mohamedina Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hvilken utenlansk mobil ville du hatt hvis du skulle ha en spesiel mobil som de ikke har i norge....samma ossen pris?? skal kjøpe en fra utlandet (tailand) så lurer bare på hva dere ville hatt??hehe takk for alle svar.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kunne tenkt meg å testet en Siemens SX66 (Windows Mobile), som selges kun i USA (Cingular) men siden den er quad-band kan den brukes i Europa også. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hmm, vanskelig spørsmål. Tror jeg ville gått for Premini 2. Fint design, bra kamera, syk skjerm med QVGA på 1,9" størrelse. Endret 14. februar 2005 av arehei Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Begynner å bli litt "gammel" nå, men hadde alltid så lyst på Sharp GX30. Nå har de jo 902 da, men GX30 hadde det lille...! Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Vet ikke om den ville ha funka norge da, men denne er utrolig nice http://amobil.no/art.php?artikkelid=12797 EDIT: eller kanskje denne? bare ikke rosa http://amobil.no/art.php?artikkelid=12797&side=2 Endret 14. februar 2005 av C4mpi Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Siden jeg ikke digger ekstern antenne, så blir premini kanskje en favoritt... Selv om jeg er glad i klapp-fon... Av de som faktisk virker i Norge, liker jeg den jeg har, og v800, men vil ikke ha en v800 før de ikke bare finnes i vodaphoneutgaver... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Tror jeg ville gått for Premini 2 jeg også. Lekker liten sak. Endret 14. februar 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 tjaaaa, Veldig vanskelig spm. men ville nok gått for en Premini2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Samsung SCH-S250 selvklart. Den har 5mb kamera og er iten Endret 14. februar 2005 av Slettet-QqZexW9o Lenke til kommentar
maze Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Som matrix fan hadde det vært helt rått å hatt denne: Samsung SPH-N270 Den har kansje ikke beste skjermen eller spesifikasjonene. Men alikevel Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Den har 5mb kamera mb? BT: Jeg tror kanskje jeg ville valgt en Mitshubishi M900, den er LEKKER! edit: skriveleif Endret 14. februar 2005 av eeesh Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Siden jeg ikke digger ekstern antenne, så blir premini kanskje en favoritt... Selv om jeg er glad i klapp-fon... Av de som faktisk virker i Norge, liker jeg den jeg har, og v800, men vil ikke ha en v800 før de ikke bare finnes i vodaphoneutgaver... vil det si at jeg ikke kan bruke den i norge? Lenke til kommentar
charliefoxtrot Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Denne M900 til mitsubishi er noe av det fineste jeg har sett. Men er det noen som har oversikt over kvaliteten på disse merkene som vi ikke får hit ? Det er vel ikke annet enn sjåvinistisk å tro at det ikke er like bra som Nokia, SE, Samsung, osv.? Og om man f.eks. kjøpte denne m900 i utlandet, ville den funka i Norge, på vårt telefonnett? Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Siden jeg ikke digger ekstern antenne, så blir premini kanskje en favoritt... Selv om jeg er glad i klapp-fon... Av de som faktisk virker i Norge, liker jeg den jeg har, og v800, men vil ikke ha en v800 før de ikke bare finnes i vodaphoneutgaver... vil det si at jeg ikke kan bruke den i norge? Men nå er jo Vodaphone's krav på at bare de skal kunne slege den (V800) over, så kommer den snart til alle oss andre som ikke kan bruke vodaphone, da blir den hetende Z800i! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Premini 2, fin telefon. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Denne M900 til mitsubishi er noe av det fineste jeg har sett. Men er det noen som har oversikt over kvaliteten på disse merkene som vi ikke får hit ? Det er vel ikke annet enn sjåvinistisk å tro at det ikke er like bra som Nokia, SE, Samsung, osv.? Og om man f.eks. kjøpte denne m900 i utlandet, ville den funka i Norge, på vårt telefonnett? Hvis du hadde lest litt mer nøye, kanskje du hadde fått med deg at jeg faktisk har en mitsubishi? Den virker som fjell den, standard 3-bånds gsm-telefon... Har selvsagt ikke norsk språk på den, siden den ikke er tiltenkt solgt i Norge, men foruten det er den glimrende Lenke til kommentar
charliefoxtrot Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Oops, beklager den grenseløse sløvheten. Nuvel. Et par raske spørsmål: 1. Hvor kjøpte du den og hva ga du? 2. Kan du si noe kort om hvordan du opplever den, fordeler og ulemper og sånn, ja, rett og slett anmelde den? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Denne liker jeg, eller så ville jag ha hatt Panasonic Z800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå