Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

denne warrioren er glad han skaffet seg belt of might i et guild run i mc. Vi dreper kun trash mobs da vi ikke klarer å samle mer enn maks 25 stk spillere, men disse trash tinga tar vi jo lett ned. Vi har ikke DKP så alle warrior rollet og jeg vant:) Vi var 5 warriors tror jeg.

Lenke til kommentar
Lol, enda mer patetisk whine.

 

Altså, folk som det: Bare... grin mer. Jeg har det fortsatt kjempemorro når jeg spiller warriorene mine, gjett hvem som vinner in the end?

6107680[/snapback]

 

Syns egentlig den videoen var en fin motvekt mot alle de rank14/Ashkandi-warrior-videoene hvor de får en konstant strøm med heals og bare det beste av det beste kommer med.

Lenke til kommentar
Lol, enda mer patetisk whine.

 

Altså, folk som det: Bare... grin mer. Jeg har det fortsatt kjempemorro når jeg spiller warriorene mine, gjett hvem som vinner in the end?

6107680[/snapback]

 

Syns egentlig den videoen var en fin motvekt mot alle de rank14/Ashkandi-warrior-videoene hvor de får en konstant strøm med heals og bare det beste av det beste kommer med.

6124383[/snapback]

 

Du fatta poenget :thumbup::)

Lenke til kommentar

Kvaliteten på den videoen var jo temmelig dårlig, men om jeg ikke så feil...jeg sa bare 30% av filmen så gjorde denne tragiske warrioren svært liten skade når han for en gang skyld traff. Han må jo ha en crit sjanse på under 10% :) og han missa og det ble parrert i vildensky hehe...stakkars mann!

Lenke til kommentar

Han har ett godt poeng. Men han forstpd kanskje ikke at Warrior ikke er en bra 1 vs 1 klasse.

En gang sloss jeg mot en priest ti leveler lavere. Han eide meg tilogmed i nærangrep. Selvom jeg interupta 3 av spellene hans, fjerna fear på sekundet og critta 1000+ hele tiden, så hadde han nesten fulllt liv når jeg var død. Dere kan ikke si at jeg ikke hadde skills heller.

I group PvP er fienden forvirret og sjanseløse når jeg charget mot dem og slår løs mens de angriper noen andre.

Hvis jeg har en healer kan mange folk stå og slå på meg, mens jeg har fullt rage og spammer MS og wirwilwind og cleave når begge har cooldown. Det eier.

Det som skjedde med han når han duelerte skjdeed hver dag før. Jeg drar aldri ut dit mer, jeg taper mot folk som har grønt gear og sånn hele tiden.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Han har ett godt poeng. Men han forstpd kanskje ikke at Warrior ikke er en bra 1 vs 1 klasse.

En gang sloss jeg mot en priest ti leveler lavere. Han eide meg tilogmed i nærangrep. Selvom jeg interupta 3 av spellene hans, fjerna fear på sekundet og critta 1000+ hele tiden, så hadde han nesten fulllt liv når jeg var død. Dere kan ikke si at jeg ikke hadde skills heller.

I group PvP er fienden forvirret og sjanseløse når jeg charget mot dem og slår løs mens de angriper noen andre.

Hvis jeg har en healer kan mange folk stå og slå på meg, mens jeg har fullt rage og spammer MS og wirwilwind og cleave når begge har cooldown. Det eier.

Det som skjedde med han når han duelerte skjdeed hver dag før. Jeg drar aldri ut dit mer, jeg taper mot folk som har grønt gear og sånn hele tiden.

6126744[/snapback]

 

 

Jo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...