J0ppe Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Morn, morn. I går kveld satt jeg og lekte meg med og overklokke pcen min. Stilte på ram, fsb, volt på cpu osv osv.Klokka litt og litt opp og prøvde meg fram med stabilitets test OL. Jeg synes det gikk ganske bra helt til det plutselig fikk denne beskjeden når windows har boota: (før welcome screen) "Finner ikke filen user32.dll" eller noe sånt.. Har nullstilt cmos, men med samme resultat. Har også klokket helt ned, men det virker som om filen rett og slett er borte og jeg kommer ikke inn i windows(heller ikke i sikkerhetsmodus) Hvordan kan dette være mulig. En fil kan jo ikke bare forsvinne??? Jeg ser ikke noen annen utvei enn å formatere. Kan dette noe med PCI-E lock? Vil ikke risikere dette hver gang jeg skal overklokke litt. Jeg har boxedvifte, men tempen ligger på ca 35 grader så det ikke problemet. Specs: AMD Athlon 64 3000+ 1.8 GHz Socket 939 MSI K8N Diamond Hovedkort Socket 939 TwinMOS PC3200 TwiSTER DDR 512MB Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA Maxtor Diamond Max 10 200gb IDE Gainward GeForce 6600GT Ultra "GS" PCI-E NEC DVD recorder ND-3500A Chieftec Strømforsyning ATX 360W 2vifter Chenbro Gaming Box Black/Orange Takker for svar. Endret 14. februar 2005 av J0ppe Lenke til kommentar
fetter`n Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er det xp du bruker? Du kan ihvertfall som en siste utvei viss du ikke finn ut av det boote opp med xp platen og så kjøre en repair (recovery) husker ikke ka det står men du vil se valget når du booter opp. Da vil xp slette alle systemfiler for så å legge dei inn på nytt uten å påvirke eller slette noe annet du har på HD. Har prøvd dette flere ganger og det funker like godt hver gang!!! Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Xp jeg bruker ja, men det med reparerings greiene kan være det samme. Vil bare slippe dette hver gang jeg skal overklokke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Feilpostet (Overklokking -> Overklokking generelt), samt svært lite beskrivende emnetittel. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg