Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål:

 

Av alle stats så er det vel intellect som har minst betydning for en warrior, men hvilken betydning har den egentlig? Alle stats har jo en betydning. Har sett noen få warriors med intellect på sin armor og opplever av og til at jeg får en intellect buff fra mager. Bortkastet tenker nok jeg ofte da :D

Lenke til kommentar
Med Nightmare's i MH får han høyere damagerange enn hva han ville fått med Crul i MH.

 

Høyere damagerange øker Whirlwind skade.

6154160[/snapback]

 

Nei, damage er høyere på edge of chaos!

 

Som sagt er normalization greiene innført for lenge siden. Dessuten var det bare på instant attacks at man fikk større AP bonus på tregere våpen.

Nå er alle instant attacks med 1h normalisert til 2.3 for en warrior tror jeg.

 

Uansett er et tregere våpen i mainhand fint for en warrior mtp HS spam. Bloodthirst dmg er jo uavhengig av våpenet, så det har jo ingen ting å si.

Lenke til kommentar
Hey :)

 

 

 

Akkurat slutta med World of Warcraft etter å ha spilt det siden dagen det kom ut..  :cry:

 

Og nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre egentlig, Spiller Battlefield 2 Special Forces men det er egentlig ikke helt min ting. Noen som har noen suggestions til noen bra spill?  :)

 

Er det verdt å starte med Guild Wars? Har hørt rykter om at Diablo 3 skal komme?  :ermm:

6071199[/snapback]

Jeg skal snart kjøpe WoW og starte en account jeg og en venn (han er rough) har tenkt å banke en annan rough og en hunter er det mulig?
Lenke til kommentar
Er litt ny på dette med all denne infoen på ett våpen. Har spilt druid, og der har det ikke så mye å si.

Hva er forskjellen på DPS, speed og damagerangen på ett våpen? Hva burde jeg se etter når jeg hvelger våpen?

Kan jo nevne at jeg går en DW build.

6210261[/snapback]

Med dualvield ygger du fortere rage siden du har offhand. Du burde ha raske våpen, så du kan bruke mange herouc strikes (som er on next melee).

Så med treige våpen blir skaden med heroic strike mer, men det er ikke verdt det i forhold til speeden.

Derimot kan du bruke mortal strike som er instant, og hvis du har ett speed 4 våpen da, kan du instant skalde helt villt mye.

Arms er det viktig met crit chanse siden man har bare 6% sjnse til å misse med ett 2-h våpen, og du trener stamine, siden det er veapondamage som sier hvor mye du skader med mortal strike, wirvilwind og owerpoer som er instant weapondamage triks.

Med fury derimot , (endgame) så trenger du strenght for å få høyere attackpower så du kan skade mer med heroic strike som ikke bare er weapondamge men, damage. Strenght increeser ikke weapondaage, det er det bare våpenet selv som gjør.

Mortal strike --> tregt våpen, stamina, crit chanse

Dualvield ---> strenght, raske våpen, og +hit chanse

Lenke til kommentar
Hey :)

 

 

 

Akkurat slutta med World of Warcraft etter å ha spilt det siden dagen det kom ut..  :cry:

 

Og nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre egentlig, Spiller Battlefield 2 Special Forces men det er egentlig ikke helt min ting. Noen som har noen suggestions til noen bra spill?  :)

 

Er det verdt å starte med Guild Wars? Har hørt rykter om at Diablo 3 skal komme?  :ermm:

6071199[/snapback]

Jeg skal snart kjøpe WoW og starte en account jeg og en venn (han er rough) har tenkt å banke en annan rough og en hunter er det mulig?

6210653[/snapback]

 

Say what now? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Er litt ny på dette med all denne infoen på ett våpen. Har spilt druid, og der har det ikke så mye å si.

Hva er forskjellen på DPS, speed og damagerangen på ett våpen? Hva burde jeg se etter når jeg hvelger våpen?

Kan jo nevne at jeg går en DW build.

6210261[/snapback]

Med dualvield ygger du fortere rage siden du har offhand. Du burde ha raske våpen, så du kan bruke mange herouc strikes (som er on next melee).

Så med treige våpen blir skaden med heroic strike mer, men det er ikke verdt det i forhold til speeden.

Derimot kan du bruke mortal strike som er instant, og hvis du har ett speed 4 våpen da, kan du instant skalde helt villt mye.

Arms er det viktig met crit chanse siden man har bare 6% sjnse til å misse med ett 2-h våpen, og du trener stamine, siden det er veapondamage som sier hvor mye du skader med mortal strike, wirvilwind og owerpoer som er instant weapondamage triks.

Med fury derimot , (endgame) så trenger du strenght for å få høyere attackpower så du kan skade mer med heroic strike som ikke bare er weapondamge men, damage. Strenght increeser ikke weapondaage, det er det bare våpenet selv som gjør.

Mortal strike --> tregt våpen, stamina, crit chanse

Dualvield ---> strenght, raske våpen, og +hit chanse

6210958[/snapback]

med dual wield vil du mest sannsynlig gå fury og da får du flurry (30 % raskere attack speed i 12 sek eller noen slag) så dette vil øke skaden betraktelig. Og i raids er ikke HS å foretrekke grunnet aggro. Og siden du er fury vil bloodthirst replace (i mangel av norskt ord) mortal strike. Blood thirst er 45 % av nåværende AP, så strength/AP er vel å foretrekke, deretter hit, agi, crit, stamina, men en god blanding av alt er bare bra :) . Fury med 2h slå rimelig hardt det og, vil mene at hvit skade blir høyere, men "gul" (MS, bloodthirst etc etc) blir lavere grunnet at bloodthirst ikke har noe med våpen å gjøre.

Kan hende jeg bommer på noen punkter grunnet warrior ikke er min main, men rett meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Hey :)

 

 

 

Akkurat slutta med World of Warcraft etter å ha spilt det siden dagen det kom ut..  :cry:

 

Og nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre egentlig, Spiller Battlefield 2 Special Forces men det er egentlig ikke helt min ting. Noen som har noen suggestions til noen bra spill?  :)

 

Er det verdt å starte med Guild Wars? Har hørt rykter om at Diablo 3 skal komme?  :ermm:

6071199[/snapback]

Jeg skal snart kjøpe WoW og starte en account jeg og en venn (han er rough) har tenkt å banke en annan rough og en hunter er det mulig?

6210653[/snapback]

 

Say what now? :dontgetit: bare kødder seff fårstår jeg et så ryddig innlegg.

6211038[/snapback]

Sorry kanskje litt rotete.
Lenke til kommentar
Hey! Jeg ga Warriors Blessing of Wisdom, det trenger dem!  :)

6209785[/snapback]

heey må poste morsom kommentar til alle poster...

 

Hvilken enchant burde en tweaka 19 warrior ha på smite hammer? Crusader, agi eller str?

6210200[/snapback]

 

Crusader er egentlig waste etter min mening, selvfølgelig gir det en flott boost, er ikke det, men jeg personlig foretrekker +15strength over crusader..

Lenke til kommentar
Hey! Jeg ga Warriors Blessing of Wisdom, det trenger dem!  :)

6209785[/snapback]

heey må poste morsom kommentar til alle poster...

 

Hvilken enchant burde en tweaka 19 warrior ha på smite hammer? Crusader, agi eller str?

6210200[/snapback]

 

Crusader er egentlig waste etter min mening, selvfølgelig gir det en flott boost, er ikke det, men jeg personlig foretrekker +15strength over crusader..

6211282[/snapback]

Kan også legge til at +strength og +agility booster deg jevnt over, kontra crusader, som bare gjør deg til god-mode i noen sekunder :w00t: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...