Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Carl M, forskjellen mellom de våpenene er ikke stor. Når det gjelder swordspec vs. axespec så er jo det positive med swordspec at du har mulighetfor sinnsyk burst dmg og masse rage.

Axespec derimot gir deg jo extra crit, som også er extra rage, men ikke like mye som swordspec kan gi.

Dessuten påvirkes jo crit av impale, noe som er fint.

 

Sier jatakk til begge to jeg :D

Lenke til kommentar
Enig med Carl M, forskjellen mellom de våpenene er ikke stor. Når det gjelder swordspec vs. axespec så er jo det positive med swordspec at du har mulighetfor sinnsyk burst dmg og masse rage.

Axespec derimot gir deg jo extra crit, som også er extra rage, men ikke like mye som swordspec kan gi.

Dessuten påvirkes jo crit av impale, noe som er fint.

 

Sier jatakk til begge to jeg :D

6140428[/snapback]

 

 

axespec gir deg følelsen av recklessness :)

 

Swordspec er bra NÅR det skjer, men personlig foretrekker jeg faktisk 5% passivt med crit. Damage you can rely on ;)

Lenke til kommentar
Nå burde jeg vel kanskje passe på hva jeg sier, med tanke på at jeg er paladin, men jeg kommer så kraftig til å ta macen fra Kel'Thuzad over en warrior  :cool:  Dem har gått og whinet om at macespecc suger hele tiden...

6144453[/snapback]

 

heal heller warrioren som one-shotter mages med den macen du :dribble:

Lenke til kommentar
Axespec er bra for epeen, swordspec er bra for pvp.

6140876[/snapback]

 

Hvorfor det?

 

Anyway, swordspec er bra for pvp, men ikke no spesielt bra for PvE. I PvE er det høy dps som gjelder, mens i PvP er det burst damage.

 

Vil nok si at swordspec > Axespec mtp PvP.

 

Men jeg hadde heller gått for våpen enn spec. Jeg mener, om det var 2 like bra våpen, et sverd og en øks, ville jeg bare tatt den første som droppa av de 2.

Lenke til kommentar
Jeg gjør faktisk nesten mer damage enn warriors jeg *skryt*  :!:  Får jeg inn en skikkelig hit kan den gå veldig høyt :)

 

Warriors vinner på grunn av instant attack o.s.v, noe vi paladins burde fått litt av også..

6145120[/snapback]

 

Hvor hardt du slår (om du ikke teller med enrage osv) kommer jo an på hvor mye attackpower du har. Har en paladin like mye attackpower som en warrior slår han selvfølgelig like hardt.

 

Og at paladin skal få instant angrep er bare latterlig og det vet du :tease:

Lenke til kommentar
macespec er egentlig mest PvP. Og TUF. Any conecton?

 

Huh? Macespec suger jo hardt..

6144598[/snapback]

 

Mange som sier det, og jeg synes også det selv... Men det kan være hendig i PVP, siden stunnen som mace spec gir kan interrupte spellcasting, healing osv. som der igjen kan redde livet ditt in-game eller kan gjør at du får et killing blow i BG... :>

Lenke til kommentar

Man gir vel blanke faen i om det er en mace, om man får en 3.8 95dps mace mellom hendene :!: :!:

Man kan jo gjøre det glimrende med f.eks sulfuras. Denne macen har 15 dps, 2% crit og en haug stats mer.

 

Edit: og grunnen til at det er en mace, er nok at den hadde vært sykt overpowered om det hadde vert et sverd eller en øks.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Axespec er bra for epeen, swordspec er bra for pvp.

6140876[/snapback]

 

Hvorfor det?

 

Anyway, swordspec er bra for pvp, men ikke no spesielt bra for PvE. I PvE er det høy dps som gjelder, mens i PvP er det burst damage.

 

Vil nok si at swordspec > Axespec mtp PvP.

 

Men jeg hadde heller gått for våpen enn spec. Jeg mener, om det var 2 like bra våpen, et sverd og en øks, ville jeg bare tatt den første som droppa av de 2.

6145213[/snapback]

 

vil heller si det er omvendt. Axespec er bedre i pvp pga burst dmg du kan stole på, swordspec er bra for pvE pga rage generation og når du er "buffed" i pvE så er det mer sannsynlig at extra attacks critter.

Lenke til kommentar

Enig med GRendal her. Jeg har fått et par mega-lucky sword proc-[/u]instant[/u]caster death før sword spec og enrage nerf.

 

Det _er_ helt vidunderlig å slenge en dobbel sword proc og mortal strike med enrage der alle critta i trynet på en caster når jeg har 10% hp og har 100%. Det snur fort kampen hvis det proccer litt. Men det er ikke så mye til å stole på. Det kommer mye ann på resten av gearet, med veldig bra gear kan det absolutt være prikken over i-en. Axe-spec gir en konstant burst, et supplement til bursten du har allerede. Dessuten elsker jeg å høre impale lyden og se tallene i fat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...