Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er litt ny på dette med all denne infoen på ett våpen. Har spilt druid, og der har det ikke så mye å si.

Hva er forskjellen på DPS, speed og damagerangen på ett våpen? Hva burde jeg se etter når jeg hvelger våpen?

Kan jo nevne at jeg går en DW build.

6210261[/snapback]

Med dualvield ygger du fortere rage siden du har offhand. Du burde ha raske våpen, så du kan bruke mange herouc strikes (som er on next melee).

Så med treige våpen blir skaden med heroic strike mer, men det er ikke verdt det i forhold til speeden.

Derimot kan du bruke mortal strike som er instant, og hvis du har ett speed 4 våpen da, kan du instant skalde helt villt mye.

Arms er det viktig met crit chanse siden man har bare 6% sjnse til å misse med ett 2-h våpen, og du trener stamine, siden det er veapondamage som sier hvor mye du skader med mortal strike, wirvilwind og owerpoer som er instant weapondamage triks.

Med fury derimot , (endgame) så trenger du strenght for å få høyere attackpower så du kan skade mer med heroic strike som ikke bare er weapondamge men, damage. Strenght increeser ikke weapondaage, det er det bare våpenet selv som gjør.

Mortal strike --> tregt våpen, stamina, crit chanse

Dualvield ---> strenght, raske våpen, og +hit chanse

6210958[/snapback]

 

 

Mye av det du sier er forsåvidt riktig. Selv om ingen ting er uten unntak.

 

Vil bare legge teil at fury build ikke nødvendigvis er et endgame build.

Fury er et veldig fint build å levle med (les: dual wield).

Pumpa på med fury fra hele veien til 60 selv, og det er helt klart overlegent arms for grinding. (testa arms en 3-4 lvls).

 

Bloodthirst derimot, krever at du har en viss mengde med attackpower for at det skal være nyttig.

Lenke til kommentar
Tja, warrior er ganske kult, men det er ALT for mange warriors på executus:(

Nesten umulig å få guild:(

6214759[/snapback]

Er du hord eller ally?

EXZ trenger en warrior atm. :)

6216002[/snapback]

 

 

Ally, EXZ=eXistenZ?

Applya der for noen dager siden, men de sa at de var fulle, uansett så har jeg bare en tier 1, og det er vel egentlig for dårlig for eXistenZ:D

Lenke til kommentar
http://video.google.com/videoplay?docid=-2246510521221436153

 

Kan han ikke spille eller er warrior så nerfa nå..

6068390[/snapback]

 

nå har ikke han så veldig bra gear da.

6068517[/snapback]

 

Jepp. Blues, litt pvp epix og TuF "dont cut it". Selv mot blågearede motstandere.

6107348[/snapback]

 

Meh, jeg har TuF, ringen, og R10, og ellers BG'awards, AB beltet, Emberfury Neck, og Herosim Bracers og har det helt greit i bg...

 

5160HP, 22,15% crit i battle, 650 AP ubuffa (lal). Blir 124 mer atkpwer i 1.11, 1,2% mer crit ^^'

Lenke til kommentar
Fyren i den filmen visste absolutt hva han holdt på med, syntes dog han hadde litt lav dmg :/ Har samme gear omtrent, kanskje dårligere, men Obsidian edged blade. Sliter ikek så mye :p

6241749[/snapback]

 

Nja, han spilte ikke så veldig godt da. Et eksempel er når han duellerte hunteren og warlocken. Når han brukte fear, burde han targeta pet og fearet hunter/lock, og ikke motsatt. Da får han 8 sec fear som *ikke* bryter av damage, i motsetning til det han gjorde.

Lenke til kommentar

Filmen viser ikke annet enn at en undergeared, middels dårlig spiller ikke har mye å stille opp med. Warriors er ikke en 1v1-klasse, rett og slett. Med et solid team blir det en annen historie. Masse rage, blessing of freedom, konstant enrage, dispels og heals - da er det artig.

 

Når dette er profilen din, er du greit imba i alt. (ikke min nei^^)

Lenke til kommentar
Filmen viser ikke annet enn at en undergeared, middels dårlig spiller ikke har mye å stille opp med. Warriors er ikke en 1v1-klasse, rett og slett. Med et solid team blir det en annen historie. Masse rage, blessing of freedom, konstant enrage, dispels og heals - da er det artig.

 

Når dette er profilen din, er du greit imba i alt. (ikke min nei^^)

6250634[/snapback]

Hohoho fin profil det der, mangla bare dark edge. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...