Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Mortal Strike skader dobbelt så mye som Heroic Strike på samme tid da.

I tillegg får den en nice bonus (50% senere cast time på healing)

50% av effektiviteten til healing, ikke cast time. Ellers hadde det jo ikke hatt noe effekt på instant healing.

Det var dårligere healing jeg mente ja :blush:

Endret av Dandar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nytt spørsmål;

Var i BRD i går og har vært der maaaange ganger før, men akkurat i går skjedde det noe jeg syntes virket litt "rart". Disse fire-elementals som står 3 og 3 på broen etter gnome-rommet (der man kan plukke opp repair-bot-oppskriften osv) oppførte seg litt merkelig. Vanligvis bruker jeg å tanke to av disse, mens resten av gruppen dreper den tredje. Det har gått veldig greit de forrige gangene jeg har vært der, men i går nektet disse å bli tauntet (når den ene bestemte seg for å ta en tur til presten), alle taunts jeg sendte ut fikk en "immune" i retur. Altså ikke resist eller lignende, men immune.

Jeg trodde at dersom de var immune mot taunts ville det _aldri_ fungere, men det har det alltid gjort på disse før.

Det som er enda rarere, er at på den neste gruppen av elementals, funket taunt akkurat som det skulle.

Kan det være en bug, eller noe annet jeg burde vite som kan ha forutsaket dette?

(Spør egentlig bare for å bli klok. :))

Disse skal ikke være immune mot taunt, har du blåst av en rend for eksempel samtidig? Ellers må det være en bug!

Lenke til kommentar
Disse skal ikke være immune mot taunt, har du blåst av en rend for eksempel samtidig? Ellers må det være en bug!

Der fikk du meg nok inn på riktig spor ja, det hele har nok vært helt tilfeldig fordi jeg helt sikkert har critta (deep wounds) hver gang jeg har tauntet, og da har både resist og immune kommet opp på likt, antageligvis uten å ha sett det.

Har lært meg å lese combat-loggen nå i nyere tid, når slikt skjer. :)

Lenke til kommentar

Unnskyld meg men hva er galt med warrior? har selv en warrior som er god som gull.

Navn:Craftweed

Rase:Horde

Klasse:warrior

LVL:51

Bruker 2 h sword

Crossbow

som jeg synes er ganske saftig noen ganger bruker jeg DW noen ganger 1h øks å shield

jeg liker min warrior godt nå som jeg fikk REcklessness på lvl 50 :D

Med recklessness ganker jeg lett lvl 60 uansett rase .

Proffessions:Mining,Engineering(videre opplært i goblin engineering) som jeg synes er ganske greit siden man kan lage guns,skudd,bomber osv.

Nokk en gang jeg skjønner ikke hva dere synes er så galt med warrior :thumbdown:

Lenke til kommentar
ganker ikke en lvl 60 mage uansett (frost nova):), mest sannsyneligvis ikke en god rogue heller(cheapshot, gouge osv).

Ok de har frost nova, han nevnte engineering? det finnes ett hav av granater og bomber han kan hive som disorienter fienden i 4-5 sec (eller til de får skade) i tilleg til at de gjør grei dmg med engineering.. så MAGE er ikke nødvendigvis ett problem om han bruker frost nova og det er det som er hovedgrunnen din til at han vinner.... Warriorn kommer seg ut av novaen før mage'n kommer seg ut av disorient'n, så er det intercept, hamstring og samme tingen om igjen når han får frost nova igjen :p selvfølgelig en god mage banker en warrior en hvilken som helst dag dersom warriorn ikke spiller til sitt fulle potensiale... men, warriors har mulighet for å så hver eneste klasse i spillet, bare det at det kreves litt mer av warriorn enn andre klasser vandligvis :p

Rogue? vell nå har vi jo tinklet'n som får oss ut av stun, greit den kan bare brukes EN gang, men den gir oss en edge vi ikke hadde tidligere... og om du bruker rend (eller en annen dot) så kan vell ikke roguen bruke stealth, noe som gjør at de ikke kan bruke mange av de kraftige skillene de har... Rend og hamstring er alltid bra mot en rogue. Ellers vil jeg annbefale å ha tinklet'n klar når de kommer med stor stun sin :thumbup: det er selvfølgelig ikke en "I win" knapp, men den hjelper på, og gir deg mulighet for å få mest mulig ut av Retaliation om du har den klar ;) eventuelt recklessness om du dualwielder :roll:

Jeg vil gjerne ha det sagt at 31/20 builden ikke nødvendigvis er den eneste builden som fungerer for dere der ute... er mye annet gøy å leke med også ;) JEG for eksempel eksperimenterte med en arms / fury / prot build i pvp en periode (level 60 selvfølgelig så jeg fikk utnyttet alle talentpoints'a). Det ga meg en stor % kjangse for å stunne fienden hver gang han dodget, stun (nå etter 1.5 patchen er den instant, før var det "on next swing"), lengre disarm, mer armor, større kjangs for å resiste stuns og mye annet digg) jeg dualwieldet da mest for at stun fra "on next swing" skulle slå til kjappest mulig (var før 1.5 patchen) og for å få fortest mulig rage. og det fungerte temmelig greit.. tok en Shaddow Priest siden jeg hadde muligheten til å interrupte spells så mange ganger gjennom shieldet hennes (stunns gjennom shieldet til priesten) :p

så mulighetene er mange... er ikke BARE 31/20 builden som fungerer... syntes den er kjedelig fordi alle andre springer rundt med de treige 2h øksene sine å banker... liker å eksperimentere med andre ting for å finne noe som ingen andre har slik at jeg kan være unik ;) og om det fungerer, så er jo det ett absolutt pluss :roll:

Blir nokk å respecce når jeg får Dal'rend sverdene (begynner vell snart å løpe etter de) til 31/20 builden (med litt personlig vri, ikke den standard builden som alle bruker). For å så dualwielde disse to søte sverdene til jeg har MASSE rage, hive opp ett TREIGT 2h sverd og bruke MS, WW, og gjerne OP når den slår til ;) har macroer for å bytte fra dualwield til 2h wpn og overpower hver gang noen dodger, så det er ikke noe bekymmringsmoment at jeg skal gå glipp av 50% crit instant attack ;) JEG har stor tro på denne builden, men ett treigt våpen med mye dmg er ett must som OP / MS / WW våpen... men når jeg ikke bruker OP, MS, eller WW, så trenger jeg den IKKE da jeg crit'er mye oftere og får mye mer rage om jeg dualwielder... Missrate'n er ikke så jævlig som dere skal ha det til på level 60, sloss mot level 62 elite mobs og har skjeldent to miss på rad.. det hender, men det er ikke så ofte som man skulle tro... og 2 miss for meg som slår 1 gang i sekundet (sånn ca) er ikke mye sammenliknet med en som slår en gang hvert 4. sekund (nesten)...

Vell det var det jeg hadde på hjertet etter å ha lest gjennom hele denne tråden... Ville bare utrykke mine følelser mot det at alle går for 31/20 og ett treigt 2h våpen nå på slutten.. joda det fungerer, men det er ikke det ENESTE som fungerer... så når du ser en person som kommer springende med to 1h våpen, ikke ta det for gitt at de ikke duger til noen ting...

Jeg er:

Navn: Stronghorn

Rase: Tauren

Klasse: Warrior

Side: Horde (ofc siden jeg er tauren)

Level: 60

Gulid: DisfunctionalSuperheroes

Server: Deathwing

See you guys around :thumbup:

Lenke til kommentar
du kan ikke bytte våpen i kamp lenger :)

Logget akkurat inn for å teste... jeg klarte fint å bytte våpen mot vanlige mobs, spurte om det var implementert eller ikke (det at man ikke kan bytte våpen lengre i combat), fikk til svar at det skulle bare være slik i dueller... ? noen som kan konfirmere dette? jeg for min del har en examen å lese til så har ikke mulighet til å være logget inn i wow (blir bare sittende da) ;)

EDIT: leif was here

Endret av mamazboy
Lenke til kommentar
LvL 59 Undead warrior @ shadowmoon.

(Reaper , 37dps 1h axe med self heal proc og crest of supremacy shield.)

Og, 300g i gjeld...T__T

au da... hvorfor dro du ikke bare til eastern kingdoms å questa litt? er en quest reward dette shieldet:

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=16998

Sacred Protector

Binds when picked up

Off Hand (Shield) Shield

2121 Armor

39 Block

+15 Stamina

+10 Intellect

vet ikke hva du betalte for shieldet ditt, men det der er gratis bare du gjør questene ;) Tror forresten også det er en av de beste Shaman shieldene i spillet bare for å ha det sagt... (sier ikke DET beste, men en av de ^_^) Penger spart er penger tjent... for de av dere andre som trenger ett bra shield, finn ut av disse questene, så slipper dere bruke pengene deres på shield hvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar
LvL 59 Undead warrior @ shadowmoon.

(Reaper , 37dps 1h axe med self heal proc og crest of supremacy shield.)

Og, 300g i gjeld...T__T

au da... hvorfor dro du ikke bare til eastern kingdoms å questa litt? er en quest reward dette shieldet:

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=16998

Sacred Protector

Binds when picked up

Off Hand (Shield) Shield

2121 Armor

39 Block

+15 Stamina

+10 Intellect

vet ikke hva du betalte for shieldet ditt, men det der er gratis bare du gjør questene ;) Tror forresten også det er en av de beste Shaman shieldene i spillet bare for å ha det sagt... (sier ikke DET beste, men en av de ^_^) Penger spart er penger tjent... for de av dere andre som trenger ett bra shield, finn ut av disse questene, så slipper dere bruke pengene deres på shield hvertfall :thumbup:

kan hende han fant skjoldet og lånte 300 G til noe annet, eller til mount til lvl 60.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Finner ikke info om den nye forbedringen tli Warrior Talents på wow-europe.com? noen som har noen linker til hva som blir forandret? Ser bare det står litte grann i sneak peak infoen : http://wow-europe.com/en/info/underdev/

[EDIT] etter litt mere leting :blush: , fant jeg testserver patchen her:

http://wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html

Mye Warrior og andre fixes.

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
Hvis dere vil bli Uber pr0 warriors studer denne Filmen Sier bare ikke møt denne Warriorn på gata...da kan du godt bare skrive /suicide...eller /pray at du overlever

PS: Filmen er litt stor 150MB, men lover er faen meg Vært det : her er link til driekt download

EID..se og lær! nyyt

Link som funker er greit og ha...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...