Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dere vil bli Uber pr0 warriors studer denne Filmen Sier bare ikke møt denne Warriorn på gata...da kan du godt bare skrive /suicide...eller /pray at du overlever

PS: Filmen er litt stor 150MB, men lover er faen meg Vært det : her er link til driekt download

EID..se og lær! nyyt

Link som funker er greit og ha...

Sry her er en link..den forje linken virka på meg! men samme det her er en annen link bare Velg en server og laste ned fra

Her...velg public server som du laster ned filmen fra!

Lenke til kommentar

ELSKER warrioren min ! :love:

Må bare manne meg opp til å erstatte de 3 grønne itemene mine :p (Gordok's handguards og Omokk's blabla <3)

*laster ned*

Edit: Btw, rogues er ikke noe prob(uansett om de bruker gouge (som jeg lett kan bli immun mot i 10sec ;)), men hvis de har epic våpen er de skumle! Har ingen epics enda :S

Hmm, hva var det som var så sykt med den filmen? :dontgetit: Altså, det der kunne jeg gjort bedre :/ Han hadde lav critchance, men hadde dog en reaper (har ice barbed spear). brukte han disarm forresten? la ikke merke til det, men gidder ikke se en gang til.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
den filmen var syyyyk :D

gjett hvem som fikk lyst til å spille warrior nå :p

Når du ser at en warrior eier så mye.. er det rart du har lyst til å begynne og spille en da! Får så evig lyst.. han tar alt liksom 2 rouges "OMG" har bare lyst til å spille warrior na :tease:

BTW: Frister :phehe Syk warrior til billig penge! ser det ut til da

En ting er litt dritt da må jeg skaffe meg US wow og da blir pingen ikke spezz go! og mister mange venner ingame. :thumbdown:

Lenke til kommentar
den filmen var syyyyk :D

gjett hvem som fikk lyst til å spille warrior nå :p

Når du ser at en warrior eier så mye.. er det rart du har lyst til å begynne og spille en da! Får så evig lyst.. han tar alt liksom 2 rouges "OMG" har bare lyst til å spille warrior na :tease:

BTW: Frister :phehe Syk warrior til billig penge! ser det ut til da

En ting er litt dritt da må jeg skaffe meg US wow og da blir pingen ikke spezz go! og mister mange venner ingame. :thumbdown:

men jeg er sikker på at du kjøper et par venner med den warrioren :D:roll:

Lenke til kommentar

Altså, folks om sier at han her fyren var sykt, tror a) at warrior er skikkelig underpowered (fordi han klarer å drepe), b) at det er super vanskelig å spille.. Nei, det er ikke det når du har spillt han opp 60 levler :p Critgear + highdmg våpen = Konge :p

Lenke til kommentar

Her om dagen questa jeg i blasted-lands, og en stygg NE rogue (lvl55) angrep meg og jeg brukte fear, tokk ned fienden og healte meg med first aid, og roguen kom tilbake, og jeg drepte han! er warrior 51, bruker Ice barbed spear.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Altså, folks om sier at han her fyren var sykt, tror a) at warrior er skikkelig underpowered (fordi han klarer å drepe), b) at det er super vanskelig å spille.. Nei, det er ikke det når du har spillt han opp 60 levler :p Critgear + highdmg våpen = Konge :p

:yes:

Har http://thottbot.com/?i=5700 Executioner's Cleaver, er lv 50 og var i Warsong for første gang i går.

Hadde en kamp mot en 50 Dwarf warrior som hadde vel en 800-900 mere HP enn meg som ork har, og dårlig armor dessverre. Men han hadde et swerd som ikke kunne vært særlig bra, helt mot slutten har han mere hp enn meg kanskje 5-10% mere. Så criter jeg med et regular og crit med execution :) Bruker 31/20 build.

Da måtte jeg bruke en sharpening stone ekstra på øksa :love:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har en Dwarf Warrior lvl 26... Jeg spiller av og til PvP - av og til blir jeg tatt mye, andre ganger tar jeg lvl 30 shaman og rouges... Vet ikke helt om Warrior klassen bør utvikle seg jeg... jeg er i alle fall fornøyd med Warriors sånn som de er nå, men som andre har sagt så kan de jo bli dårligere når du stiger i lvl...

Endret av Hansa92
Lenke til kommentar
Har ikke sett filmen enda, men driver å laste ned.

Har sett en annen syk warrior film der en dwarf slår vilt rundt med spinal reaper.

Manglurr fra Bleeding Hollow sin film ja.. han har skillz han.. men så spillern 24/7 også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...