RBW Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Månedens Catalyst-oppdatering ATI har sluppet nye driverpakker for sine grafikkbrikker. De vanlige Catalyst-driverne er nå i versjon 5.2, mens driverne til Windows XP 64-bit foreligger i beta 4-utgave. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er det ikke dobbeltmoral av HW og stenge flere tråder som handler om disse driverne, og henvise til en tråd hvor brukerne kan diskutere dette, for så selv å starte enda en ny tråd? Det er litt merkelig Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Synes hw.no denne gang var sene med denne nyheten. Dette visste vi jo allerede før helgen. Skuffende å se at det ikke har kommet nye linux-drivere. Greit nok at ATI er hyppige med windows-driverne, langt hyppigere enn nVIDIA, som har nyeste offisielle drivere fra november 2004. Men det er mange her som skulle likt å se nye linux-drivere. Det har jo vært snakk om å innlemme linux-driverne i Catalyst-programmet, hvis ikke jeg tar feil. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er det ikke dobbeltmoral av HW og stenge flere tråder som handler om disse driverne, og henvise til en tråd hvor brukerne kan diskutere dette, for så selv å starte enda en ny tråd? Det er litt merkelig Dette er en tråd som diskuterer nyheten. Selv om det ofte utspiller seg til å omhandle andre ting etterhvert. Husk at det automatisk opprettes en diskusjonstråd for hver nyhet her på HW.no. Lenke til kommentar
stianfs Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har lastet ned denne Catalyst-oppdateringen men selve Catalyst programmet funker da ikke. Hvorfor det? cll.exe eller noe mangler.. Husker ikke helt. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har lastet ned denne Catalyst-oppdateringen men selve Catalyst programmet funker da ikke. Hvorfor det? cll.exe eller noe mangler.. Husker ikke helt. Hvis du har versjonen med Catalyst Control Center, må du ha Microsoft .NET Framework installert på maskinen. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Cat 5.2 funker helt utmerket den, hvis du, som sagt over meg her, har alt annet grunnleggende på plass. Men den er ikke 32,5 MB, den er 29,1 MB. Endret 14. februar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 kan ikke si jeg har merket noen spess økning i FPS på halflife2(CS:S Stress Test) med noen av de siste driverene. men nå har jeg vell å merke Rad9800Pr0. Epz. Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Fikk nedgang i half life 2 jeg med de nye driverne, 10-20fps. Denne siden her har også testet ytelsen på de nye driverne i half life 2 og fikk en merkelig høy dropp i fps'en... Kan vel kanskje ha noe med at de kjører egen custom timedemo.. Endret 14. februar 2005 av Keworkian Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Elite Bastards' ATI Catalyst 5.2 performance analysis: http://www.elitebastards.com/page.php?page...ad=1&comments=1 Ser ut som et bra driversett Endret 14. februar 2005 av Spaz Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bruker dere Catalyst control center? Jeg har ikke prøvd det, kjører de vanlige gamle. Er det bedre? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg bruker CCC, og synes det er en bra funksjon å ha. Kjapp aksess til alt det man måtte ønske å forandre. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bruker omega sine jeg... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Er det ikke dobbeltmoral av HW og stenge flere tråder som handler om disse driverne, og henvise til en tråd hvor brukerne kan diskutere dette, for så selv å starte enda en ny tråd? Husker jeg nevnte at jeg synes dette var litt utrolig rart at det stenges tråder når selv hw.no lager sin egene nye, Fikk det svaret Tjohei kommer med her. Husk at det automatisk opprettes en diskusjonstråd for hver nyhet her på HW.no. Men jaggu tror du ikke den neste gangen det kom ati drivere, klarte han som lagde nyheten og fortsette på den eksisterende tråden Så det er MULIG og for de som kommer med nyhetene og linke til en tråd som er godt i gang. Vet ikke om det var tilfeldig at det bare funka engang jeg, eller om han som skrev nyheten hadde lest hvor teit det er å stenge tråder for så og komme med en selv Endret 14. februar 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ZZZ... Jeg syns ATI er blitt litt for hissige på å gi ut nye drivere. Rekker såvidt å ta en 3dmark-runde før neste kommer. Jeg er glad for at mr. Omega ikke slenger nye "drivere" ut like ofte. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ZZZ... Jeg syns ATI er blitt litt for hissige på å gi ut nye drivere. Rekker såvidt å ta en 3dmark-runde før neste kommer. Jeg er glad for at mr. Omega ikke slenger nye "drivere" ut like ofte. Og nVIDIA har tydeligvis tatt masse sovepiller :!: . De nyeste offisielle driverne for windows-plattformen er over 3 måneder gamle. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Så det er MULIG og for de som kommer med nyhetene og linke til en tråd som er godt i gang. Vet ikke om det var tilfeldig at det bare funka engang jeg, eller om han som skrev nyheten hadde lest hvor teit det er å stenge tråder for så og komme med en selv Ja, du har et poeng der, men det får RBW ta på sin egen kappe. Det kunne kanskje vært greit å legge inn link til den eksisterende tråd i artikkelen, ihvertfall. Det er jo allerede mange innlegg som gir en bedre bakgrunn enn bare artikkelen i seg selv. Noe å ta opp med resten av skribentene, RBW? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) ZZZ... Jeg syns ATI er blitt litt for hissige på å gi ut nye drivere. Rekker såvidt å ta en 3dmark-runde før neste kommer. Jeg er glad for at mr. Omega ikke slenger nye "drivere" ut like ofte. Ettersom hva jeg har fått med meg, slipper Omega ut sin versjon av Catalyst hver måned han også. Er jo heller ingen som som tvinger deg til å oppdatere hver måned . Synes det er fint at ATI har faste WHQL drivere hver måned. Endret 14. februar 2005 av Spaz Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er jo heller ingen som som tvinger deg til å oppdatere hver måned . Kun min indre Nerd Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Liker selv å holde maskinen oppdatert, av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå