Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

En løsning hadde jo vært å skaffe motoriserte totems som følger etter deg, men det løser heller ikke problemet med at det bare går innenfor gruppen, og ikke på hele raidet slik som blessings gjør.

 

BoK er jo helt guddommelig :dribble:

 

Edit: Nei, de balanseres ikke ut. Windfury betyr null threat reduction i form av Tranquil Air Totem (som gir 'kun' 20% reduction, og ikke 30% som BoS)

Endret av Hubman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DW er ren og skjær smerte rundt lvl 50-60. Uten equipment med skikkelig stats(%hit osv) er det grusomt ineffektivt, og du får ikke særlig equipment før post-60.

 

Jeg har lvlet fra 1-60 med 2h med en warrior.

 

Og fra 1-34 2h med warrior nr. 2, er 40 nå og skal derfra til 51 gå DW, 51-60 ice barbed spear og 2h, post-60: DW.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
la oss si jeg kan respecce til den mest effektive?

6040880[/snapback]

 

Vet ikke om det er så enormt stor forskjell, men de sies vel at fury og Dualwield skal være det som går raskest. Selv ble jeg lei av å sitte og vente på:

 

Charge -> Autoattack -> MS -> Autoattack -> Autoattack -> MS/Execute

 

eller noe slik.. Husker ikke akkuratt hvordan det var, men faktum er at man blir sittende å vente på at neste normale attack skal treffe og generer nok rage til en ny MS. Kjekkere med 2 våpen hvor i alle fall offhanden genererer rage kontiuerlig + at mainhanden også genererer, med mindre attacket er Herioc Strike. Du genererer kanskje (?) ikke mer Rage med DW, men den kommer mer kontinuerlig og ikke stegvis som med treg 2h

Lenke til kommentar

Joa, helt rett det psilo. Men jeg har lvlet min warrior til 60 med veldig dårlig gear fra lvl 50-60 og hjulpet en kamerats warrior rundt 50-51, den var fury med "bedre" gear og var ikke spesielt morsomt å spille. Og selv den fury-fantasten han er gikk med på å respecce til ms i den perioden... for så og specce fury seinere da ;)

Lenke til kommentar

har ett sånt lite probøem eller ka eg skal kalle det:P er slik at eg og kompissen min spiller i lag da.. eg er ein warrior lvl 43, og han er en lock lvl 40..... men so er det slik at han tar sånne creeps og sånne ting, som er 4-5lvl høyere enn han lett som bare det, og eg sliter med ting som er 2-3lvl høyere.. kan ein pro warrior komme til meg og fortelle meg hvilke spells og angripsmåter eg bør bruke når eg angriper?? blir litt deppa nett som.. føler meg so underpower... greit att warriorene er det.. men er ikke kjekt når eg skal gjøre det slik at de blir enda mer liksom.... :hrm: pllllllz helpp :ermm::cry:

Lenke til kommentar
har ett sånt lite probøem eller ka eg skal kalle det:P er slik at eg og kompissen min spiller i lag da.. eg er ein warrior lvl 43, og han er en lock lvl 40..... men so er det slik at han tar sånne creeps og sånne ting, som er 4-5lvl høyere enn han lett som bare det, og eg sliter med ting som er 2-3lvl høyere.. kan ein pro warrior komme til meg og fortelle meg hvilke spells og angripsmåter eg bør bruke når eg angriper?? blir litt deppa nett som.. føler meg so underpower... greit att warriorene er det.. men er ikke kjekt når eg skal gjøre det slik at de blir enda mer liksom....  :hrm:  pllllllz helpp :ermm:  :cry:

6049264[/snapback]

 

Grunnen til at en Warlock klarer dette, er vell fordi han har mange måter han kan komme seg bort fra situasjonen på, sånn som Fear og Death Coil(hvis de har lært det i den levelen), samt at de har voidwalker som kan tanke mobben for dem, uten at de mister liv. Mens en warrior ikke har noe slikt(en 3 mins CD fear, som ikke nytter så mye) + at de er en klasse som er laget for å ta damage og ha med seg healer.

 

EDIT: Leif

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar

Hmm... Er jo mye å fortelle deg egentlig! Det er mange ting man må tenke på når man er warrior... Hvilken stance man skal være i til hvilken tid osv.

 

Jeg anbefaler deg å lese i manualen som du fikk med WoW, der står det en del nyttige opplysninger om klassen osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...