Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://video.google.com/videoplay?docid=-2246510521221436153

 

Kan han ikke spille eller er warrior så nerfa nå..

6068390[/snapback]

 

Den filmen der er jo bare tull, han slåss jo bare mot de klassene warriors er mest gimp mot. Så bare mage, priest, hunter, shaman. Roguen tar han jo.

 

Hunters har jo ikke liggende klar en trap hele tiden heller, en shaman setter ikke ut 3 totems før en kamp i world pvp.

Lenke til kommentar
Den filmen der er jo bare tull, han slåss jo bare mot de klassene warriors er mest gimp mot. Så bare mage, priest, hunter, shaman. Roguen tar han jo.

 

6127273[/snapback]

 

Det var en warlock der også, og hva har man igjen da? Paladin (stun + heal + bubble + heal + lay on hands + stun + heal), andre warriors og druid (bash + root + dash + enorme heals innimellom).

Lenke til kommentar
Den filmen der er jo bare tull, han slåss jo bare mot de klassene warriors er mest gimp mot. Så bare mage, priest, hunter, shaman. Roguen tar han jo.

 

6127273[/snapback]

 

Det var en warlock der også, og hva har man igjen da? Paladin (stun + heal + bubble + heal + lay on hands + stun + heal), andre warriors og druid (bash + root + dash + enorme heals innimellom).

6127391[/snapback]

 

Stemmer nok det, warriors har en del små problemer mot de fleste klasser.

Men det jeg sa om dueller stemmer jo greit nok :) Klarer både hunters og shamans så lenge jeg får starte først.

Lenke til kommentar
Hei. Noen som kan forklare hvor questet der jeg får berserk stance er? Er lvl31 warrior nå.

6129798[/snapback]

 

du skal svømme ut fra ratchet til en øy å sloss i gladiator stil, da får du berzerker stance, så får du whirvelwind axe Q etterpå, få med deg en som er litt oppi lvlene du, er litt vanskelig alene....

 

var selv ganske hekta på wow, har spillt warrior og pala, warrioren min sletta jeg med ett uhell til e begynne med så den kom seg til 50 innen jeg slutta, har og en pala på 60, må si at warrior har ufattelig liten skade i forholdt til classen de er, synes godt skaden kunne blitt justert opp ett par hakk.... men warrior er jo allt i allt en class som skal holde aggro bra og tåle litt juling....men de er ganske dårlige i pvp om jeg får si det selv, en warrior i AV har jo ikke sjanse.

om du gir en pala tid nok alene med en warrior er han død....

warrior er ellers en morsom class, synes tanking er morsomt, og repair bills er mindre morsomme, lønner seg å spare litt når du er warrior, end game repairs er dyre, etter bare UBRS kommer repair på sikkert 5-6 g avhengig av vipes, og MC er mye mye dyrere.... epic mount er dyrt for warrior i og med at de sliter en del i pvp så rank 11 er tøff å nå....

men for all del likte meg godt som warrior....

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar
Rofl, warrioren er jo elendig, jeg tar han moben som han tar i begynnelsen på rundt 5sekunder, har også langt høyere Whitedamage.

 

Ja det er som jeg også hevdet...det må være noe galt med skaden han gir. Min all blue (utenom epic neck og hansker) gir betydelig mer skade en hva vår stakkars warrior venn gjorde i sin sørgelige video.

Lenke til kommentar
var selv ganske hekta på wow, har spillt warrior og pala, warrioren min sletta jeg med ett uhell til e begynne med så den kom seg til 50 innen jeg slutta, har og en pala på 60, må si at warrior har ufattelig liten skade i forholdt til classen de er, synes godt skaden kunne blitt justert opp ett par hakk.... men warrior er jo allt i allt en class som skal holde aggro bra og tåle litt juling....men de er ganske dårlige i pvp om jeg får si det selv, en warrior i AV har jo ikke sjanse.

om du gir en pala tid nok alene med en warrior er han død....

warrior er ellers en morsom class, synes tanking er morsomt, og repair bills er mindre morsomme, lønner seg å spare litt når du er warrior, end game repairs er dyre, etter bare UBRS kommer repair på sikkert 5-6 g avhengig av vipes, og MC er mye mye dyrere.... epic mount er dyrt for warrior i og med at de sliter en del i pvp så rank 11 er tøff å nå....

men for all del likte meg godt som warrior....

 

Warrior har på ingen måte for liten skade. I dmg gear topper jeg ofte guild raids..da selvsagt i tett kamp med rogues og mages. Rank 11 er ikke værre for en warrior enn for andre klasser. Og som sagt mange ganger før...en warrior med heal support er sannsynligvis den beste dmg dealer i spillet over tid.

Lenke til kommentar
Og r14-rewardene for casters er mindre gode. Melee får både ære og våpen. Casters får kun ære. :)

6132168[/snapback]

 

Er man i en MC/BWL farmende guild så er det å bli rank 14 for "gøy". Da Ashkandi er bedre 2h, og Ancient Qiraji Ripper er bedre 1h.

 

Eneste delen av armouren (rank 12,13) som er verdt å få er legs. Resten er replaceable av Endless rage, drake talon, Annhilation chest, chroma boots osv osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...