Pepsi Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Skal ha meg ny mobil, men har store problemer med å finne en som tilfredstiller mine behov. Håper på litt hjelp fra dere. Funksjoner: -Kalender: Ja, viktig. Bør helst være så proff som mulig. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Ja -Spill: Ikke viktig Form: -Format: Klapp/Vanlig -Vekt: Max 120 gram -Antenne: Intergrert. Skjerm: Farge -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Bør være større enn 128x128 pixlers oppløsning. -Touchscreen: Ikke viktig Pris: Ikke viktig Diverse: -Merke: Åpen for alle forslag -Kamera: Ja. -Videokamera: Helst ja, men ikke en nødvendighet -Symbian: ja/nei, kommer helt an på både vekt og str. -Triband: Ja. -Infrarød port: Ja. -Bluetooth: Ja -Minne: Min 32 MB -Minnekort: Ikke viktig -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Ja -UMTS/3G: Ikke viktig -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Ja, men ikke veldig viktig. Blir ikke lagt vekt på, men kjekt om det er. -Bruksområder: Må han god telefonbok og kalenderfunksjon, da jeg legger inn en del kontakter og møter iforbindelse med jobb. Også viktig at den ikke blir for stor, men passer i bukselommen. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en ekstra titt på Sony's K700 og Samsung's D500. Begge gode telefoner, med godt med minne. Gode funksjoner, mp3, god kalender osv... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nokia 6630 skal visst være veldig god! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en ekstra titt på Sony's K700 og Samsung's D500. Begge gode telefoner, med godt med minne. Gode funksjoner, mp3, god kalender osv... Helt enig. Hvis ikke prisen er så viktig så er D500 bedre. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nokia 6630 skal visst være veldig god! Ja, er også enig i dette. Men den er i en litt dyrere prisklasse. Men ser jo at pris er ingen hindring her, så for all del Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Med tanke på prisen så sier eg Siemens SX1. Lenke til kommentar
lizardwiz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 D500 er helt klart mobilen for deg, SX1 er gammel, og den er stor, og så er den gammel:P Lenke til kommentar
Algron Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 D500 er helt klart mobilen for deg, SX1 er gammel, og den er stor, og så er den gammel:P Også har den Symbian, noe som gjør den overlegen i forhold til D500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå