Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Er man i en MC/BWL farmende guild så er det å bli rank 14 for "gøy". Da Ashkandi er bedre 2h, og Ancient Qiraji Ripper er bedre 1h.

6132490[/snapback]

Lol, rank 14 one-handers er bedre enn ripper, og i tillegg får du begge one-handerene. Ashkandi er kun i så fall marginalt bedre enn rank 14, personlig ville jeg tatt sunderer over Ashkandi - smak og behag. Og selv om man ser bort ifra det dropper det kun et visst antall ashkandi's/rippers, du får ikke alt det beste fra raid dungeons med en gang du har en guild som tar det. Vi har tatt Nefarian 20 ganger, ingen ashkandi so far. :roll:

 

Det er vel "gøy", men ikke kom her og si at rank 14 for melee ikke er de flestes våte drøm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og r14-rewardene for casters er mindre gode. Melee får både ære og våpen. Casters får kun ære. :)

6132168[/snapback]

Er man i en MC/BWL farmende guild så er det å bli rank 14 for "gøy". Da Ashkandi er bedre 2h, og Ancient Qiraji Ripper er bedre 1h.

6132490[/snapback]

 

HW/GM 2h sværdene er faktiskt bedre i PvP en ashkandi ;)

Lenke til kommentar
Og r14-rewardene for casters er mindre gode. Melee får både ære og våpen. Casters får kun ære. :)

6132168[/snapback]

Er man i en MC/BWL farmende guild så er det å bli rank 14 for "gøy". Da Ashkandi er bedre 2h, og Ancient Qiraji Ripper er bedre 1h.

6132490[/snapback]

 

HW/GM 2h sværdene er faktiskt bedre i PvP en ashkandi ;)

6132903[/snapback]

 

eeeeh?

Lenke til kommentar

Noen som har et begrunnet forslag til talent build på en lvl 29 wsg twink?

 

Frister veldig med Piercing Howl til å bremse huntards/druids som hopper av sted med flagget mitt. Hva med imp overpower? er jo kos å få inn det ekstra harde slaget iblandt.. eller hva med overlevelse talents, som f.eks Deflection (5% parry) eller Anticipation (10 defence)? målet er jo å leve lengre enn fienden :)

post et mer eller mindre begrunnet forslag, er morsomt å se hva folk mener, gjerne slike med twink erfaring...

Lenke til kommentar
Er man i en MC/BWL farmende guild så er det å bli rank 14 for "gøy". Da Ashkandi er bedre 2h, og Ancient Qiraji Ripper er bedre 1h.

6132490[/snapback]

Lol, rank 14 one-handers er bedre enn ripper, og i tillegg får du begge one-handerene. Ashkandi er kun i så fall marginalt bedre enn rank 14, personlig ville jeg tatt sunderer over Ashkandi - smak og behag. Og selv om man ser bort ifra det dropper det kun et visst antall ashkandi's/rippers, du får ikke alt det beste fra raid dungeons med en gang du har en guild som tar det. Vi har tatt Nefarian 20 ganger, ingen ashkandi so far. :roll:

 

Det er vel "gøy", men ikke kom her og si at rank 14 for melee ikke er de flestes våte drøm.

6132669[/snapback]

 

Guess I struck a nerve.

 

Poenget er hvorfor skal du utsette deg selv for HC PvPing og BO i AB/WSG 8-14 timer/døgnet i 3 måneder, når du kan gå for noe annet?

 

Ja Ashkandi/AQR er relativt sjelden. Sjekka nøyere nå, R14 sverd/økser er marginalt bedre enn AQR.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Hva mener du med AQR?

6134258[/snapback]

 

Fra Fankriss The Unyielding

Ancient Qiraji Ripper

6134262[/snapback]

 

Ah ja. Riktig. Trodde du hadde enda en "ashkandi" i tankene. Med andre ord two hand opplegg^^.

 

Carl M.. Ashkandi er _mye_ bedre enn rank14 two hand.

6135352[/snapback]

Haha :D Du må fleipe, er litt skremmende når så mange mislykkes i å mestre et så enkelt spill som WOW.

Lenke til kommentar
Du kan jo kansje forklare hvorfor du tror r14 våpenene er bedre en ashkandi istedet for å grave din egen grav?

6135777[/snapback]

 

Ikke minst Sunderer (øks) mot Ashkandi.. (Her titter vi ikke på orcs pga han ikke har spesifisert noe)

Lenke til kommentar
Askhandi gir en warrior følgande i forhold til rank14-sverd/øks/mace:

-9 max damage

+34 attack power

-8 stamina

- 1% crit

 

Tja, kva skal eg seie?

Til sjuande og sist trur eg ikkje du vil merke den heilt enorme forskjellen.

6136193[/snapback]

 

den er også 3.5 speed istedet for 3.8, og over 7 dps mer om du teller med AP. rank14 va nok kansje best før attackspeed nerf men ikke nå lenger.

Lenke til kommentar
Askhandi gir en warrior følgande i forhold til rank14-sverd/øks/mace:

-9 max damage

+34 attack power

-8 stamina

- 1% crit

 

Tja, kva skal eg seie?

Til sjuande og sist trur eg ikkje du vil merke den heilt enorme forskjellen.

6136193[/snapback]

 

den er også 3.5 speed istedet for 3.8, og over 7 dps mer om du teller med AP. rank14 va nok kansje best før attackspeed nerf men ikke nå lenger.

6136252[/snapback]

Oi oi oi, skal ikke være lett. Som summert så fint her, det er snakk om:

 

+9 max damage 26 strength 41 stamina 1% crit

vs.

33 stamina, 86 attackpower og 4.5 dps(går vi ut ifra at white damage er ca halvparten av total damage, ikke urimelig, står vi igjen med en 2-2.5dps)

 

Temmelig dødt løp, fins ikke noe regnestykke som kan gi oss en vinner.(omtrent uendelig med variabler) -Og jeg har ikke påstått noe annet:

Ashkandi er kun i så fall marginalt bedre enn rank 14

 

Men jeg vil påstå du er en idiot hvis du påstår Ashkandi er "_mye_ bedre".

 

Hva Axe-/Sword specialization angår ser det ut til at vinden blåser i retning sword i disse dager. Det var en tid der alle sverget til axespec for harde livet og lo av swordspec. Vel, flavor of the month, igjen, ikkeno regnestykke til å avgjøre. Til syvende og sist gjør nok swordspec noe mer totalt. Men jeg er fan av mest mulig "dependable" burst damage, thus: Axespec for crit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...