Alex_DeLarge Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har hatt prosjekt på skolen (medier & kommunikasjon vk1). Fikk tre uker til å lage film på egenhånd, så jeg satte i gang og gjorde alle oppgavene selv. Jeg "skrev" manus, stod for regi, foto, lyd og lys selv, noe som var ganske vrient, men mest morsomt. Uansett, så tenkte jeg at jeg skulle dele den med dere, håper dere kan komme med noen tilbakemeldiner. direkte link: Potetgull & Pønsj - quicktime 28mb Håper dere liker den... Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Den var jo litt morsom. Uten at jeg skal si at jeg skjønte så mye av hva poenget var. Men 3 uker å lage? Virket da som en ganske enkel greie.. S, Lenke til kommentar
Blue Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 :!: Ikke dum den....lit treig i starten , men når dere gikk inn i den bilen der han femidotten var... unskyld utrykket...så knakk jeg samme i latter..litt sånn derre Twin piks følelse med di gardinene da Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 HAHA! Dette var bra saker gutter. Morro å se at noen lager filmer som er såpass bra at man vil se den flere ganger. Det tok ikke lang tid etter at filmen var ferdig før jeg ville se den på nytt. Kjempepresentasjoner av skuespillerne, særlig han dansern og filmen inneholdt mange spennende bilder. Ble liksom aldri kjedelig følte jeg. Dette var noe av det bedre jeg har sett på forumet her ass Stå på! Anders Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 En ting å si: Utrolig morsom! Hehe, artig film og tøff filming og effekter, da dere driver å løper på gaten vekk fra den femidotten Mikken var kanskje ikke helt på topp? Lenke til kommentar
Alex_DeLarge Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Takker for alle tilbakemeldinger. Du sier at tre uker er vel mye på en slik film, og ja jeg må egentlig si meg enig. Jeg ble syk midt i prosjektet, så det tok vekk fire dager og noen dager i begynnelsen var bare idéfase og planlegging. Men det tok likevel ganske lang tid å lage den, selv om du kanskje ikke legger merke til det, men så var jo det en del av planen min også. Mikken er heller ikke på topp nei, det har du jammen rett i. Jeg angrer litt på at jeg var så uoppmerksom, men jeg gjorde det delvis med vilje. Hele poenget med filmen var at den skulle være delt i to. Og da tenker jeg visuellt sett. All foto på begynnelsen er gjort på sparket og helst bare en gang (hva som skulle skje var likevel nøye planlagt), dette for å gi hele filmen en dokumentar-feeling over seg. Derfor lyssatte jeg minimalt, jeg hadde bare håndholdt kamera og jeg tok heller ikke hensyn til lyden. Derfor sprenges lyden noen steder, men jeg synes det gir den effekten jeg var ute etter. Hvorfor gjorde jeg dette, spør du kanskje, jo det gjorde jeg for å sette opp en enorm kontrast idet vi møter diskokaren (som jeg foretrekker å kalle freakykisen). Jeg ville at seeren skulle bli like overrasket som hovedpersonene. Så da har jeg kjøringer og diskolys, dansing og slowmotion. Alt av filmatiske virkelmidler på en gang for å vri alt sammen og ta av i en helt uventet retning. Aner ikke om dere tenker noe på det når dere ser den, men det spiller egentlig ingen rolle, for den skal egentlig bare være til forlystelse og underholning. Shazam. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Underholdning er den til tusen, for jeg ville legge til at nå har jeg sett filmen for tredje gang og jeg synes den er like underholdene. Jeg tenkte litt over om den hadde noen mening, men det brydde meg ikke så veldig mye. Endret 25. februar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 1) Genial film, fantastisk ide og underholdning til de grader;) 2) Enkelte scener var en smule mørke og lange.. kutt på det du kan kutte på. tja.. ellers var det bra, likte særlig alle "effektene" eller gatelysene når de sprang ut av bilen! Bra jobbet! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Laster ned nå. It better be good. Edit. Hey du hadde samme jakke som meg. Uannsett var det en kul film . Du ungikk dialog som ofte er et selvmord for amatørfilmer. tja.. ellers var det bra, likte særlig alle "effektene" eller gatelysene når de sprang ut av bilen! Helt enig. Artig. Endret 12. mars 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hehe. morsom film. bra overganger. Jeg likte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå