Gjest Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Enkelt. MS krever bra våpen. BS krever gear. (Og buffs) F.eks. Holy strenght, bloodfury, daimond flask, masse mer. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hvor mange stance har warriorene?? mer enn defencive og den der agresive? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Battle, defensive og berserker. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 berserker er kanksje litt noob, men den visste ikkje eg om :!: kordan lærer eg den, og hva er dens funksjoner og forskjell fra de andre? takker for svar Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 berserker er kanksje litt noob, men den visste ikkje eg om :!: kordan lærer eg den, og hva er dens funksjoner og forskjell fra de andre? takker for svar 6052205[/snapback] bwaha? du er lvl 43 og har ikke zerk stance? :O Er en øy utenfor barrens hvor du skal sloss om den. Ganske enkel quest. Tror det er warrior-trainer som gir deg den. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 berserker er kanksje litt noob, men den visste ikkje eg om :!: kordan lærer eg den, og hva er dens funksjoner og forskjell fra de andre? takker for svar 6052205[/snapback] Du lærer den fra et quest du får på level 30, hvis jeg ikke husker feil. I berserker stance får du 3% crit, men tar 10% mer damage. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 berserker er kanksje litt noob, men den visste ikkje eg om :!: kordan lærer eg den, og hva er dens funksjoner og forskjell fra de andre? takker for svar 6052205[/snapback] Du lærer den fra et quest du får på level 30, hvis jeg ikke husker feil. I berserker stance får du 3% crit, men tar 10% mer damage. 6052232[/snapback] og lager 20 % mindre threat Lenke til kommentar
veluci Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 so altso berserker er den beste stancen som gjer mest skade osv?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 so altso berserker er den beste stancen som gjer mest skade osv?? 6052310[/snapback] ja Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kommer jo helt an på hva man sloss mot. I zerk-stance har man Whirlwind og Pummel, i battle-stance har man Overpower. I defensive har man Disarm. Du gjør mest skade om du bytter etter behov, ikke låser deg til en stance. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Nåja, i PvE "camper" man for det meste berserker stance. (dmg dealing selvsagt) Endret 6. mai 2006 av Xtra Lenke til kommentar
joxan Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Noen som har en Pvp/ Lvl'ing build ? Holder på å lvl'e opp en warrior nå og trneger en bra build til somsakt Pvp og Lvl's Takk for alle svar -Joxan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Alt i Fury til du når lvl40, så respeccer du til MS, og fortsett så på Fury igjen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 har veldig lyst til å respecce til fury (lvl 42) og dual wielde sverd, men noen tips til hvordan taktikk man dreper mobs osv, og en specc? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Charge, autoattack, bloodthirst når du har nok rage. Evt. Charge og autoattack til du har 100 rage og mobben er død, så finner du to-tre mobs og cleaver dem sønder og sammen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Charge, autoattack, bloodthirst når du har nok rage. Evt. Charge og autoattack til du har 100 rage og mobben er død, så finner du to-tre mobs og cleaver dem sønder og sammen. 6055436[/snapback] ikke no heroic strike? og er ikke cleave bedre med en 2h? edit: fikk meg akkurat Grimlok's Charge og vurderer fury + den, men hvordan er det i PvE grinding iforhold til dualwield? Endret 7. mai 2006 av chokke Lenke til kommentar
veluci Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hhar brukt alle poengene mine på arms eg.... er det best og bruke dem på fury? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 ikke no heroic strike? og er ikke cleave bedre med en 2h? edit: fikk meg akkurat Grimlok's Charge og vurderer fury + den, men hvordan er det i PvE grinding iforhold til dualwield? 6055438[/snapback] Personlig syns jeg HS er ganske råtne greier, i og med at du har mye bedre ting å bruke rage på. Går du for MS, har du Sweeping strikes, Cleave og MS, og har du fury-build har du Cleave og BT. Cleave gjør mer skade med 2h, jo, men med en relativt kjapp 1h, UB og ~100 rage kan du pumpe ut Cleaves i høyt tempo. Prøv deg frem, verre er det ikke. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 http://img337.imageshack.us/my.php?image=utennavn9xu.jpg Auda Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 http://img337.imageshack.us/my.php?image=utennavn9xu.jpg Auda 6061374[/snapback] Grats, Axel. :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå