Gå til innhold

Hjelp! Knust skjerm på min D500

Ohny

Anbefalte innlegg

Jøss... Idag klarte jeg å gå på kanten på skolepulten, vondt fikk jeg ikke. men det var noe verre, skjermen på mobilen ble knust.

Jeg kjøpte den for 15-16 dager siden, lurte på går det på garantien? er det noen som vet om det?

Trenger raskt svar *plis peeps*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der du var du utrolig uheldig :no:

Men alternativt er at du kan sende den inn på service, men det går nok ikke på garantien. Dyrt koster det deg også siden det er en bra skjerm.

Tipper en pris på 2-3000 spenn.

Det er mye penger det :cry:

Så hvis du syns det er verdt det og du har kapital til det, så ordner det seg.

Penger løser det meste ;)

Endret av kvakkster
Lenke til kommentar

Var det inner- eller ytterskjermen som knuste? Hvis det var ytterskjermen koster det deg ikke mye, men det koster nok en del for innerskjermen. Det går ikke på garantien nei, ettersom det var selvforskyldt. Hvis du har skadeforsikring kan du imidlertid være heldig å få penger.

Lenke til kommentar
Alle skjermer (iallefall nesten) har et plastglass uten på skjermen, og hvis det bare var dette som knuste så koster det ikke mye. :)

Sant nok, men jeg tviler på at han bare knuste dette. Da hadde man nok sett det. Dessuten har ikke D500 et tjukt plastglass. Ser hvertfall ikke slik ut. Men jeg kjenner om som ødela sin K500 på samme måte. En ny skjerm til denne kom til å koste rundt 800kroner. Så kan du tenke deg hvor mye bedre D500 sin skjerm er :whistle:

Lenke til kommentar
3. sørg for penger på bankkortet, evt ta opp lån :p

nei huff, den var litt slem. beklager

ta opp lån? trengs ikke... det er ikke vanskeligere å kjøpe en ny en, eller hva? tror ikke jeg akkurat trenger å ta opp lån. ellers takk for rådet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...