bigwill Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei Jeg har en dell bærbar (win xp sp2) og 2 stk. 20" lcd skjermer (dell). Går det ann å koble dette opp slik at jeg kan bruke begge lcd skjermene samtidig(slik at jeg får en stor skjerm). Laptop'n har bare en vga utgang. ?? Finnes det utstyr som gjøre at jeg kan koble dette sammen ? Bigwill Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Nå vet jeg ikke på den dell'en din.. Men min 1557 har to utganger, Tv, vga + innebygd skjerm da.. Men skjermkortet (1557) vil ikke kjøre begge utgangene samtidig..... Hadde det samme prosjektet, men driverne nekta... kanskje det finnes noen ekstra ting som fikser opp det, men jeg fant det ikke... Edit: Finnes vel vga splitter, men da er du jo like langt kanskje ekstent skjermkort? Endret 14. februar 2005 av elindse Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vel.. Det går ikke med den hardwaren du nevner, men.. Dersom du har en PC til. F.eks en stasjonær og en eller begge 20"erne er koblet til den så finnes det et program som kan installeres på begge PC'ene og som kommuniserer iva LAN som kan gi deg ett digert skrivebord med alle tre skjermene på samme PC. Jeg husker ikek hva programmet heter men vet at det er omtalt i en artikkel her på HW.no for ganske lenge siden.. (Tipper 1. halvdel av 2004.) Søk i skjerm-seksjonen så finner du kanskje det. Lenke til kommentar
markusol Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Maxivista heter programmet. Det krever som nevnt tidligere at de 2 andre skjermene er koblet til en annen maskin. Fungerer bra, men på film og liknende er det ikke like imponerende. Siden dette overføres over nettverk. 100MB+ er å anbefale.... http://www.maxivista.com/ Endret 14. februar 2005 av markusol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå