får eg kjøpt det??

6256388[/snapback]

 

var bare det at eg såg ein film som var ein som gjor at spellsa blei brukt for han eller noe.. ganske stili

Lenke til kommentar
Filmen viser ikke annet enn at en undergeared, middels dårlig spiller ikke har mye å stille opp med. Warriors er ikke en 1v1-klasse, rett og slett. Med et solid team blir det en annen historie. Masse rage, blessing of freedom, konstant enrage, dispels og heals - da er det artig.

 

Når dette er profilen din, er du greit imba i alt. (ikke min nei^^)

6250634[/snapback]

Sexy gear :)

Så å si det beste gearet som det er mulig å få tak i per dags dato(utenom kanskje DEoI ja)

 

For min del hadde jeg bare gitt en laaang faen i DEoI og specca fury med det der. Sulfuras er jo perfekt for svinhøye heroic strikes, og mace specc er jo ikke særlig tess. Snaut under 680 max damage uten 2h spec der, jatakk!

6255191[/snapback]

 

 

Ville uansett gått full Conq for LOOKS. Bare meg?

Lenke til kommentar
personlig er det bare 2 conqueror items jeg vil ha. Har shoulders, og vil i tillegg ha leggs.

Helm of Endless Rage, Breastplate of Annihilation, Chromatic Boots er bedre enn conqueror i mine øyne.

6253159[/snapback]

 

breastplate of annihilation bedre enn conqueror chest?

 

samme AP og crit, og tre ganger så mye HP? hallo :roll:

Lenke til kommentar
personlig er det bare 2 conqueror items jeg vil ha. Har shoulders, og vil i tillegg ha leggs.

Helm of Endless Rage, Breastplate of Annihilation, Chromatic Boots er bedre enn conqueror i mine øyne.

6253159[/snapback]

 

breastplate of annihilation bedre enn conqueror chest?

 

samme AP og crit, og tre ganger så mye HP? hallo :roll:

6258094[/snapback]

 

BP of Annhilation er bedre for en DW fury warrior.

Lenke til kommentar
personlig er det bare 2 conqueror items jeg vil ha. Har shoulders, og vil i tillegg ha leggs.

Helm of Endless Rage, Breastplate of Annihilation, Chromatic Boots er bedre enn conqueror i mine øyne.

6253159[/snapback]

 

breastplate of annihilation bedre enn conqueror chest?

 

samme AP og crit, og tre ganger så mye HP? hallo :roll:

6258094[/snapback]

 

BP of Annhilation er bedre for en DW fury warrior.

6258400[/snapback]

 

Kanskje la Terje 82 svare på det selv hvorfor han mener den er bedre en Conqueror`s. Men jeg mener det samme som Grendal, at Conqueror`s er bedre. Se også på profilen til Terje 82, han har allerede +10 på hit, er det virkelig nødvendig med så mye ekstra hit når man har fury build?

Mener å ha lest et sted på forumet her at +5 til hit holdt mer enn nok.

Men dog skal ikke påstå det er rett.

Lenke til kommentar

Går du får dualwield (mange fury warriors går dualwield) er nok en god del hit ikke å forakte fordi offhanden din har ganske høy sjanse for å bomme (er ikke sikker på hvor mye, men jeg tror det var 25 %). Og bomming med offhand fører til mindre rage og mindre skade, derfor vil man gjerne at offhanden skal bomme så lite som mye. Så derfor får det heller være at man må ofre litt critt for hit.

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar

misforstå meg rett, conqueror chestplaten leverer nok mer pvE skade enn Conqueror. Det jeg mener er at Conqueror chesten er en bedre chest generellt :)

 

Jeg har selv både BP of annhilation, Field marshal chest, og zandalar chesten, og Conqueror chesten er etter mitt skjønn overlegen alle de tre :)

 

Hit er veldig pent for fury pga ragen gen fra offhanden, men jeg ser egentlig flere bruksområder for Conqueror chesten, er få steder der hp er totalt irrelevant ( jeg teller ikke MC siden det er PUGable).

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...