Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

For PvE har det ikke _så_ mye å si hvor mye HP du har. Har en circa 5,7k med PvP gear og 5,3k med PvE gear. Er en guildie som har noe sjukt med hit og crit etc som har kun 4200 hp, ingen merkbare problemer for han i PvE, med tanke på den lave Hp-en.

 

Det er jo sant hehe. Men jeg vet at en base på 5k HP føles ganske bra. Jeg har lenge hatt tett opp til det og jeg har merket at det var mer "behagelig". og med prest buff med 72 mer sta eller noe så er det utrooolig bra:) Nå er jeg nede i 4659 i trenger sårt mer HP. Mister jo 15 nye sta når legginsa kommer:( Men men må bare grinde til libram of const ser det ut til. Da får jeg jo ihvertfall 200 mer HP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du trenger 16 fra prot treet, anticipation 5/5, Toughness 3/5 ), 5/5 defiance og 2/2 bloodrage + Last stand.

 

 

og nei, du kan ikke skippe last stand.

 

Om du dør uten å ha brukt det, kan du strengt tatt ikke skylde på healers.

 

den er en ekstra sikkerhetsanordning, så ikke bruk den i tide og utide.

 

den og lifegiving gem, og det skal litt tid før du går ned om du vet når du skal bruke dem...

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Og last stand er også veldig bra hvis man bruker MS/fury/prot-build i PvP.

6023354[/snapback]

 

men da går du igjen glipp av enrage.

 

 

smak og behag, begge deler er helt greie, men etter å ha hatt enrage i lange tider følte jeg meg nesten som en paladin med last stand.

 

javel lever litt lenger, men du mangler evnen til å ta med deg cloth i døden når du blir zerget.

Lenke til kommentar

For en fury warrior er det nok tilnærmet dem beste legsa og dem ser utrolig tøff ut. Dem er egentlig ikke så utrolig dyre da det kan virke som om arcanite crystal dropper hyppig for tiden. Jeg minet 2 rich thorium veins i går og begge gangene droppet arc crystal. Dette har bare hendt en eneste gang før, men da hadde jeg minet hele dagen. Uansett skal jeg som MS 2H warrior også gå for disse legsa.

Lenke til kommentar
For en fury warrior er det nok tilnærmet dem beste legsa og dem ser utrolig tøff ut. Dem er egentlig ikke så utrolig dyre da det kan virke som om arcanite crystal dropper hyppig for tiden. Jeg minet 2 rich thorium veins i går og begge gangene droppet arc crystal. Dette har bare hendt en eneste gang før, men da hadde jeg minet hele dagen. Uansett skal jeg som MS 2H warrior også gå for disse legsa.

6025930[/snapback]

 

Er null stamina på dem. Bloodsoaked legplates ftw.

Lenke til kommentar

Dinget 60 på 12 dager og litt til, samlet opp +92 defense på enda en dag, og nå vil jeg ha servert en saftig prot build :)

 

Joda, vet det er en smule gimp for visse mobs, men ta dere sammen, og innse at du ikke kan gå Fury-tank uten MC/BWL equip.

 

Så! Gjør meg klok! Har komt frem til en build selv, men vet ikke om den er noe tess.

 

Jeg vet heller ikke når det passer å aktivere Last Stand, så dere får lære meg om det og!

Lenke til kommentar
Du trenger -rimelig- bra gear for å klare deg som Fury tank, noe som jeg overhodet ikke har.

 

Spørs helt på hva du skal tanke, men mc GÅR greit uten noe som helst i Prot.. Har selv tanket en god del i MC med 31/20, men selvfølgelig er det et must at mt's speccer Prot i et guild som nettopp har startet mc eller gjør vanskeligere instances.

 

Når det kommer rimelig bra gear, masse sta og defense med alt annet enn prot funket fett :) (les: blues)

Edit: Også prot seff :ermm:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Men for tanking, holder det bare med et brukbart skjold og grønt defence gear som man har fått med å søke på AH etter ordet "of defence"? f.eks templat boots of defence.

Lenke til kommentar
Du trenger -rimelig- bra gear for å klare deg som Fury tank, noe som jeg overhodet ikke har.

 

Spørs helt på hva du skal tanke, men mc GÅR greit uten noe som helst i Prot.. Har selv tanket en god del i MC med 31/20, men selvfølgelig er det et must at mt's speccer Prot i et guild som nettopp har startet mc eller gjør vanskeligere instances.

 

Når det kommer rimelig bra gear, masse sta og defense med alt annet enn prot funket fett :) (les: blues)

Edit: Også prot seff :ermm:

6028926[/snapback]

 

Guilden ble startet av alliance som hoppet over til Horde for litt over to måneder siden, og den som har best gear har spilt på hordesiden siden dagenes morning og har litt småsnacks.

 

Tror og håper på MT rolle, siden jeg synes tanking er gøy, og ville da bare ha en helt standard tankebuild. For å si det slik - jeg DRITER i å farme, bare levler opp en rogue til den jobben :)

Lenke til kommentar
Men for tanking, holder det bare med et brukbart skjold og grønt defence gear som man har fått med å søke på AH etter ordet "of defence"? f.eks templat boots of defence.

6029129[/snapback]

Går det egentlig an å bruke grønne ting med bare defence fra AH til å tanke i ZG og kanskje MC med?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...