RaW_DeNiM Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ja topic sier vel alt i grunn Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Om du syns det er bra eller dårlig må du nesten avgjøre selv. Men at det holder ifht sikkerhet i et pc-vannkjølingsannlegg er svaret ja. Det som evnt gjør det dårlig er jo at de er engangs. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Brukte strips da jeg hadde vannkjøling, og det fungerte helt ypperlig. De koster jo ikke akkurat halvannen skjorte, så det at de er engangs, er ikke noe voldsomt argument mot. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 psilocybe Skrevet 14/02/2005 : 13:40 De koster jo ikke akkurat halvannen skjorte, så det at de er engangs, er ikke noe voldsomt argument mot. Så sant, så sant. Jeg bruker da også strips selv, og er veldig fornøyd med det. Men at de er engangs var igrunn det eneste jeg kunne komme på som i værste fall kunne kalles en ulempe. Vil ikke fremstå som en strips-fanboy Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Strips er bra, men de er vanskelig å få opp, selv bruker jeg skikkelige slangeklemmer fra rørleggeren http://www.home.no/lenniz2k/AUT_0003.JPG Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 tusen takk for respons... er visstnok ulike meninger ute og går.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvis du klarer å stremme de skikkelig sitter de som f... og det blir tett som f...! Eneste dumt er at du må ta i mer (og kanskje mer ukontrollert) og at du må bytte hvis du skal ta de av! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bruk strammeverktøy for strips med justerbart trykk! Dette har jeg brukt til masse (fattern har fet verktøykoffert fra jobben), så det kan trygt anbefales. Og da blir det stramt nok uten at det blir for stramt (pga justerbart trykk) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ja topic sier vel alt i grunn Kan trygt annbefales Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 ja topic sier vel alt i grunn Kan trygt annbefales når det kommer fra deg føler jeg meg trygg:) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Strips er bra, men de er vanskelig å få opp, selv bruker jeg skikkelige slangeklemmer fra rørleggeren http://www.home.no/lenniz2k/AUT_0003.JPG Ville vore forsiktig med dei der. Dei har ein tedens til å skjære seg gjennom mjuke slangar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå