sageman Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hvordan går jeg frem for å lage et enkelt, oversiktelig publiseringsverktøy for asp.net? Endret 16. februar 2005 av Mo0nH0wL Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 trnor nok det enkleste vill evært å daske opp en databaseløsning som tok seg av dette... Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Les litt om konseptet CMS, og ta en titt på hotscripts.com for eksempler på enkle CMS-løsninger. I aller enkleste form kan man gjøre dette som et trekomponentsystem: 1. En database med alle nettsider/artikler 2. En frontend, som henter opp artikler fra databasen og viser de fram som nettsider 3. En adminside hvor man kan administrere eksisterende, og opprettte nye artikler Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg lagde en enkel database i SQL og bruker ProEdit til å oppdatere denne på hjemmesiden min. Enklere blir det nesten ikke. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Litt på siden av topic, men hvis man er ute etter webpublisering basert på .Net kan man prøve enten DNN - DotNetNuke eller Rainbow Portal. Nettstedet til www.pswin.com er bygget med Rainbowportal. Endret 18. april 2005 av Ghadafi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå