Joachim_F Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Her er en fersk demo av et førstepersons skytespill du sannsynligvis ikke har hørt om før. Liquidator lover et filmatisk eventyr og actionfylt kamp. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 lsater nå...har ingen forventninger til dette men kan vere morro å teste noe nytt for en gangs skyld, kansje eg blir positivt overaska Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvis noen finner ut hvordan du kan spille dette i det hele tatt og ikke bare vandre rundt på introduksjonsskjermen, så si ifra... Eneste dette spillet inneholder foreløpig er en damestemme som snakker ufattelig dårlig engelsk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvis noen finner ut hvordan du kan spille dette i det hele tatt og ikke bare vandre rundt på introduksjonsskjermen, så si ifra... Eneste dette spillet inneholder foreløpig er en damestemme som snakker ufattelig dårlig engelsk. Reagerte på engelsken eg også heeh! men etter hvert så komme det vist en monster invasjon gjennom en portal eller noe, etter du har vert på våpen trenig. fikk drept en del monster før eg måtte forlate maskina, minner meg forøvrif en del om Serious Sam Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Reagerte på engelsken eg også heeh! men etter hvert så komme det vist en monster invasjon gjennom en portal eller noe, etter du har vert på våpen trenig. fikk drept en del monster før eg måtte forlate maskina, minner meg forøvrif en del om Serious Sam Hmm jeg fikk ikke våpentrening engang... det skjedde bare ingenting. Kan du fortelle meg hva man skal gjøre på introduksjonsbrettet med de forskjellige verdeneportalene (antar jeg) og det hodet i midten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 |eg gjikk bare å soste rundt i rommene så gjikk eg inn noen dører og endte opp me en masse våpen og en skytebane, så kom en beskjed om at det var invasjon hehe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg